לא הולך לי עם הצ´ט....

*אלה*

New member
לא הולך לי עם הצ´ט.... ../images/Emo46.gif

זה ממש מעצבן אותי! הכל נעצר, ככה באמצע פתאום, בלי אזהרה, ממש נורא! בכל אופן, יש לי הרבה עבודה אז אולי יותר מאוחר. תהנו יקירותיי! אלה*
 
למעלה