לא בזבוז?

לא בזבוז?

כל מה שנכנס יוצא. כמעט.חוצמי נוזלים. בצהריים - שתי כפות תפוחי אדמה מבושלים (שעברו אתמול) - נתקעו ויצאו כלעומת שבאו. אז ניסיתי ממרחים - שתי כפות חומוס וכף טחינה. עברו. בערב - שתי כפות סלט בורגול - הלכו לים. אז ניסיתי שתי כפות גבינה לבנה רכה - חזרה ברוורס. שני טובלרונים קטנטנים (כאלה של 10 גרם) והמון נוזלים. זה מה שנשאר. מוגזם? או שהגעתי לסגירה הנכונה?
 

קוקלה 1

New member
לא, זה לא בזבוז, הגעת לשלב של נסוי ותעיה

בגובה הסגירה שלך את מתקרבת לאופטימום שמטרתו להקטין את הכמות והמגוון ולהגדיל את אפקט וקצב הירידה, נכון זה לא נהיה יותר קל וההתמודדות יום יומית בעצם בכל ארוחה ויכולה לבעס לעיתים, אבל התוצאה תהיה ירידה אפקטיבית מואצת וקצבית מכאן ההחלטה היא שלך האם את מוכנה ומסוגלת לספוג מציאות בררנית וקריזיונרית שכזאת ביום יומך...? או האם זה גדול וקשה מידיי ואז כדאי לפתוח חצי CC אחורה,שימי לב לשינויים בחוקים: יש לשתות הרבה מה זה הרבה המון ומהבוקר להגמיש עוד ועוד את המעבר ולהכינו תוך כדיי במשך מספר שעות לפתיחה קטנה של ארוחה ראשונה שעשויה להתאפשר לפעמים רק בצהרים, עדיף להתחיל את הארוחה במרקמים דלילים ונוזליים כמו מרק נוזלי או טחון טעיים שיגרה את בלוטות הטעם (מרק בטטות טעים או מרק בצל למשל ... לשתות אותו לאט כף אחרי כף גם אם זה יקח כפליים זמן) בין הארוחות לאחר הראשונה כדאי להמשיך לשתות הרבה ולחלק מספר ארוחות קטנות עם מזונות במרקמים נוחים חלקים ולא דחוסים, לא פחות חשוב לאכול באוירה נינוחה בלי לחץ, בלי עצבים - אלה סוגרים את הטבעת עוד יותר, ייתכנו יום או יומיים קשים בהתחלה עד שתועיל הגברת להכניס איזה קרקר בשעריה נדרשים עצבי ברזל ועור של פיל פילון, אפשר לנסות גם קרקר כגון קרקר זהב או משהו פריך ופריר עם איזה דיפ טעים ליד.(או טוסט עם חמאה, או ביגלך גדול-גדול מלוח). מנסיוני בסבלנות וזמן - מתאפשר יותר. לא עבר היום, לא בהכרח שלא יעבור מחר, נסי ל"שמן" את הוושט בשתייה ולהתחיל לאכול בשעה מאוחרת מהרגיל.
 

sar20

New member
תודה קוקקולה

למרות שהתשובה לא היתה מיעדת אלי אבל עזרה לי להבין כמה דברים
 

אופירA

New member
מנהל
לא בזבוז. זה לימוד

אוף. קוקלה הוציאה לי את המילים מהפה.
 

רוייקו

New member
ברגע שתתרגלי, תסתגלי ותתאזני, המצב

שישאר הוא שאת לא מקיאה על בסיס קבוע אלא לעיתים, כשאת ניתקלת בקושי. זה לא המצב קבוע הרצוי. תלמדי ללעוס, תרגישי את האוכל עובר.. תלמדי לשתות.. הכל.. כל מה שצריך
 
שאלה אליך

לאיזו סגירה הגעת? האם צריך להגיע לרמה כזו או שמספיק שאוכלים מהכל ומעט?
 

קוקלה 1

New member
משקל נסוג, נסי לשלב ספורט ולאכול אחרי שהגוף

נרגע, כמו אחרי פעילות ספורטיבית נמרצת, לפעמים (תתפלאי) זה עוזר לפתוח את הטבעת.
 
אז ככה

05:30 - השכמה עד 6:45 - התארגנות, להעיר את הילדים, לסרק את הילדה (לא נעים מהשכנים) להכין שנגוויצ'ים, להתלבש, להתקלח, להתאפר (לא בסדר הזה), 7:15 - לצאת לאוטו, לנסוע בין 30 דקות לשעה וחצי (תלוי בעמישראל ופקקיו). 08:00-18:30 - עבודה, עבודה, עבודה, עבודה, עבודה, עבודה, עבודה,עבודה, ארוחת צהריים (29 דקות) עבודה, עבודה, עבודה, עבודה, עבודה, עבודה, עבודה,עבודה. 18:30 ( בשאיפה, לפעמים זה 22:00...) - יציאה הביתה 19:00 - הגעה הביתה ואז: בקרת נזקים, בדיקת שיעורים, סבלנות לבעל, קצת טלוויזיון, קצת קריאה לנשמה, קצת אינטרנט. 11:00 - קריסה לשינה. מתי ספורט? מתי?
 

קוקלה 1

New member
של מי החיים האלה? ואי ואי ואי באילתית מדוברת

7:00 קימה מאולצת אחרי שבןזוגי ההיפר אקטיבי הכריח אותי לקום כדיי לבכין את השטח לבן ה6 וחצי בוגר כתה א' סנדויצים ולגרור אותו לבית ספרו השוכן ממש ממול ביתינו. 8:15 הבית ריק, רק אני וחפראווי נותרנו, אה והכלבה הפעלתנית והלקקנית עכשיו אפשר לנוח ולהמשיך את החופש שלשמו אני מתגוררת בפרובינציה - אילת. 8:30-13:30 סיימתי קפה אחד וכמה כוסות תה קר מול הנוף של הים האדום, תקתקתי כמה טלפונים של לקוחות ספגטי כבר מחכה עם שניצל /סלט לצידו, הילד חזר משלום כתה א ' קייטנת אמא באה לחופש באילת נמשכת 14:00- לילה זמן חופשי כל יום משתנה התוכנית בהתאם לאפשרויות, לחשק ולמצברוח הקולקטיבי שלי ושל נסיך כתה א' לפעמים יודים לים, מבלים שם עד אחרי השקיעה לוקחים סל מלא כל טוב נישנושים, משחקים משהו לקרוא , לפעמים מזמינים חברים, לפעמים צוזמנים לחברים, לפעמים עושים סיבוב פארקים עם הטף והכלבה, ועוד ועוד העיקר לא משעצמם ואין יןם שחוזר על עצמו אותו הדבר. ולא אני לא מתלוננת, מבסוטיןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן ? חאלס
החופש הגדול שלי לא נגמר.
 
ירוקה מקנאה

אבל בעצם לא ממש. אני לא מסוגלת לסדר יום כשלך. שתביני, מדובר במי שביררה אפשרות לשוב לעבודה לפני תום חופשות הלידה שלה, במטרה למנוע אישפוז של כל הסובבים אותה בגהה. שיגעתי אותם משיעמום. אשרייך. ואשריי גמכן. ולא קיבלתי תשובה.מתי ספורט?
 
למעלה