לא זכאי

לא זכאי../images/Emo9.gif

אם הייתי ניגש עם המשקל הנוכחי שלי לניתוח, לא הייתי זכאי! נכון להיום BMI 33
 
../images/Emo9.gifלא זכאי בהחלט

נכון להיום גם אני לא הייתי זכאית והיום הBMI שלי הוא 34 חחח מעולה והדרך עוד ארוכה..... שבוע טובבבב
 

LATIN GIRL77

New member
בהחלט ביג לייק../images/Emo45.gif איזה כיף להתחיל את הבוקר

עם הודעה שכזאת, מה גם שגרמת לי לבדוק את הBMI שלי ועשית אותי עוד יותר מחוייכת
BMI 30.1 , אוטוטו שינוי קידומת במשקל ובBMI. בהצלחה בהמשך!!!
 

שמחה37

New member
תראה מה זה

אפילו מחלות נלוות לא היו עוזרות לך
כל הכבוד שמחה
 
כל הכבוד לך!

ולחשוב שרק לפני שנה ישבנו בגינה של שמחה -חוששים, בקושי נושמים מהמשקל ושותים בצמא כל מילה של החברים שם.. היום אתה בהחלט יכול לתרום לאחרים מהנסיון שלך!! ישר כוח -הרבה בריאות רבקה
 
בגינה של שמחה זה לפני 7 חודשים

אפילו לא עברה שנה... והכל, בזכות כל מי שהיו שם, ונמצאים/ות כאן. אין כמוכן/ם! גילוי לב קטן, אבל משמעותי, המפגש בגינה של שמחה היה ביום חמישי, ביום רביעי, הודיעה לי רובין שהניתוח הוקדם ליום ראשון, הייתי עם המון פרפרים בבטן (היה להם הרבה מקום...), כמו שאומרים "תפסתי רגליים קרות", באתי למפגש כדי להשתכנע לא לעשות את הניתוח, חשבתי שאפגוש את האימה בעיניים, את האנשים המיוסרים והסובלים, וב"ה התאכזבתי מציפיותי, וההמשך הנוכחי הוא בזכות המפגש ההוא, תודה, זו מילה קטנה מידי!
 

שבות1

New member
איזה יופי,הצלחה,

מה נקודת הציון הבאה? bmi תקין או שיש עוד משו באמצע? בכל מקרה המשך טוב ומוצלח.
 
מה שהתפוז מעולל...

בסוף התגובה שלי שכותרתה בגינה של שמחה, כתבתי תודה מיוחדת ל: רוייקו שמחה משפחתונית שבות משקל נסוג וקובי, ומנפלאות הפורום, שדווקא לגבי הדברים החשובים הוא מפעיל את חוק מרפי.... קבלו את זה כעת! ואם שכחתי מישהי, אני מתנצל מראש! שבות, לגבי השאלה שלך מה המטרה הבאה, ובכן, כשהתחתנתי שקלתי 20 ק"ג פחות ממה שאני שוקל היום! זו מטרה א. והמטרה היותר חשובה, היא, לסדר את האכילה דרך המוח ולא דרך העיניים. וחוץ מזה, באמת באמת, כולנו יודעים שהאתגר לא נגמר אף פעם. שיהיה בהצלחה לכולנו.
 
איש יקר

גמני הייתי 20 קילו פחות כשהתחתנתי. אין לי שום כוונה או רצון לחזור לשום דבר שהייתי אז. כל גיל ומה שמתאים לו... הישג מכובד השגת. מאחל שתגיע לאן שאתה רוצה, בבריאות טובה.
 
למעלה