לא יודעת למה אני עושה את זה....

לא יודעת למה אני עושה את זה....../images/Emo11.gif

אבל בכל זאת החלטתי להצטרף לפורום...בתקווה שאני יצליח להכנס אליו... וזין על כל האנשים שיראו את זה ויגידו לי דברים על זה שאני דו...אני דו...וגאה בזה...בסדר!? אני בת 16... יש לי חבר...הייתה לי חברה... בדילמה מה לכתוב בשורה הבאה... PEACE OUT טיטי
 

white star

New member
../images/Emo54.gif את הזין של מי? ../images/Emo12.gif

הרי זה לא בא built in
 

lost green eyes

New member
ביסקסואלית. לא דו! זו טעות נפוצה

חיחיחחי בכל מיקרה.. אני לינור. בת 17 וחצי מאזור חיפה! תהניייייי
 
גם לך יש טעות.

בארץ את יכולה לומר שאת דו, זה כמו סלנג. וחוץ מזה שאת אומרת לאנשים 'אני ביסקסואלית' הם ישר בטוחים שאת בן שהתחפש לבת. [המילה מסתבכת]. בכל מקרה אפשר לומר דו ולא במובן של החיות.
 

lost green eyes

New member
"סלנג"?

זה לא סלנג. זו טעות. רובם לא מודעים אליה פשוט. אנשים שנמשכים לשני המינים נוטים להגיד שהם דו. דו זה בעצם בנאדם שיש לו שני איברי מין. זכרי ונשי. יש משהו בגנים גם.. ובמראה.. אני לא אתחיל לפרט כאן. (לא הבנתי מה קשור לחיות) בכל מיקרה.. אומרים "בי" או "ביסקסואלי" וכשאת אומרת לאנשים שאת ביסקסואלית והם חושבים שאת בן שהתחפש לבן וואלה חח מה אני אגיד לך.. בורות של אנשים. אני לא נתקלתי למשל בתופעה שכזו.
 
זה סלנג.

בדוק זה סלנג. ולא התכוונתי אליי ספציפית שהם חושבים עליי שאני בת שהתחפש ובלה בלה בלה.. בכללי... תגידי למישו שלא מבין במושגים האלה ת'מילה ביסקסואלית מה הוא יחשוב? חח גדול עליהם, באמת חלק מבורות של אנשים. וחיות יענו גם דו מיניים... שמתרבים או יותר נכון, מנסים להתרבות גם עם זה זכר וזכר. לדוגמא כינים. אין להם בדיוק זכר או נקבה.
 

lost green eyes

New member
חח טוב זו דעתי :)

ואני בטוחה שאני לא טועה. אבל אוקי.. זכותך לחשוב מה שבא לך!
 

BiWays

New member
אפשר גם.... וגם ../images/Emo8.gif

דוּמיני זה פשוט תרגום מילולי לעברית של ביסקסואל: בי = דוּ סקסואל = מיני לביטוי באנגלית יש שתי משמעויות נבדלות, כמו גם לביטוי בעברית: א. אדם שיש לו איברי רבייה של שני המינים. ב. אדם בעל פוטנציאל משיכה לשני המינים (ולא ניכנס כאן להגדרה המדוייקת, כי יש עליה ויכוח ודיון נרחב...) כך שאין בעיה לאדם שנמשך לשני המינים לכנות את עצמו "דוּמיני", אבל עדיף כמילה אחת ולא כשני חלקים נפרדים. לפרטים נוספים - יש הודעה של דניאל מביסקסואלים בישראל בדיוק בנושא הזה! (תתאמצו קצת ותצליחו למצוא
)
 
ברוכה הבאה ממי../images/Emo70.gif

הגעת למקום הכי טוב שיכול להיות בתפוז בשביל בי, תיהני כאן
אני רן.
 

Mis Anna

New member
ברוכה הבאה

אפילו שאני לא פה הרבה חחח צעד חכם עשית תהני פה אני אנה
 
למעלה