לא.... זה לא מכתב פרידה.. ../images/Emo7.gif
אבל בכל זאת... רובכם כבר יודעים, אבל ביום ראשון הבא עלינו לטובה, אני מתחילה ללמוד בי"ם... ולכן אני באופן חלקי עוברת לגור שם !! אז ככה, שאני כבר לא אהיה 24 שעות בצ´אט וגם לא בפורום, ואני אתגעגע כל כך... לכל השטויות שרצות פה בקצב מסחרר. והכי הרבה אני אתגעגע אליכם... אבל, אל דאגה, אני הולכת לחרוש את כל הקמפוס כדי למצוא את חדר המחשבים האפל, ולהקים שם התנחלות. אני רק מקווה שגם יהיה לי זמן ללמוד קצת, טיפ טיפה.. אז, זהו... תהנו לכם, תעשו חיים... שתהיה שבת שלום, שבת יפה. מווואאאההה (קיס קיס) אפרת נ.ב למפגשים אני באה, אז דיר באלק לא לשכוח אותי...
אבל בכל זאת... רובכם כבר יודעים, אבל ביום ראשון הבא עלינו לטובה, אני מתחילה ללמוד בי"ם... ולכן אני באופן חלקי עוברת לגור שם !! אז ככה, שאני כבר לא אהיה 24 שעות בצ´אט וגם לא בפורום, ואני אתגעגע כל כך... לכל השטויות שרצות פה בקצב מסחרר. והכי הרבה אני אתגעגע אליכם... אבל, אל דאגה, אני הולכת לחרוש את כל הקמפוס כדי למצוא את חדר המחשבים האפל, ולהקים שם התנחלות. אני רק מקווה שגם יהיה לי זמן ללמוד קצת, טיפ טיפה.. אז, זהו... תהנו לכם, תעשו חיים... שתהיה שבת שלום, שבת יפה. מווואאאההה (קיס קיס) אפרת נ.ב למפגשים אני באה, אז דיר באלק לא לשכוח אותי...