לאנשי חדר הכושר בפורום- יש לי שאלה!
אתם מגיעים וישר מתחילים עם הפעילות האירובית? או שעדיף קודם עם המתיחות?אני פשוט לא מבינה איפה יש שם מקום לעשות חימום... פעם שהלכתי לחדר כושר והייתי רצה 20 דקות על ההליכון הייתי יורדת וישר מרגישה איך כל השרירים שלי מתכווצים.... אז איך עושים את זה בהדרגתיות? ועוד שאלה- איזה מכשיר הכי אפקטיבי מבחינת שריפת קלוריות? (אופניים/רחפן/הליכון) ומה אתם עושים בשביל לא להשתעמם למוות? צופים בטלביזיה? חושבים על משהו? אהה ועוד שאלה, אתם חושבים שעדיף לעשות את הספנינג במקום החדר כושר? הבנתי שזה משהו קטלני ביותר!!! ששורפים שם המון ושזה יותר כיף. אז אשמח לשמוע תגובות!
אתם מגיעים וישר מתחילים עם הפעילות האירובית? או שעדיף קודם עם המתיחות?אני פשוט לא מבינה איפה יש שם מקום לעשות חימום... פעם שהלכתי לחדר כושר והייתי רצה 20 דקות על ההליכון הייתי יורדת וישר מרגישה איך כל השרירים שלי מתכווצים.... אז איך עושים את זה בהדרגתיות? ועוד שאלה- איזה מכשיר הכי אפקטיבי מבחינת שריפת קלוריות? (אופניים/רחפן/הליכון) ומה אתם עושים בשביל לא להשתעמם למוות? צופים בטלביזיה? חושבים על משהו? אהה ועוד שאלה, אתם חושבים שעדיף לעשות את הספנינג במקום החדר כושר? הבנתי שזה משהו קטלני ביותר!!! ששורפים שם המון ושזה יותר כיף. אז אשמח לשמוע תגובות!