לא גולש חלק בחלונות XP....
יש לי שני מחשבים (XP) בבית שמחוברים ברשת ביתית עם האשף של חלונות XP. המחשב שמתחבר ישירות לאינטרנט גולש בכל האתרים בלי בעיות המחשב שמתחבר לאינטרנט דרך המחשב הראשון לא מצליח להגיע לדף השני של אתרים (כנראה דפי ASP וסקריפטים למיניהם) האם הבעיה בהגדרות החיבור של הדפדפן? בהגדרות FIREWALL של XP? עזרה בבקשה...
יש לי שני מחשבים (XP) בבית שמחוברים ברשת ביתית עם האשף של חלונות XP. המחשב שמתחבר ישירות לאינטרנט גולש בכל האתרים בלי בעיות המחשב שמתחבר לאינטרנט דרך המחשב הראשון לא מצליח להגיע לדף השני של אתרים (כנראה דפי ASP וסקריפטים למיניהם) האם הבעיה בהגדרות החיבור של הדפדפן? בהגדרות FIREWALL של XP? עזרה בבקשה...