לאס וגאס, 4 שנים אחרי

puppet

New member
לאס וגאס, 4 שנים אחרי

כתבתי כאן בעבר בפרוטרוט על חלק ממסעדות העיר, אכלתי בחלקן שוב (למשל בגורדון רמזי בורגר, מקום בו אני אוכל כל פעם שאני בעיר) ולא אחזור על כך. אבל כן אדבר על שלושה אחרות:

1. גורדון רמזי פיש אנד צ'יפס - הזולה והפשוטה מבין חמש המסעדות של רמזי בעיר. תפריט מצומצם, כשאני הלכתי על הבסיסי - פיש מטוגן וצ'יפס לידו. הדג היה שלוש חתיכות בנות 70 גרם כל אחת, להערכתי. מטוגנות באופן מושלם. בקלות הפיש הכי טוב שאכלתי ליד צ'יפס.
הצ'יפס בא עם כמהין ופרמז'ן, ולמעשה היה לו טעם לוואי חזק מדי של הכמהין.
כל זה בא בפחות מ-20 דולר, ועם טרטר מצוין ועוד רוטב צהוב (נדמה לי מנגו או משהו כזה) בצד. בסך הכל, יופי של דבר כשרוצים לטעום את אנגליה
נמצא במקום שאני הכי אוהב בסטריפ - הפרומנד של ה LINQ שהוא נהדר גם בגלל ה YARD HOUSE שהוא המקום הכי טוב בסטריפ לבירה עם בערך 100 ברזים, חלקם מעולה.

2. TACOS EL GORDO, בקצה הצפוני של הסטריפ. מסתבר שזו רשת קטנה של טאקוס אותנטיים לגמרי. כולל כאלה מ TRIPE , ראש ועוד כל מיני איברים מוזרים. 4 טאקוס עלו 10 דולר, שניים מהם עם לשון בקר, אחד אסאדה, ועוד אחד שהוא נדמה לי HANGER STEAK. מעולים לחלוטין וכנראה הטאקוס האותנטיים הכי טובים שאכלתי בחיים (ועדיין פחות טובים מאלו של רשת איכותית אחרת - VELVET TACOS שעושים טאקוס מודרניים ומאד לא אותנטיים, אבל נהדרים)

3. ואחרי שתי ארוחות מצוינות אך זולות - צריך לדבר על המקום בו הוצאתי יותר מ100 דולר - GORDON RAMSAY STEAK. מסעדת הדגל של השף הנהדר והאישיות הכי כריזמטית בטלויזיה. האישה שתחיה שהיא אכלנית מאד קטנה אכלה סלט סלק (שאגב היה ורוד\צהוב ולא אדום כהה) עם מעט סלמון מעושן לא גדול, מפונפן למדי, אבל בהחלט טעים.
אני... כמובן הלכתי על 24 אונקיות (קצת פחות מ 700 גרם) של אנטריקוט על העצם, MR ומופלא כמו שסטייק צריך להיות. לא הכי טוב שאכלתי בחיים (עדיין גאלגר'ס בניו יורק, אגב יש סניף גם בווגאס), אבל בקלות בשלישייה.
בכלל, המקום מאד נחמד ו"ווגאסי" כולל מארחות בלבוש קוקטייל משנות העשרים של המאה הקודמת, וכנ"ל גם המלצרים. מה שבעיקר חשוב - המקום לא מפונפן ולא סובל מעודף חשיבות עצמית (כמו למשל "בושון" בוניציאן, בו אכלתי בביקורי הקודם בעיר)
דווקא התפוח אדמה האפוי שהתלווה לסטייק, עם עירית ושמנת וכאלה, היה בינוני למדי לדעתי. חבל שלא הזמנתי משהו קצת יותר נחמד ליד. הלחמים היו בהחלט מעולים לגמרי.
 
אחלה דיווח, אבל למה רק גורדון רמזי?

כאילו לא שיש משהו רע בסטייקהאווס שלו או המבורגר (את הפיש אנד צ'יפס לא ניסיתי), אבל יש אינסוף סלבריטי שף בוגאס (וגם שפים אמיתיים, שאשכרה מבשלים במסעדות). 3 פעמים אצל אותו אחד באותו טיול?

אם אנחנו בענייני סטייקים, אז בונישיאן/פלאצו יש 3 סטייקהאוסים שאני מעדיף (CUT של וולפגאנגפאק, Delmonico החביב ביותר עלי של אמריל לוגאסי ו-CarneVino של מריו בטאלי).

כמובן שיש הרבה יותר מסעדות מעולות שאינן סטייקהאווסים בוגאס, גם מחוץ לסטריפ. בעיקר ממליץ על שתי התאילנדיות (Lotus of Siam ו Chada Thai) ששוות את נסיעת המונית הרחק מאורות הניאון.
 

Sanchez

Member
בטאלי נמצא במטבח של CARNEVINO ?
כי אני לא זוכר שראיתי שם בפעם האחרונה שסעדנו שם (נדמה לי שיש לו כ 30 מסעדות ברחבי העולם).
 
מה פתאום

לא הבנת אותי נכון - בטאלי בטח לא היה במטבח של קרנבינו יום אחד בחייו. התכוונתי שיש מסעדות בוגאס של שפים ״רגילים״, בייחוד מחוץ לסטריפ, שאשכרה נמצאים במטבח שלהם.

מבין מסעדות הסלבריטי-שף של הסטריפ, יש הרבה שאני מעדיף על פני רמזי (למרות שחומרי הגלם יהיו מצוינים בכולם).

לא דמיינתי לרגע שבטאלי או וולפגנג פאק מסתובבים עם קרוקס במטבחי הונישיאן.
 

puppet

New member
השפים בהחלט מבקרים במסעדות שלהם

ואין לי ספק שגם בטאלי מגיע פעם או פעמיים בשנה.
לגבי רמזי למשל, בפעם הקודמת שהייתי בווגאס דיברתי עם הברמן ב"רמזי בורגר" שאמר לי שהוא הגיע כמה שבועות קודם לכן, ושזה היה אירוע מיוחד, אבל שהוא מגיע כמה פעמים בשנה לבדוק שהכל בסדר ולהראות נוכחות.
את אייל שני אגב, ראיתי פעם ב"מזנון" ועם מאיר אדוני ניהלתי שיחה לא קצרה פעם ב"לומינה"
 

החתולית

New member
מגיעים, אבל לא ממש מבשלים

ועם כל הכבוד להם, יש הבדלים עצומים בין אייל שני ומאיר אדוני לבין גורדון רמזי ומריו בטאלי
 

מיתר44

New member
כבר סיפרתי בעבר: כשסעדתי בגורדון רמזי לונדון

סיפרו לי שהשף לא הראה את פניו מזה 1/2 שנה ויותר.
עובדה זו לא גרעה מאיכות הסעודה שהייתה אחת היותר
מוצלחות שחוויתי.
מסקנה: האיש יודע בדרכו לכפות איכות על עובדיו, גם בהיעדרו.
 

puppet

New member
שתי סיבות לגורדון רמזי

הראשונה היא כי אני באמת ובתמים מאמין שגורדון רמזי הוא אחד מאושיות הטלויזיה הגדולות, לא רק בעולם, אלא בהיסטוריה. אני לא יודע מספיק בשביל להעריך אותו כשף, אבל אני כן יודע מספיק בשביל להעריך את הכריזמה הלא נורמלית שלו ואת היכולות העסקיות הפנומניות. מה שאומר כבר עכשיו, שבקרב שווה בין שווים, יש לי סיבה להעדיף אותו, כל עוד אין לי סיבה להעדיף מישהו אחר.

השניה היא כי אשכרה עשיתי לעצמי אקסל קטן של 6 מסעדות סטייקים בווגאס כדי למצוא את זאת שאני מעדיף (ושהאישה שלא אוכלת כלום כמעט, יכולה למצוא בה משהו לאכול) - המסעדה של רמזי היא היחידה בה היה סטייק של 24 אונקיות (700 גרם), שהוא ריב-איי (אנטריקוט), ולא במחיר של מעל 70 דולר (בניגוד, למסעדת הסטייק הצרפתית באריה, ששכחתי כרגע את שמה, ז'ן פול או ז'ק ג'ורג' או משהו כזה).

וכן, היה שווה.
 
מי הסטקיות ברשימה שלך?

ואילו מהן ניסית?

לא יודע למה ספציפית חייבים 24oz ו-70 דולר, אין לי טבלת השוואה לפי הפרמטרים האלו. הייתי ממליץ בחום ממש לנסות את דלמוניקו של אמריל לוגסי בונישיאן. היא טיפה פחות יקרה ופלצנית מ-CUT, אבל בעיני נותנת את החוויה הכי כיפית מבין הסטקייות בוגאס.

ז'אן-ז'ורז' וונגריכטן הוא השף שאתה מתכוון אליו באריה. אבל בנינו, שפים וסטקיות זה קצת בולשיט. זה הכל עניין של אווירה במקום, תמחור ודיוק בצלייה. אין ממש משמעות גדולה לכל היתר.
 

puppet

New member
מה זאת אומרת למה? VFM

כי בהנחה שאין לי מידע אחר על כך שסטייק אחד עדיף ממשנהו, אז ברור שאני מעדיף את זה שה VFM שלו הוא הגדול ביותר. 61 דולר ל 700 גרם, היה סטייק מול סטייק, ה VFM הגבוה ביותר.

בעיקרון, היו לי הרבה סטייקיות ברשימה, מתוכן 6 עלו לגמר (כלומר, 6 שהצגתי לאשתי). CUT,
SW בווין
STK בקוסמופולטן
CRAFTSTEAK ב MGM
גאלגר'ס בניו יורק ניו יורק
STRIPSTEAK במנדליי ביי
JOE'S SEAFOOD PRIME STEAK בסיזר'ס פאלאס
PRIME בבלג'יו
גורדון רמזי בפריז
הריטאז' במיראז'
CENTER CUT בפלמינגו.

השישייה שהצגתי לאשתי היו
HERITAGE, GORDON RAMSAY, JOE'S, GALLAGHER'S, CRAFTSTEAK, SW
מתוכן, כאמור, אכלתי רק אצל גורדון רמזי.
 

oreldi

New member
געגועיי ל GORDON RAMSAY STEAK

לפעמים כשאני אוכל בארץ סטייק, עולה לי הגעגועים לסטייק האלוהי של רמזי. הייתי שם לפני 3 שנים והטעם שלו עדיין נמצא לי בפה. מקנא בך קצת:)
 

החתולית

New member
מה יש'ך מגורדון רמזי?


מצד שני, אם נהנית כל כך, אז למה שלא תחזור למסעדות בבעלותו?
 

foofoo77

New member
Nה אין מגורדון רמזי?

עוד שלושה ימים ניו יורק
עוד שלושה ימים ניו יורק
&nbsp
מריירת כבר מעכשיו.
 
למעלה