לא חמות אבל אותו הדבר

p s y c h e

New member
מפרידה בינינו

תודה אבל כבר גם את זה ניסינו והיא מאוד שמחה כי היא הרגישה שהפרידה בינינו. כשבעלי הרגיש שכך הוא הציע שלא ניתן לה להפריד בינינו.
 

אושי27

New member
בעלך אוהב גם אותך וגם את הבת שלו

ברובד שונה כמובן - אותך הוא אוהב אהבת בעל לאישה, ואותה הוא אוהב אהבת אב לבת. ההבדל הוא שאת עושה לו טוב והיא עושה לו רע. בעלך נשמע מפיך כבןאדם טוב וככזה הוא לא ינתק קשר עם בתו. היא הבת שלו ואין מה לעשות. לכן מה שאני הייתי מציעה לך, להתרחק ממנה ככל האפשר, שלום קר, לא להיכנס איתה לעימותים או ויכוחים. שקט שקט. והכי חשוב: אל תדברי עליה עם בעלך, תשתדלי לא להזכיר אותה בביתך כלל. ואם בעלך מודע למערכת היחסים ביניכם עדיף אפילו שתגידי לו את זה. שקט שקט. אבל, אם בעלך יזכיר אותה בעניין מסויים, הסכיתי והקשיבי לליבו, אל תביעי עמדה, אל תפגיני עצבים, מורת רוח ודכאון. תהיי נייטרלית ותעבדי על עצמך שכאשר את שומעת אותו מדבר עליה - שהדבר לא יפגע בציפור נפשך. אין ספק כי היא פגועה, ומוסתת, והוכנסה שלא מרצונה לעין הסערה שבין אביה לבין אימה. כי כמו שהבנתי, בהיותה בת 12 התגרשו אביה - וזה בגיל ההתבגרות, הגיל הכי קשה, ככה שהיא פיתחה לעצמה שיטות הגנה משלה, טקטיקה כיצד להתנהג עם אביה. קחי בחשבון כי התנהגותה שיטתית, מגמתית וערמומית - שלא מרצונה, היא אפילו לא מודעת לזה, וככה היא תישאר, היא לא תשתנה לעולם. אבל, דעי לך, איך שגלגל מסתובב לו ... מה שהיא עושה לך ולבעלך, היא תקבל בחזרה.
 

p s y c h e

New member
אין לי מילים

להודות על העצות והתמיכה. אני מסכימה עם כל מילה שלך ועם הרבה דברים שכתבו אחרים. הבעיה לדעתי שהיא לקחה את התפקיד של אמא שלה להתנקם באבא שלה על היחס שאמא שלה קיבלה ממנו כל השנים (התעלמות בדרך כלל וגם בגידות) ולכן היא לא בדיוק במקום של הבת. האיום עלי והעובדה שאני חשה לפעמים קנאה מוכיחים לדעתי את העובדה שהיא לא ממש תופסת רק את המקום של הבת. זה נכון שאני עושה לו טוב והיא עושה לו רע. אני מקבלת במאה אחוז את העצה שלך להתרחק ממנה ככל האפשר. שלום קר איך שכתבת. עצתך שאשתדל להימנע מלדבר עליה עם בעלי בעייתית מאחר והוא עצמו כל כך מתוסכל מהעורמה האכזרית ממש שלה ומהיחסים ביניהם, שהוא כל הזמן מערב אותי באופן שהוא מספר לי מה קורה. אילו יכולתי להקשיב לו מבלי להיות מעורבת רגשית זה היה אידיאלי ואף את הצעת את זה, אבל לצערי מאחר ואני כל כך מאוימת אני לא יכולה להיות לו את זה ואני נסערת מדי כדי להגיב בשקט ובקור רוח. אני יודעת שהאומלל האמיתי בכל הפרשה זו היא עצמה וכל הרוע שהיא מוציאה עלינו נמצא איתה כל הזמן, ושלמעשה היא העונש של עצמה. למרות זאת זה עדיין קשה לספוג את זה.
 

אושי27

New member
הפסיקי למסכן את עצמך.

את נמצאת בעמדה טובה יותר ממנה. את נותנת לו דברים שהיא לא נותנת לו ואני בטוחה שיש לו המון אלייך. תפסיקי לרחם על עצמך, תתחילי להתגבר על הקושי הזה. את סבלת כך 10 שנים. תגידי לי, את רוצה לסבול כך עוד 10 שנים? את בסדר? תתחילי לעבוד על עצמך מבחינה מנטלית/נפשית/איך את מהיום והלאה מתמודדת בסיטואציות מעין אלה. אל תדאגי - בסופו של דבר, הזמן ירפא את הכל, אבל במשך כל אותו הזמן, תתחילי לטפל בבעיה כבר עכשיו, אם לא טיפלת בה 10 שנים. אני מבינה שיש בך מצבור של כעס, תסכול ואפילו שנאה לילדה. אבל, יקירתי, את צריכה ללמוד להעביר אותה בחיים. אני יודעת שזה לא קל ולא פשוט, אבל את, לפחות, אם לא בעלך, את ההשתדלות שלך תעשי. אגב, את יודעת ששמירת דברים בלב, מצבור של תסכול וכו' גורם סתם גם לבעיות בריאותיות. את נשמעת לי אחת שלוקחת דברים ללב, אז PSYCHE תשמרי על עצמך.
 

p s y c h e

New member
תודה על הדברים

לא יכולה עכשיו לענות (קוצר זמן). מחר על הבקר אשיב. תודה גם על הנימה היותר קלילה. לפעמים כשאתה במצב קשה הכל נראה נורא נורא כבד. להתראות מחר.
 

p s y c h e

New member
מצאתי רגע זמן

האמת שסבלתי הרבה יותר מדי ונטיית ליבי דווקא לוותר. ניסיתי בעבר להחליט ביחד עם בעלי על דרכי התמודדות כאלה ואחרות ונוכח הנחישות שלה כלום לא עבד ואנחנו תמיד יוצאים חבולים ומובסים. היא בחורה מאוד אגרסיבית. לי אישית קשה להעמיד פנים של חזקה ואדישה ולפעמים אני מתקנאה בנשים הביצ'יות מאופרות הסבון, איך שהן משיבות מלחמה ויורדות באלגנטיות אחת על השניה. הזמן לא ריפא ואני כבר לא מאמינה שירפא מאחר ואני לא רואה אותה משתנה ונהיית מישהי נעימה ומתחשבת. אין בי יותר כעס ואני רק מותשת אחרי שנים של נסיון להתנגד. אני אגב לא שומרת דברים בלב אני משתפת חברים והנה גם אותכם כאן. את צודקת שזה רע לבריאות לחיות עם מטענים כאלה. אין ספק שזה נכון וגם לבעלי יש בעיות בריאות כאלה ואחרות שנובעות מהמתחים.
 
קודם כל ברוכה הבאה

לפי דעתי , צריך ללכת איתה בדרך הטובה , ומה זאת אומרת , תקחי ילד קטן ומרדן אם תפעילי כח , ועצבים, זה יחזור אלייך . (חוקי הטבע הם מה שאתה נותן אתה מקבל). להבדיל אם תפעילי חום ואהבה גם זה יחזור אלייך. כך , תנסו לקרב אותה אליכם , היא כניראה סבלה במשך שנים חסך של חום ואהבה מצד אביה , והיום זה חוזר אליו בסצינות , אבל בואי ונגיד שתזמינו אותה לארוחות משפחתיות , לבילויים משותפים , ואפילו לטיולים היא תתקרב אליכם וכולם ירויחו . אז בהצלחה .
 

אוסה

New member
לצערי פרפרים חוקי הטבע מאוד אבל

מאוד יבשים !!! אני נוכחתי לדעת שיש כאלו שאת נותנת להם והם לא מסתפקים , ולא תמיד יש תמורה בעד הנתינה שלך ! ותקחי זאת לאיזה מישור שתרצי ותראי שאני צודקת. לעיתים אתה נותן נותן והצד השני ...דורך.
 
חבל

אהבה מביאה אהבה תנסו אולי....(היא כניראה מרגישה מאוד לא אהובה מצדכם) מצטערת, אבל אף פעם לא הגעתי למצב שדרכו עלי.
 

אוסה

New member
דריכה ..... טוב מילה קצת קשה

לוקחת מילותיי חזרה , משנה במקום דורך - משנה למנצל , מאכזב , שיו מרגישה כמו בטאקי חחח
 

p s y c h e

New member
היי

תודה על תגובתך. גם את זה כבר ניסינו למעשה ככה אנחנו מנסים לנהוג כל הזמן. אי אפשר לקרב אותה אלינו כי היא עושה כל מיני דברים פוגעים כמו למשל מבקשת קפה ואז משאירה את הכוס על השולחן מלאה ולא נוגעת בה. על ארוחה אין מה לדבר הזמנו אלף פעמים. נראה לי שהיא מרגישה שהיא בוגדת באמא שלה כשהיא אוכלת אצלנו. דווקא אבא שלה היה הדמות החמה במשפחה ואמא שלה אשה קרה ילדותית ולא מעניקה שעלתה על תקן של מסכנה והילדים שלושתם משרתים אותה כל הזמן. לא נעים לנו בחברתה מאחר והיא כל הזמן תוקפת אותנו בציניות, לכן האמת שאחרי שנים ארוכות של נסיונות חוזרים ונשנים להיות טובים אליה כבר אין לי חשק לספוג יותר את היחס שלה ולהיות במחיצתה. אני גם לא חושבת שמישהו מוכרח להסכים להיות שק האיגרוף של מישהו אחר אפילו אם זה הילד שלו. תודה לך על ההתיחסות.
 

p s y c h e

New member
תודה על

ההתיחסות העזרה והרצון להשתתף ולעזור. מצאתי כאן פורום נחמד עם אנשים טובים בעלי רצון טוב, חוש הומור כשצריך ואחלה גישה. אשמח להגיב ולנסות לעזור ולהציע גם אני לאחרים. תודה לכם.
 
למעלה