לא אופנוע אבל דו גלגלי - מי מתגייס לסייע?

לא אופנוע אבל דו גלגלי - מי מתגייס לסייע?

חברים, בעוד כשישה חודשים ארכב שוב 400 ק"מ על אופניים במסע בן 4 ימים למען הילדים המשתקמים במרכז הספורט לילדים נכים של איל"ן. מרכז הספורט מתקיים בעיקר בזכותן של תרומות. מסע האופניים השנתי "טור דה-תרום" הינו אחד ממקורות גיוס הכסף החשובים של המרכז. כאשר התחייבתי לצאת למסע התחייבתי גם לתרום מכספי ולגייס תרומות מקרב חברים ומכרים. הכסף מיועד כולו למימון פעילות ספורטיבית-משקמת של ילדים נכים. מידי שנה, מספר חברים תורמים יחד איתי מכספם ובכך משתתפים איתי במסע החשוב הזה. בואו והצטרפו אלי למסע באמצעות תרומה למען הילדים המשתקמים במרכז הספורט. צפו בסרט קצר על המסע של 2009 צפו בסרט קצר על מרכז הספורט כל תרומה ולו הצנועה ביותר מקדמת את המטרה ותתקבל בברכה. איך תורמים? בכרטיס אשראי באמצעות טופס מאובטח לחץ כאן בטלפון 03-600-5484 והכי קל... הגיבו להודעה זאת / שילחו לי מייל או מסר ואדאג שיתקשרו אליכם בתודה! אידוב תורן 054-425-6090 ------------------------------------------------------------------------------ הילדים המשתקמים במרכז הינם נפגעי שיתוק מוחין, תאונות דרכים ופעילות טרור, המגיעים למרכז לשיעורי שחייה טיפולית, ג'ודו, יוגה, טניס שולחן בכיסאות גלגלים ועוד. הכסף שיגויס יעזור במימון קניית כסאות גלגלים מיוחדים המאפשרים לילדים להתנייד ולעסוק בספורט שיקומי, בהרחבת סל השירותים הניתנים לילדים ובמתן מענקים לילדים נכים המגיעים ממשפחות מעוטות יכולות המתקשות לממן את הוצאות פעילות הספורט השיקומית.
 
מעוניין לגייס...

רוכבי אופניים ======== רוכבי כביש או שטח (המסע הוא מסע אופני-כביש) אשר יהיו מוכנים לבוא ולרכב במסע, יום אחד או יותר וכן לתרום מכיסם או לגייס כסף למען המטרה החשובה הזאת. כל רוכב המגיע ל - 4 ימים מתחייב לממן את הוצאות השתתפותו במסע (אוכל, לינה, אבטחה, ביטוח, ליווי רפואי ומשטרתי, הסעה...) בסך כ - 1700 ש"ח וכן לתרום או לגייס 5,000 ש"ח לפחות אפשר לבוא ליום אחד או יותר ואז סכום ההתחיבות יורד בהתאמה. תורמים ===== בעלי עסקים, או כל אדם המוכן לתרום כדי לסייע לי או לרוכבים אחרים לגייס את הכסף הדרוש להשתתפות במסע. למעשה מדובר במימון של רוכב. חלק מהרוכבים הם ספורטאים ואחרים נכי צה"ל או נכים אחרים הרוכבים במסע. הכסף שאנו אוספים הולך כולו למרכז הספורט. נותני חסות ======= בעלי עסקים המעונינים לתת חסות למסע בתרומה של כסף או ציוד הנדרש למסע (יש הרבה צרכים... מזון, משקאות, רכבים, הסעה ועוד...)
 

א פרח

New member
תבורך הלוואי ותגייסו מספיק כספים

לממן לכל הילדים הזקוקים לכך את הפעילויות הללו. כאם לילד מיוחד שכזה אשר מימנה מכיסה עבורו את הפעלויות הללו לאורך שנים, יכולה להעיד כי מדובר באלפי שקלים והרבה, הרבה יותר בשנה עבור כל פעילות מסוג זה. התרומה של פעילויות אלו לילדים הינה ענקית ובהרבה מקרים עושה את ההבדל בין ילד מיוחד שכזה אשר גדל בתחושה וידיעה כי הוא שווה לכולם ומסוגל להתגבר על כל מיכשול שיציבו החיים בפניו לילד שגדל בתחושה כי הוא פגוע/ נכשל, שונה מכולם, חסר עתיד או יכולת ותלוי בזולתו לשארית חייו. מעבר לכך פעילויות אלו מעניקות לילדים כישורים מוטוריים אשר בדרכים אחרות לא בטוח כי ישיגו או יקח פי כמה וכמה זמן וטיפולים להגיע לאותם ההשגים. רווח נוסף חשוב אף יותר, פעילויות אלו מעניקות לילדים המון ביטחון עצמי וכישורים חברתיים. לסיפורינו האישי: בני אשר מגיל שנתיים נקודת המוצע שלו היתה שיתוק של כל פלג גופו הימני והיום לאחר 16 שנים של טיפולי שיקום, ניתוחים וספורט שיקומי מסוגים שונים: שחיה טיפולית,רכיבה על סוסים, רכיבת שטח וכביש על אופניים. בנוסף שילובו בחוגים רגילים של נגינה על קרן יער, תופים וחצוצרה, קרטה וטיולי אתגרים בזכות מאמנים ומדריכים מדהימים אשר קיבלו את האתגר באהבה. כיום משותק רק ביד והגבלת תנועה קלה ברגל הוא: שוחה, רוכב על אופניים, רץ, מטפס, מנגן וכ"ו בקיצור הכל ככל בני גילו נער חברותי, מתנדב במרכז נוער. בקיצור כמו כולם והרבה מזה בזכות כל הדברים הטובים שקיבל לאורך הדרך הן במיומנויות פיזיות והן רגשית וחברתית. יבורך כל מי אשר ידו משגת לתרום ולתמוך בעבודת קודש זו.
 
תודה רבה! ואני מזמין כל מי שיכול לסייע...

לעמוד איתי בקשר או לתרום בדרכים שציינתי בתודה, אידוב
 

bulb

New member
לא רוצה להשתנקר, אבל ההיא מאחור עושה כאילו (;

 
למעלה