לא האמנתי שזה יקרה לי..

סאלי31

New member
לא האמנתי שזה יקרה לי..

אבל אוף... משעמם לי בפורום.. יש דעיכה כזאת? מרגישים? אנשים! אתם לא עושים לי את זה.. כלומר לא מעוררים את היצירתיות החבויה בי.. אינכם מפעמים את הדם בעורקים.. לא משסעים את המסיכה שאני עוטה עלי.. אינכם מדרבנים אותי להתמרח לאורכן של השורות.. ולא משגעים לי באצבעות.. המילים הולכות לאט.. השורות מטפסות אחת על השנייה ואני בתוכן מנסה לדלג ונתקעת... בין האותיות.. הע' מושכת למקום אך הז' אינה מתפקדת.. הס' רוצה שימלאו אותה אך אין נגיעה.. מה קורה פה מה? הגיגים של שעמום.
 

סאלי31

New member
לפחות אתה מאוהב ברעיון...

באופן תמידי.. לא משעמם לך ממנו לפעמים? מהרעיון הכוונה.. לא רוצה גיוון, להחליף את הרעיון במשהו מעולם הנקבות? אולי מחשבה? סטיה? אלי השראה? למה דווקא רעיון?
 

סאלי31

New member
אתה עושה וידוא הריגה?

עד הסוף? הורג ועוד אומר לי לחזור שנתיים? דייייייייייייייייייייייייייייי
 

סאלי31

New member
לאאאאאאאאאאאא

אל תלך לישון! מה אתה מסובב את הגב! עוד לא קיבלתי אורגזמה! בוא !
 

סאלי31

New member
איפה? בצוואר?

אוף כמה זה קשה.. בוא אני אשחרר לך, רק שהריח של המשחה קצת דוחה חחחחחחחחחחח
 

סאלי31

New member
תנערו אותי... איפה המנער...

אני לא מאמינההההההההה איך אתה יודע שיש הרבה תפוסים בצוואר פה? ומה אתה שולח לי אליהם? אני לא מרבה לעסות!!!! כולם עם צוואר תפוס? חחחחחחח מעניין מה עשו אתמול בלילה.. טיפ, כרית מתחת לטוסיק יכולה לעזור ולא ייתפס לך שום צוואר...
 

המנער

New member
דברים קורים , את יודעת...

ואולי זו ברכה שלא תמיד אפשר לקבל מה שרוצים..
 

סאלי31

New member
חס וכרפס וחלילה וחס...

אוטובוס רק בשביל להגשים פנטזיה בתא המטען:) מעדיפה גם אני אותך בצימר... ותתחיל לרצות דברים טובים!
 

המנער

New member
תגידי...

את מאמינה ב"עין הרע" או במנחוס..? האייקון הזה , זה חיבוק או נחמה..?
 

סאלי31

New member
חיבוק!

אמ...לא ממש.. אבל אומרים שזה קיים. חמסה חמסה, זה סתם חוק מרפי מעצבן.. שום נאחס שום כלום.. אתה מאמין בזה?
 

המנער

New member
חיבוק זה נחמד..

הנגזרת הכי חביבה עלי של חוק מרפי היא שבעיות סוציאליות מתרבות ככל שמתרבה מספר העוסקים בהן.. זה גם קשור איך שהוא לנוא של אחד מהפוסטים שלך... בעצם כמעט כל הפוסטים הם שלך.. אני מאמין בשדים ואני מדבר אל העשן ולוכד את הרוח.
 

סאלי31

New member
אמ...

אתה אומר שאנשים מוסיפים בעיות במקום להקל? לא תמיד... על איזה פוסט אתה מדבר? אני מאמינה בשדים מאז שביקרו אצלי, ראיתי אותם במו עיניי והרגשתי את ידם על בשרי... לפני כן לא האמנתי, ראיתי כ"כ הרבה סרטים וסדרות מפחידות וידעתי שאלה סרטים ואין בהם משהו מהאמת.. אך לא עוד... מאז אותו הלילה אני מתקשה לישון, למרות "תיקון פדיון הנפש" למרות כל מה שהרב עשה למעני.. אני מקווה שהם לא יבואו שוב אליי, כי חלום זה לא היה, אמת וקיים.
 
למעלה