לאריאלה, אחרי הנסיעה שלך למלון שלום בירושלים והשתתפותך בסמינר, הבנתי שסמינרים כאלו מעניינים אותך ולכן אני מצרפת לך קישור (וכמובן לכל מי שמתעניין) למקום שנקרא "מקום בגליל" ושם מתקיימים סמינרים למיניהם בנושאים שונים וביניהם נושאי יהדות. מקווה...