M A R I N A 2 2
New member
לא יאומן שזה קורה שוב.......
הוא לא עוזב אותי וממשיך לאהוב ואומר שמתגעגע ושאין כמוני וכו'. זה מאוד קשה לי כי יש לי סיבות מאוד רציניות לזה שנפרדנו בפעם השניה ועם אני אחזור אליו הוא שוב יתחיל לעצבן אותי כי הוא כזה . למרות הכל אני לא יכולה להגיד שנגמרו לי כל הרגשות ועדיין הוא עושה לי את זה ,יודע בדיוק מה להגיד ואיך להסתכל אלי וכו'. הוא פשוט לא מוותר ואומר שאני אהיה איתו ושלא יתן לי להיות עם אחר ושאני האחת שלו. זה מאוד קשה,כל עוד אנחנו לא מדברים ולא מתראים הכל בסדר ואני מתחילה להתגבר אליו ואיך שהוא מתחיל להיתקשר ולהגיד שאוהב ובלה בלה בלה אז פתאום בא לי להיתקשר ולכתוב לו וקשה לי לעצור את עצמי. בנוסף יש לנו חברים משותפים אז כשיוצאים מצבים שכולם נפגשים אז הוא גם שם ומתחיל איתי (כמו הפעם האחרונה שבסוף חזרתי אליו)ועכשיו אנחנו נפגשים בסילבסטר ויש לי הרגשה שהוא יתחיל שוב ואני פוחדת להיסחף כי אני באמת רוצה להחזיק מעמד ולא להיתפתות . מה עושים? לא יודעת עם יהיו לי כוחות נפשיים לסרב לו כי הוא יודע בדיוק איך לכבוש אותי.HELLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLP
הוא לא עוזב אותי וממשיך לאהוב ואומר שמתגעגע ושאין כמוני וכו'. זה מאוד קשה לי כי יש לי סיבות מאוד רציניות לזה שנפרדנו בפעם השניה ועם אני אחזור אליו הוא שוב יתחיל לעצבן אותי כי הוא כזה . למרות הכל אני לא יכולה להגיד שנגמרו לי כל הרגשות ועדיין הוא עושה לי את זה ,יודע בדיוק מה להגיד ואיך להסתכל אלי וכו'. הוא פשוט לא מוותר ואומר שאני אהיה איתו ושלא יתן לי להיות עם אחר ושאני האחת שלו. זה מאוד קשה,כל עוד אנחנו לא מדברים ולא מתראים הכל בסדר ואני מתחילה להתגבר אליו ואיך שהוא מתחיל להיתקשר ולהגיד שאוהב ובלה בלה בלה אז פתאום בא לי להיתקשר ולכתוב לו וקשה לי לעצור את עצמי. בנוסף יש לנו חברים משותפים אז כשיוצאים מצבים שכולם נפגשים אז הוא גם שם ומתחיל איתי (כמו הפעם האחרונה שבסוף חזרתי אליו)ועכשיו אנחנו נפגשים בסילבסטר ויש לי הרגשה שהוא יתחיל שוב ואני פוחדת להיסחף כי אני באמת רוצה להחזיק מעמד ולא להיתפתות . מה עושים? לא יודעת עם יהיו לי כוחות נפשיים לסרב לו כי הוא יודע בדיוק איך לכבוש אותי.HELLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLP