לאריאלה, אחרי הנסיעה שלך למלון

קושוש

New member
לאריאלה, אחרי הנסיעה שלך למלון

שלום בירושלים והשתתפותך בסמינר, הבנתי שסמינרים כאלו מעניינים אותך ולכן אני מצרפת לך קישור (וכמובן לכל מי שמתעניין) למקום שנקרא "מקום בגליל" ושם מתקיימים סמינרים למיניהם בנושאים שונים וביניהם נושאי יהדות. מקווה שתיהני ותפיקי תועלת.
 

קושוש

New member
ואריאלה, אם את אוהבת גם לצלול

בין הסמינרים ובין הבישולים, להלן אתר לצוללים דתיים ומסורתיים (כן, כן, יש דבר כזה !!!!!)
 
קושוש, אני מאוד אוהבת לצלול רק... ../images/Emo8.gif

אני לא יודעת לשחות
כך שיכולה להיות לי בעיה עם העליה בחזרה למים
 
למעלה