לא ברור

לא ברור

לפני בערך 7 חודשים היתה תקופה שיצאתי עם מישהו 3 פעמים,ולאחר מעט זמן החלטנו להפסיק לצאת כי לא התאים לנו באותה תקופה(בעיקר מבחינה טכנית). לאחר כמה זמן החזרנו את הקשר לקשר טלפוני ולicq(סתם החלפנו בזמנו..אני לא טיפוס של יחסים מאחורי מסך כ"כ) ולא היה משהו רציני ומעניין בשיחות. שלשום,אחרי הרבה הרבה זמן שלא נכנסתי לתוכנת הicq,החלטתי להיכנס ולראות סתם מה קורה שם ומי נמצא..ואותו בחור היה מחובר. התחלנו לדבר על החיים ומפה לשם אמר שהוא מתגעגע אליי,לשנינות ולשיחות הטלפון(המעטות...אנחנו גרים במרחק די גדול אחד מהשניה)איתי,שאל אם יש לי מישהו עכשיו,ולבסוף הבאתי לו את המספר טלפון החדש שלי. קצת SMS(הוא יודע שאני לא אוהבת הודעות..אבל שלח לי בכ"ז והתכתבנו)עד היום בצהריים,ובערב הוא ביקש תמונה עדכנית שלי(הייתי בחופשה מהצבא אז שלחתי לו אחת)..הוא התנתק מהתוכנת מסרים,ואחר כך שלחתי לו הודעת "לאן נעלמת?",וזהו..כאילו בלעה אותו האדמה. יש לציין שזה מוזר,כי הוא מאלו שלא משחקים משחקים וישר עונים על ההודעה אם הם יכולים.. די מטריד אותי העניין הזה איתו(בייחוד אחרי שהיה כל כך חמוד,ישר וכנה איתי ואמר שהוא מתגעגע וכבר רוצה קשר רציני עוד הפעם)..מה כדאי לי לעשות? שלחתי לו הודעה ונראה לי זה מספיק
 

BlackUnicorn

New member
יכול להיות הרבה דברים -

- יכול להיות שהוא לא אהב את התמונה (יש כאלה..) - יכול להיות שהייתה לו איזו בעיה באינטרנט והוא לא קיבל את ההודעה שלך. - יכול להיות עוד כל מיני דברים פחות הגיוניים. בכל מקרה - שלחת לו את ההודעה של "לאן נעלמת" ל ICQ או לפלאפון? אישית, מכיוון שמדובר בסה"כ בקשר וירטואלי, ולא נראה לי שכזה דחוף לך לצאת איתו (תקני אותי אם אני טועה) - הייתי ממשיכה הלאה - אם הוא ירצה הוא כבר יצור קשר שוב. לעומת זאת, אם חשוב לך מאוד להיפגש איתו שוב - שווה להרים טלפון או לשלוח איזה SMS.
 
לא עקבת אחרי מה שכתבתי

כתבתי שיצאתי איתו כבר בעבר,אז הוא יודע איך אני נראית. בואי נגיד שאם בקיץ הוא אהב את איך שאני נראית,אז בחצי שנה האחרונה לא השתנתי בקיצוניות ולכן לא נראה לי שהתמונה היא העיקר פה. ואת ההודעה "לאן נעלמת"-שלחתי לסלולרי שלו.וכפי שיצא לי להבין ממנו כבר,אז הוא ישר שולח הודעה בחזרה אם הוא ליד הפלאפון. ד"א,זה לא פגע בי כמו שזה הפריע והטריד אותי. למה הוא צריך להתנהג כמו אידיוט ולהתעלם? או לשחק מחבואים כמו נער מתבגר בתיכון? -על שאלות כאלו הוא יצטרך לענות במידה ותהיה כלשהי אינטרקציה. נ.ב-אתמול,אחרי כל העסק הזה איתו הרמתי טלפון (מתוך סקרנות גרידא-- למה הוא התעלם עד אותו זמן ולשאול מה קרה)אליו וגם לטלפון הוא לא ענה.
 

BlackUnicorn

New member
דווקא כן עקבתי..

פשוט אחרי כמה חודשים יכול להיות שהוא לא זכר בצורה טובה איך את נראית, וכששלחת את התמונה, יכול להיות שהיא לא הייתה הכי מחמיאה או לא לטעמו, והוא שינה את דעתו. יש כאלו, אני לא מכירה את האופי שלו ולכן העלתי את האופציה הזו, כי היא קיימת. בכל מקרה - נראה שהוא לא רוצה, אם הוא ירצה הוא כבר יצור קשר. כנראה שהוא סתם בחור ילדותי, אני יודעת שזה מרגיז ומפריע ומטריד, אבל נסי לקחת את זה באיזי.. בחיים שלי ניתקלתי בהמון אנשים שפועלים בצורות מטומטמות.. זה מה יש. איך אומרים - חברים אמיתיים קשה למצוא.
 
אני לא מחפשת "חבר אמיתי"

אני לא נואשת לקשר איתו(ובוודאי לא רומנטי אחרי ההתנהגות שלו). ובקשר לתמונה-אם אחרים אהבו(גם האקס
),אז ממש קשה לי להאמין שהוא חשב שהיא לא מחמיאה או משהו דומה. בקשר לזה שהוא שינה דעתו-רק שלשום הוא שאל אם אני פנויה,ומתי נפגשים(בצחוק..אבל שאל אותי),התעדכן בחיי וכו',ולא היתה לי בעיה לענות..זרמתי איתו לגמרי והייתי כנה. ברור לי שאם הוא ירצה,אז הוא ייזום כבר. על כל פנים-אני לא אהיה בצד השני בשבילו,ובוודאי שלא אחכה לו.
 

BlackUnicorn

New member
נשמע מוזר מצידו. oh well, לכי תדעי

אנשים והשריטות שלהם.. :) יום נעים
 
סביר שיש לו שריטה מסוג מסוים,

אבל אני לא שוללת את זה שהוא שינה דעתו.אני ריאלית לגמרי,אבל מכאן ועד התעלמות טוטאלית-יש דרך ארוכה. עוד תגובות?
 

yuli c

New member
היי לך...

תראי, לא נראה לי שזה קשור לתמונה הרי נפגשתם והוא כבר יודע איך את נראית, ככה שכם אם נניח התמונה לא היתה מוצלחת לא נראה לי שזה קשור. אם הבנתי נכון, התקשורת בינכם כרגע הסתכמה ב-icq וב-sms שזה הכי פשוט ולא מחייב, כנראה היה לו משעמם ואת נכנסת ל-icq אז הוא התחיל לדבר איתך, לי נראה שאצלו זה משהו כזה קליל של הודעה פה הודעה שם, לא ממש נמצא בראש מעייניו לחדש את הקשר, כי בעיני מי שבאמת מעוניין מתקשר או מציע לדבר בטלפון. בקשר להתעלמות, שוב יכול להיות שלא יצא לו להכנס ל-icq ולא ממש בוער לו להחזיר לך sms או טלפון, בקיצור לי נראה שהוא לא לוקח את העניין ברצינות אלא כסתם עיסוק בשעות הפנאי.
 
אז זהו

הוא כן הציע לי לדבר בטלפון ושאל מתי הוא ישמע את קולי, וכן היה לחוץ לטלפון שלי(אני עכשיו הולכת עם החדש שלי בעיקר,איך שהבנתי הוא רצה לקבל אותו כי אמרתי לו שבקודם אני כמעט ולא משתשמשת..זה נהפך למסלול משפחה)ולדבר איתי. הוא בחור נחמד ואינטלגנטי,והשיחות איתו קלחו מאז ומתמיד. כבר מאז שנפגשתי איתו לראשונה אהבתי את אופיו,(אבל כמו שרשמתי-מבחינה טכנית הקשר ביננו לא יכל היה להתפתח),והוא לא שחקן לפי הרושם שהותיר עליי,ובאמת הוא מאלו שאפשר לדבר איתם בטלפון שעות ולא להשתעמם,ובגלל כל הדברים האלו מוזר לי שהוא בחר להתעלם.פשוט כאילו האדמה בלעה אותו.
 

yuli c

New member
תראי...

7 חודשים זה המון זמן לקשר שבו נפגשתם 3 פעמים. גם אם הוא הציע לדבר בטלפון אם הבנתי נכון בשורה התחתונה הוא לא התקשר הוא רק שלח smsים לא? לכן, נראה לי שבאותו רגע שהוא ראה אותך ב-icq הוא התלהב ורצה לדבר, אבל העניין איך לומר לא נמצא בראש מעייניו, אני לא אתפלא אם בעוד שבוע נגיד הוא יראה אותך ב-icq ועוד פעם יתחיל לדבר ולהתלהב. בקיצור, אני לא חושבת שהוא "משחק" פשוט הקשר איתך לא נמצא בראש מעייניו אלא יותר כמשהו לשעות הפנאי.
 
לפני 7-8 חודש נפגשנו לראשונה

ורק באותה תקופה של לצאת ביחד דיברנו בטלפון. וכן,הוא לא רק הציע לדבר בטלפון,הוא גם אמר שהוא רוצה להיזכר בקול שלי ויותר מזה-אמר שיתקשר. ולגבי הicq-אף אחד מאיתנו לא ממש מחובר לתוכנה רוב הזמן,וכשדיברנו וסיכמנו עניין(ברגע האחרון נתתי לו את המספר החדש שלי,חשבתי לפני אם בא לי בכלל),אז הוא אמר שישמח לקבל את המספר החדש שלי ולדבר איתי. בקיצור,הבחור ילדותי,משחק משחקים מטופשים ונראה לי זה בזבוז זמן משווע להתעסק ב"למה הוא לא התקשר" יותר ממה שהעניין הזה דורש.
 

yuli c

New member
אכן בזבוז זמן משווע...

בדברים האלה אני תמיד מסתכלת על המעשים ולא על המילים. אז הוא אמר שהוא רוצה להזכר בקול שלך ושהוא יתקשר וכל זה... אז אמר, מילים לא עולות כסף. ייתכן שהוא סתם התלהב באותו רגע אבל לא מספיק בשביל לעשות משהו מעבר ל-smsים (שאגב גם אני לא מסמפטת את דרך התקשורת הזאת). אז הוא החליט "להתאדות" סבבה, אכן בזבוז זמן לעסוק בזה.
 

nightfairy86

New member
יכול להיות?

שהוא התבלבל וחשב שאת מישהי אחרת וכששלחת לו תמונה הוא נזכר?
 
תגובה

רגשות של אנשים משתנים כל החיים. אולי כרגע לא התחשק לו לדבר, אבל לא בסדר שלא ענה על השאלה לאן נעלמת. יתכן שלפני כן אהב אותך ועתה לא אוהב אותך, ואולי בעתיד שוב יאהב אותך. נסי לשלוח לו הודעות ואם לא יענה המשיכי הלאה.
 
למעלה