לא האמנתי שזה יקרה לי..
אבל אוף... משעמם לי בפורום.. יש דעיכה כזאת? מרגישים? אנשים! אתם לא עושים לי את זה.. כלומר לא מעוררים את היצירתיות החבויה בי.. אינכם מפעמים את הדם בעורקים.. לא משסעים את המסיכה שאני עוטה עלי.. אינכם מדרבנים אותי להתמרח לאורכן של השורות.. ולא משגעים לי באצבעות.. המילים הולכות לאט.. השורות מטפסות אחת על השנייה ואני בתוכן מנסה לדלג ונתקעת... בין האותיות.. הע' מושכת למקום אך הז' אינה מתפקדת.. הס' רוצה שימלאו אותה אך אין נגיעה.. מה קורה פה מה? הגיגים של שעמום.
אבל אוף... משעמם לי בפורום.. יש דעיכה כזאת? מרגישים? אנשים! אתם לא עושים לי את זה.. כלומר לא מעוררים את היצירתיות החבויה בי.. אינכם מפעמים את הדם בעורקים.. לא משסעים את המסיכה שאני עוטה עלי.. אינכם מדרבנים אותי להתמרח לאורכן של השורות.. ולא משגעים לי באצבעות.. המילים הולכות לאט.. השורות מטפסות אחת על השנייה ואני בתוכן מנסה לדלג ונתקעת... בין האותיות.. הע' מושכת למקום אך הז' אינה מתפקדת.. הס' רוצה שימלאו אותה אך אין נגיעה.. מה קורה פה מה? הגיגים של שעמום.