לא היה לי לאן לשרשר

דנטל

New member
לא היה לי לאן לשרשר ../images/Emo4.gif

תראו, נפתח פורום סילבסטר לשבועיים בערך. הויכוחים שם רבים ומתייחסים המון לחו"ל ובכלל לענין שזה לא קשור לישראל ולא קשור ליהודים (אגב, כבר דשנו בעובדה שסילבסטר לא קשור לשנה האזרחית החדשה והשם של הפורום לא מתאים למטרתו). יש פה מישהו שמוכן לכתוב שם איך זה אצלכם? אתם חוגגים? רגע, אולי כדאי לי לפתוח שרשור על זה... רגע... מיד חוזרת... טוב, הנה פתחתי: http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?forum=1188&msgid=44874723
 
למעלה