S h e e p a
New member
לא יודעת אם זה לפה ../images/Emo9.gif
אבל איך אני סוגרת את החוסם פופאפים?.. זה לא נותן לי להוריד משהו מאתר מסוים, ורושם שהבעיה היא או בתוכנות הורדה כמו Getright אז סגרתי וזה עדיין לא פועל או שזה בחוסמי פופאפים, עכשיו אני לא יודעת איך סוגרים את זה ..
אבל איך אני סוגרת את החוסם פופאפים?.. זה לא נותן לי להוריד משהו מאתר מסוים, ורושם שהבעיה היא או בתוכנות הורדה כמו Getright אז סגרתי וזה עדיין לא פועל או שזה בחוסמי פופאפים, עכשיו אני לא יודעת איך סוגרים את זה ..