לא הולך לי עם הצ´ט.... זה ממש מעצבן אותי! הכל נעצר, ככה באמצע פתאום, בלי אזהרה, ממש נורא! בכל אופן, יש לי הרבה עבודה אז אולי יותר מאוחר. תהנו יקירותיי! אלה*