לא יודעת אם זה לפה

S h e e p a

New member
לא יודעת אם זה לפה ../images/Emo9.gif

אבל איך אני סוגרת את החוסם פופאפים?.. זה לא נותן לי להוריד משהו מאתר מסוים, ורושם שהבעיה היא או בתוכנות הורדה כמו Getright אז סגרתי וזה עדיין לא פועל או שזה בחוסמי פופאפים, עכשיו אני לא יודעת איך סוגרים את זה ..
 

uriler

New member
כשתיכנסי עם האקספלורר לאתר הספציפי

(בשלב בו אמור לקפוץ הpopup), יופיע לך בחלק הליון ש האקספלורר (בין הדף לסרגלים) פס צהוב שאומר pop up blocked.... תלחצי עם כפתור ימני עליו, ותגידי לו always allow pop ups for this site. הוא יטען מחדש את הדף, והפעם הפופאפים יעלו.
 

S h e e p a

New member
אז זהו שלא ../images/Emo4.gif

פעם השורה הזו היתה מופיעה לי .. ועכשיו כבר לא
 

S h e e p a

New member
אממ

נכנסתי דרך Tools-PopUp Blocker ואז בסטינגס הוספתי את האתר וזה עדיין רושם לי את אותה בעיה "לא ניתן להוריד קבצים בעזרת מאיצי הורדה כגון Download Accelerator, Gozilla, Flashget או GetRight. אנא סגרו אותם ונסו שוב. אם קיבלתם הודעה זו למרות שאין לכם מאיצי הורדה, כדאי לנסות ולסגור את הFIREWALL שברשותכם. (הדבר האמור רלוונטי במיוחד לבעלי וינדוס אקס פי). גם חוסמי POP-UPS יכולים להפריע להורדה, אז כדאי לנסות ולסגור גם אותם." מהזה פירוואל והאם זה שווה את המאמץ?
 
למעלה