לא ידעתי שאני כזו...

moran.l

New member
לא ידעתי שאני כזו...

וכשזרקתי את עצמי לנבכי ליבי שלי לא ידעתי שאני כזו. שנאה עצמית כלואה בבועות אכזבה שטות במי כאב אינסופי ומתפוצצות א ח ת א ח ת ... על ידי. לא, לא ידעתי שאני כזו. פרשתי לאפסות שטיח אדום הרוותי עצמי בבדידות מכרתי את הוויתי למרבה במחיר כלא התאווה לאושר. לא, לא הגעתי עם פתק אזהרת היצרן: ``זהירות, אבדון`` לא, לא ידעתי שאני כזו. וכשזרקת את עצמך לנבכי ליבי שלי לא ידעתי שאתה כזה שתראה לי שאני לא כזו... אוהבת אותך.
 

Mrs.Dvash

New member
ספר ספר ספרר!!!!!!@!#!!!!

אני דורשת את פרסום השירים האלו לאלתר!!!!!
 

moran.l

New member
עד שהבנתי

למה התכוונת... אהובתי.. קצת קשה לי. את יודעת שאפילו ליאורי לא יודע שאני רושמת...אז איך אני אפרסם? להראות לכם תמיד אראה... אבל לקרובים אלי, מתביישת.אני גם לא חושבת שאני רושמת יפה. ממממווווווווואאאאאאההההה מורן
 

Mrs.Dvash

New member
את יודעת ש...

if it walks like a duck and quakes like a duck than its a duck! מה שאומר ש... אם אומרים לך פעם אחר פעם שהכתיבה שלך מדהימה, שאם אני ועוד אלפי קוראים לוקחים נשימה עמוקה ואומרים ``ואוו`` אחרי שסיימנו לקרוא את שירייך, סימן שהם יפים. מורני, להראות לקרובים זה תמיד הכי קשה. הפחד תמיד הכי גדול אבל זה כ``כ יהייה שווה את זה. אני אומרת לך שאת חייבת לעשות משהו עם הכשרון הזה!!!! ראית פעם את הסרט אני והחבר`ה?, יש שם משפט שריוור פיניקס [אהובי הנצחי, וכן כן אני יודעת שהוא מת...] אומר לחבר שלו, ``אלוהים נתן לכל אחד מתנה, בכל אחד יש משהו מיוחד, ואם לא עושים עם זה כלום, ואם מפספסים את זה ולא משנה מאילו סיבות זה פשוט חטא!`` מורנו`ס, את כותבת מדהים [כבר אמרתי את זה היום?], תעשי עם זה משהו, זה יהייה כ``כ שווה את זה!
 

moran.l

New member
יאאאאאאאאא

אני פשוט מאוהבת בך. זה לא יאומן. איזו בנאדם.... טוף, ונ, אני אברר..אני אתקשר... חיבוק! ועוד אחד! ועוד אחד!!!
 

Mrs.Dvash

New member
מורנו`ס

בלי צחוק ובלי התייפיפויות מיותרות, אני באמת באמת רצינית. אני חושבת שאם לא תעשי משהו עם הכשרון שלך זה פשוט בזבוז לשמו!
 

tairon

New member
מה אמרנו?????

תגידי לההוא שלך שיראה לך מהר ..כי את ממש לא כזו אלא הרבה מעבר לזה ושם בלב שלך יש הרבה דברים מופלאים.... ותתחילי לפעול לכיוון ספר ..
 
למעלה