לא בדיוק אופנוע אבל אני בטוח שיש כאן כאלו...

mz 2t power

New member
לא בדיוק אופנוע אבל אני בטוח שיש כאן כאלו...

שיוכלו לעזור.... קוראים לי אורן ואני חבר במועדון הווספות הישראלי.מידי שנה מתקיימים ברחבי העולם טיולי ווספות שונים.חלקם מגיעים לאלפי ווספות באותו טיול.חוויה בלתי נשכחת למי שבאמת אוהב ווספות.חשתי לתומי לברר על "ראלי הווספות" באיטליה,לעלות עם הווספה שלי על ספינה\מעבורת מהארץ לאיטליה ולהשתתף בחוויה האדירה הזאת!!! למישהו יש מושג מה העלויות של השטה של הווספה לאיטליה?האם אני חייב לבנות לה ארגז עץ מיוחד או שאפשר פשוט על הסיפון כמו במעבורות באירופה?מה לגבי ביטוח באיטליה לווספה? מישהו עשה כאן כבר דבר כזה? תודה אורן
 

kangal

New member
תנסה ליצור קשר עם זהר זהר-הוא משיט את האופנוע

שלו מדי פעם לאירופה...
 

Spondylus

New member
ואאלאק אתה...

צריך למסגר אותך בלובר ליד המונה ליזה. אין עליך
 

הoוס

New member
דוקא נשמח לשמוע עלויות..לאוסטריה במקרה שלי

או אופציה שניה מאוסטריה
 

מנשה ש

New member
יש מישהו

שמשתתף תדיר בטיולי שבת של מועדון האופנועים הישראלי בתפקיד של חובש. גבר חביב ביותר, שנוהג מדי פעם להעביר את האופנוע שלו לתורכיה לטיולים. זהר זהר מכיר אותו ללא ספק, ויוכל לספק לך מידע עליו. הוא סיפר פעם בפירוט את סיפור העברת האופנוע לחו"ל ובוודאי שיש לו מידע מועיל וניסיון שיכול למנוע ממך הרבה מפח-נפש.
 

menyroth1

New member
למיטב ידיעתי אין מעבורת לאיטליה

תצטרך לשאול את ג'ק סודאי במועדון האופנועים , הוא משיט את האופנוע שלו כל פעם לטיולים (בטורקיה ) נדמה לי שהוא עובד עם רוזנפלד ספנות והם שמפעילים את המעבורת היחידה בארץ (זה מה שהבנתי ממנו ) .
 

iec

New member
למיטב ידיעתי בימים אלה יצאה מעבורת לאיטליה...

ובתוכה קטנועי בורגמן של מועדון הבורגמן הישראלי... לטיול של 11 יום בצפון איטליה.
 

mz 2t power

New member
במקרה אני עובד בחברת עמילות מכס.

ויודע שאפשר לבנות לאופנוע ארגז עץ ולשלוח אותו בתור CARGO אבל זה יקר ומסורבל והשחרור של החבילה יקח זמן.אבל אפשר לבדוק עם עופר אבניר את העניין כי הם היבואנים של הבורגמן.תודה.
 

mz 2t power

New member
לפי דעתי,מה שעשו במקרה של מועדון הבורגמן

זה לקחת מכולה(קונטיינר) להעמיס את כל הבורגמנים בתוכה ולשלוח אותה עם אניית משא.אבל במקרה הזה הדבר צריך לוגיסטיקה מצויינת ושחרור המכולה לפני שהחברה מגיעים לאיטליה.
 
למעלה