לא היה לאן לשרשר!

ככה נוטשים?!../images/Emo183.gif

אההה.... עכשיו הבנתי. טוב, לילטוב! חלומות רטובים (אחרת מה תחלמו?
)
 
ככה נוטשים?!../images/Emo183.gif

אההה.... עכשיו הבנתי. טוב, לילטוב! חלומות רטובים (אחרת מה תחלמו?
)
 
איזה כיף!../images/Emo183.gif

איך לא הייתה לך אף פעם!? אני, אם בטעות יוצא לי ללחוץ פעמיים זה כבר עושה הודעה כפולה...
 
למעלה