לאן נעלמו שערי היציאה 1-29 בנתב"ג?

מצב
הנושא נעול.

עלי כהן

New member
לאן נעלמו שערי היציאה 1-29 בנתב"ג?

לאן נעלמו שערי היציאה 1-29 בנתב"ג?
מי שם לב לעובדה התמוהה עד מאד - נתב"ג הוא "נמל תעופה ע-נ-ק " בהתחשב בכך ששערי היציאה מסתיימים בשער יציאה שמספרו "42", אבל מעניין לאן נעלמו שערי היציאה ממספר 1 עד 29? אולי הם חבויים באיזה שהוא מקום כ"סודות מדינה" ואולי היעדרם מעיד על איזה שגעון גדלות בלתי מוסבר? מעניין אם מישהו יתן הסבר מניח את הדעת (וההסבר כי השערים הנעלמים הללו יצוצו אם וכאשר "נתב"ג 2000" ייפתח לא מקובל עלי!)
 

Sפיידי

New member
פשוט מאוד.

לאן נעלמו שערי היציאה 1-29 בנתב"ג?
מי שם לב לעובדה התמוהה עד מאד - נתב"ג הוא "נמל תעופה ע-נ-ק " בהתחשב בכך ששערי היציאה מסתיימים בשער יציאה שמספרו "42", אבל מעניין לאן נעלמו שערי היציאה ממספר 1 עד 29? אולי הם חבויים באיזה שהוא מקום כ"סודות מדינה" ואולי היעדרם מעיד על איזה שגעון גדלות בלתי מוסבר? מעניין אם מישהו יתן הסבר מניח את הדעת (וההסבר כי השערים הנעלמים הללו יצוצו אם וכאשר "נתב"ג 2000" ייפתח לא מקובל עלי!)
פשוט מאוד.
יש הרי, לפני שאתה עולה לדיוטי פרי. יש את הקטע הזה שמוסרים את המזוודות (אם לא עשית ´טרום טיסה´ , ד"א גם זה הולך להיסגר, אבל זה נושא אחר) אז יש שם מספרי דלפקים, זה מתחיל באחד ונגמר ב29. (אם אינני טועה זו התשובה, אם מישהו פה יודע אחרת שיחלוק על דברי בשמחה
)
 

עלי כהן

New member
פתרון חמוד, אבל שגוי

פשוט מאוד.
יש הרי, לפני שאתה עולה לדיוטי פרי. יש את הקטע הזה שמוסרים את המזוודות (אם לא עשית ´טרום טיסה´ , ד"א גם זה הולך להיסגר, אבל זה נושא אחר) אז יש שם מספרי דלפקים, זה מתחיל באחד ונגמר ב29. (אם אינני טועה זו התשובה, אם מישהו פה יודע אחרת שיחלוק על דברי בשמחה
)
פתרון חמוד, אבל שגוי
1 ) בערך לפני 5 שנים הוחלפו מספרי שערי היציאה בנתב"ג מ - 1 עד 11 לנוכחי הנ"ל. 2 ) לדלפקי רישון (צ´ק אין) אין דבר וצי דבר עם מספרים של שער היציאה באולם היציאה. 3 ) הפתרון המוצע על ידך לא קיים כמובן בשום נמל תעופה בעולם מאותה סיבה (2) 4 ) לי נראה שמישהו במינהל התעופה תפס שיגעון גדלות, כדי שלא יחשבו, "חלילה" , שנתב"ג נמל תעופה זעיר ולפיכך הוחלט להחליף את המספרים במספרים גדולים, שזה יישמע "ענק".
 

איליה.

New member
בהודעתך לא נימקת למה הפתרון שגוי.

פתרון חמוד, אבל שגוי
1 ) בערך לפני 5 שנים הוחלפו מספרי שערי היציאה בנתב"ג מ - 1 עד 11 לנוכחי הנ"ל. 2 ) לדלפקי רישון (צ´ק אין) אין דבר וצי דבר עם מספרים של שער היציאה באולם היציאה. 3 ) הפתרון המוצע על ידך לא קיים כמובן בשום נמל תעופה בעולם מאותה סיבה (2) 4 ) לי נראה שמישהו במינהל התעופה תפס שיגעון גדלות, כדי שלא יחשבו, "חלילה" , שנתב"ג נמל תעופה זעיר ולפיכך הוחלט להחליף את המספרים במספרים גדולים, שזה יישמע "ענק".
בהודעתך לא נימקת למה הפתרון שגוי.
אם אתה קובע עובדה כזו, מן הראוי שתנמק. זה דווקא נשמע מאד הגיוני - כדי שאנשים לא יתבלבלו בין השערים למטה לבין השערים למעלה.
 

עלי כהן

New member
למטה - דלפקים. למעלה-שערי יציאה

בהודעתך לא נימקת למה הפתרון שגוי.
אם אתה קובע עובדה כזו, מן הראוי שתנמק. זה דווקא נשמע מאד הגיוני - כדי שאנשים לא יתבלבלו בין השערים למטה לבין השערים למעלה.
למטה - דלפקים. למעלה-שערי יציאה
1 ) יש הרבה יותר דלפקים לרישום יציאה מ - 29. 2 ) זה כאילו עירבבת שמחה בשמחה - אין לדלפקי רישום עם מספר מקרי ושאין חובה להתייצב במספר דלפק מסויים (גם לא מכריזים על מספרי דלפקים ואיש מן הנרשמים לטיסה לא חייב להתייצב בדלפק מסויים- ל"אל על" קרוב ל-15 דלפקי רישום כאשר הנוסע מתייצב בדלפק פנוי- לא מסויים!!) דבר וחצי דבר עם שער יציאה, 3 ) אין הכרזה על התייצבות לטיסה מסויימת בדלפק מסויים. 4 ) מערכת הכריזה בקומת היציאה (העליונה) איננה נשמעת באולם רישום הנוסעים לטיסות ולחברות השונות. 5 )אגב כך -בנמלי תעופה רבים בוטלה מערכת כריזה ובכך הפכו חיי הנוסעים לשקטים יותר. רק במקרי חירום מודיעים לנוסעים אחרונים שלא התייצבו לטיסה כי "הטיסה יוצאת" או הודעות חירום אחרות. עכשיו הנימוקים משכנעים את "איליה"?
 

Sפיידי

New member
אותי שכנעת

למטה - דלפקים. למעלה-שערי יציאה
1 ) יש הרבה יותר דלפקים לרישום יציאה מ - 29. 2 ) זה כאילו עירבבת שמחה בשמחה - אין לדלפקי רישום עם מספר מקרי ושאין חובה להתייצב במספר דלפק מסויים (גם לא מכריזים על מספרי דלפקים ואיש מן הנרשמים לטיסה לא חייב להתייצב בדלפק מסויים- ל"אל על" קרוב ל-15 דלפקי רישום כאשר הנוסע מתייצב בדלפק פנוי- לא מסויים!!) דבר וחצי דבר עם שער יציאה, 3 ) אין הכרזה על התייצבות לטיסה מסויימת בדלפק מסויים. 4 ) מערכת הכריזה בקומת היציאה (העליונה) איננה נשמעת באולם רישום הנוסעים לטיסות ולחברות השונות. 5 )אגב כך -בנמלי תעופה רבים בוטלה מערכת כריזה ובכך הפכו חיי הנוסעים לשקטים יותר. רק במקרי חירום מודיעים לנוסעים אחרונים שלא התייצבו לטיסה כי "הטיסה יוצאת" או הודעות חירום אחרות. עכשיו הנימוקים משכנעים את "איליה"?
אותי שכנעת
אבל מה הכול קשור למערכת הכריזה? לפי דעתי היא יעליה מאוד, מכריזה על טיסות יוצאות . או רגע, אתה מתכוון כאילו שמי שלמטה לא יישמע את מה שאומרים למעלה , אז זה באמת נכון, הם לא צריכים לשמוע כי זה לא מעניין אותם. מה מעניין מישהו שתקוע בתור למזוודות של שעה אם טיסה 304 לאמסטרדם יוצאת או לא...... אבל למי שלמעלה זה חשוב מאוד, אין כוח להסתכל כל 2 דקות במסך הזה אז מחכים שהיא (או ההוא במקרים מסויימים ביותר) תקריא את הטיסה ו"רצים" לשער. יש הודעות מעצבנות למעלה כמו: "זו הודעת ביטחון, אין להשאיר כבודה ללא השגחה" ואז באנגלית.... עיצבן אותי הקטע שעשו בשדה קטעים למעשנים! זה סתם תופס מקום לשום דבר, אם הם הצליחו להסתדר ככה בעבר אז הם יצליחו להסתדר ככה גם עכשיו! בכול העולם העישון אסור בשדה ורק פה זה "לידעתכם, העישון אור בבתי הנתיבות חוץ מהמקומות המותרים לכך" יאללה! אז 2 שעות בלי עישון! בשביל הביטחון שלך ושל כל הנוסעים ובשביל הבריאות שלהם .
 

עלי כהן

New member
עוד הערה קטנה בנושא הנ"ל

אותי שכנעת
אבל מה הכול קשור למערכת הכריזה? לפי דעתי היא יעליה מאוד, מכריזה על טיסות יוצאות . או רגע, אתה מתכוון כאילו שמי שלמטה לא יישמע את מה שאומרים למעלה , אז זה באמת נכון, הם לא צריכים לשמוע כי זה לא מעניין אותם. מה מעניין מישהו שתקוע בתור למזוודות של שעה אם טיסה 304 לאמסטרדם יוצאת או לא...... אבל למי שלמעלה זה חשוב מאוד, אין כוח להסתכל כל 2 דקות במסך הזה אז מחכים שהיא (או ההוא במקרים מסויימים ביותר) תקריא את הטיסה ו"רצים" לשער. יש הודעות מעצבנות למעלה כמו: "זו הודעת ביטחון, אין להשאיר כבודה ללא השגחה" ואז באנגלית.... עיצבן אותי הקטע שעשו בשדה קטעים למעשנים! זה סתם תופס מקום לשום דבר, אם הם הצליחו להסתדר ככה בעבר אז הם יצליחו להסתדר ככה גם עכשיו! בכול העולם העישון אסור בשדה ורק פה זה "לידעתכם, העישון אור בבתי הנתיבות חוץ מהמקומות המותרים לכך" יאללה! אז 2 שעות בלי עישון! בשביל הביטחון שלך ושל כל הנוסעים ובשביל הבריאות שלהם .
עוד הערה קטנה בנושא הנ"ל
אני מקווה שהפירוט הנ"ל שיכנע שמדובר באיזה תופעה תמוהה ולא ב"דלפקים + שערי יציאה" . שכחתי להוסיף שדלפקי הרישום עוסקים (למשל ב"אל על") בכל הטיסות היוצאות מטעם החברהולא בטיסה מסויימת, מה שלא כן לגבי שערי היציאה, שמטבע הדברים מיועדת לטיסה אחת, יחידה ומסויימת כדי שמי שנוסע לאמשטרדם לא יגיע בטעות למטוס היוצא לבנקוק... מעניין לשמוע את תגובת ראשי "מינהל התעופה האזרחית" בישראל, אלה, שמשכורתם מגרדת את השחקים,אך תשובות סבירות - לא בטוח שיש להם למרות מעמדם הרם...
 

Sפיידי

New member
אני זוכר

עוד הערה קטנה בנושא הנ"ל
אני מקווה שהפירוט הנ"ל שיכנע שמדובר באיזה תופעה תמוהה ולא ב"דלפקים + שערי יציאה" . שכחתי להוסיף שדלפקי הרישום עוסקים (למשל ב"אל על") בכל הטיסות היוצאות מטעם החברהולא בטיסה מסויימת, מה שלא כן לגבי שערי היציאה, שמטבע הדברים מיועדת לטיסה אחת, יחידה ומסויימת כדי שמי שנוסע לאמשטרדם לא יגיע בטעות למטוס היוצא לבנקוק... מעניין לשמוע את תגובת ראשי "מינהל התעופה האזרחית" בישראל, אלה, שמשכורתם מגרדת את השחקים,אך תשובות סבירות - לא בטוח שיש להם למרות מעמדם הרם...
אני זוכר
שפעם שלחתי להם (לרשות שדות התעופה וגם לנתב"ג) אי-מייל ועד היום לא ענו לי. הם עושים צחוק מהכול... בכול מקרה רציתי לדעות אם אתה יודע: כתבו באתר שלהם שיש מנוי לבדיקת דרכונים מזורזת (הזה עם היד) עד ה31/12/2002 משמע עד סוף השנה! ואני לא יודע אם הם הולכים להמשיך עם זה או לא.... לפי דעתי זה רעיון מצויין, רק חבל שאי אפשר לעשות את זה גם לילדים מתחת לגיל 18... בכול מקרה רציתי לשאול אם אתה יודע. [URL='http://']תודה.[/URL]
 

איליה.

New member
רק סעיף 1 הוא סיבה משכנעת.

למטה - דלפקים. למעלה-שערי יציאה
1 ) יש הרבה יותר דלפקים לרישום יציאה מ - 29. 2 ) זה כאילו עירבבת שמחה בשמחה - אין לדלפקי רישום עם מספר מקרי ושאין חובה להתייצב במספר דלפק מסויים (גם לא מכריזים על מספרי דלפקים ואיש מן הנרשמים לטיסה לא חייב להתייצב בדלפק מסויים- ל"אל על" קרוב ל-15 דלפקי רישום כאשר הנוסע מתייצב בדלפק פנוי- לא מסויים!!) דבר וחצי דבר עם שער יציאה, 3 ) אין הכרזה על התייצבות לטיסה מסויימת בדלפק מסויים. 4 ) מערכת הכריזה בקומת היציאה (העליונה) איננה נשמעת באולם רישום הנוסעים לטיסות ולחברות השונות. 5 )אגב כך -בנמלי תעופה רבים בוטלה מערכת כריזה ובכך הפכו חיי הנוסעים לשקטים יותר. רק במקרי חירום מודיעים לנוסעים אחרונים שלא התייצבו לטיסה כי "הטיסה יוצאת" או הודעות חירום אחרות. עכשיו הנימוקים משכנעים את "איליה"?
רק סעיף 1 הוא סיבה משכנעת.
אם באמת יש יותר מ-29 דלפקים אז גם אותי שכנעת.
 

Sפיידי

New member
../images/Emo13.gif

פתרון חמוד, אבל שגוי
1 ) בערך לפני 5 שנים הוחלפו מספרי שערי היציאה בנתב"ג מ - 1 עד 11 לנוכחי הנ"ל. 2 ) לדלפקי רישון (צ´ק אין) אין דבר וצי דבר עם מספרים של שער היציאה באולם היציאה. 3 ) הפתרון המוצע על ידך לא קיים כמובן בשום נמל תעופה בעולם מאותה סיבה (2) 4 ) לי נראה שמישהו במינהל התעופה תפס שיגעון גדלות, כדי שלא יחשבו, "חלילה" , שנתב"ג נמל תעופה זעיר ולפיכך הוחלט להחליף את המספרים במספרים גדולים, שזה יישמע "ענק".

יכול להיות שאני טועה, זה נכון ותודה לאיליה על התמיכה
גם לפי דעתי זה היה נשמע הגיוני כדי שלא ייתבלבלו. פשוט, אני , שאני טתי רוב הפעמים עשיתי טרום טיסה ואני לא זוכר כ"כ את המספרים של הדלפקים האלו. בכול מקרה, די ידעתי שאני טועה, פשוט זה נשמע הגיוני כזה... הרי למה שיתחילו לספור ממספר 29?! אלא אם כן מנהל שדה - התעופה משוגע או משהו! ורוצה להראות שזה שדה תעופה ענק. אממ חוץ מזה, אתה חושב שנתב"ג 2000 ייפתח (בערך בשנת 2095
) שהשערים שם יהיו 1-29 כדי "לסדר" עניינים? או שיישנו את הככככככככוווווול עוד פעם או שייעשו 44-.... (ד"א
טרמינל 2, הוא די שימושי טסתי בו לפני כמה ימים הוא נחמד, וזה חוסך הרבה אנשים מטרמינל 1, אבל הוא היה יותר יעיל אם היה רכבת שמחברת בין 2 הטרמינלים....)
 

stan_southpark

New member
אני חושב

לאן נעלמו שערי היציאה 1-29 בנתב"ג?
מי שם לב לעובדה התמוהה עד מאד - נתב"ג הוא "נמל תעופה ע-נ-ק " בהתחשב בכך ששערי היציאה מסתיימים בשער יציאה שמספרו "42", אבל מעניין לאן נעלמו שערי היציאה ממספר 1 עד 29? אולי הם חבויים באיזה שהוא מקום כ"סודות מדינה" ואולי היעדרם מעיד על איזה שגעון גדלות בלתי מוסבר? מעניין אם מישהו יתן הסבר מניח את הדעת (וההסבר כי השערים הנעלמים הללו יצוצו אם וכאשר "נתב"ג 2000" ייפתח לא מקובל עלי!)
אני חושב
ששערים 1-29 נמצאים ב טרמינל 2
 

Sפיידי

New member
לא...

אני חושב
ששערים 1-29 נמצאים ב טרמינל 2
לא...
הם לא נמצאים שם, וגם אין שם בדיוק שערים זה סתם 3 דלתות שכתוב עליהם ABC או משהו... כי כולם גם יוצאים לשם, אחרי שאתה עובר את ביקורת הדרכונים -"משטרת גבולות
"- אתה יוצא לשם עם עוד כל האנשים ששם ומחכה לראות באיזה דלת האוטובוס יעצור ומתנפל על האוטובוס!
אתם יודעים, שחזרתי מחו"ל השבוע אז אנחנו היינו בתור לביקורת דרכונים ואנחנו היינו האוטובוס הראשון של הטיסה ואז בא עוד אחד ואני מסתכל אחורה ופתאום איזה 100 איש רצים ככה עם כל התיקים והכול ויש להם פרצוף כזה על הפרצוף שלהם, שאני יגיע ראשון אני יגיע ראשון!! אח זה היה מצחיק זה נראה כמו שוורים שרודפים אחרי מישהו!!
 

איליה.

New member
זה בגלל השירות החרא שיש בנתב"ג.

לא...
הם לא נמצאים שם, וגם אין שם בדיוק שערים זה סתם 3 דלתות שכתוב עליהם ABC או משהו... כי כולם גם יוצאים לשם, אחרי שאתה עובר את ביקורת הדרכונים -"משטרת גבולות
"- אתה יוצא לשם עם עוד כל האנשים ששם ומחכה לראות באיזה דלת האוטובוס יעצור ומתנפל על האוטובוס!
אתם יודעים, שחזרתי מחו"ל השבוע אז אנחנו היינו בתור לביקורת דרכונים ואנחנו היינו האוטובוס הראשון של הטיסה ואז בא עוד אחד ואני מסתכל אחורה ופתאום איזה 100 איש רצים ככה עם כל התיקים והכול ויש להם פרצוף כזה על הפרצוף שלהם, שאני יגיע ראשון אני יגיע ראשון!! אח זה היה מצחיק זה נראה כמו שוורים שרודפים אחרי מישהו!!
זה בגלל השירות החרא שיש בנתב"ג.
זה שהם דוחסים לכל אוטובוס הרבה יותר אנשים ממה שיש מקומות ישיבה, ובפנים חם, צפוף ומחניק. מה מפריע להם לדחוס קצת פחות, כך שכולם יוכלו לשבת? הם לא מבינים משהו נורא פשוט: זה שבאוטובוסים יש הרבה מאד מקום פנוי בין המושבים, זה לא נועד כדי שאנשים יעמדו! זה נועד כדי לתת מקום לכל המטען שהנוסעים לוקחים איתם.
 

Sפיידי

New member
לא נראה לי

זה בגלל השירות החרא שיש בנתב"ג.
זה שהם דוחסים לכל אוטובוס הרבה יותר אנשים ממה שיש מקומות ישיבה, ובפנים חם, צפוף ומחניק. מה מפריע להם לדחוס קצת פחות, כך שכולם יוכלו לשבת? הם לא מבינים משהו נורא פשוט: זה שבאוטובוסים יש הרבה מאד מקום פנוי בין המושבים, זה לא נועד כדי שאנשים יעמדו! זה נועד כדי לתת מקום לכל המטען שהנוסעים לוקחים איתם.
לא נראה לי
... האוטובוסים האלו מוכנים לעמוד בהרבה אנשים! הם לא אוטובוסים רגילים... יש להם איזה 10-15 כסאות וזהו, אתה רוצה שהם יעלו רק 15 אנשים בכול נגלה?! ייקח שנים! האוטובוסים מוכנים לשימוש המוני. ככה זה בכול העולם ‏[URL='http://']כמובן למדינות שעוד נשאר להם אוטובוסים...[/URL]
 

reshef

New member
אני חשבתי שמונורייל זה קדמה

לא נראה לי
... האוטובוסים האלו מוכנים לעמוד בהרבה אנשים! הם לא אוטובוסים רגילים... יש להם איזה 10-15 כסאות וזהו, אתה רוצה שהם יעלו רק 15 אנשים בכול נגלה?! ייקח שנים! האוטובוסים מוכנים לשימוש המוני. ככה זה בכול העולם ‏[URL='http://']כמובן למדינות שעוד נשאר להם אוטובוסים...[/URL]
אני חשבתי שמונורייל זה קדמה
אז נכון שבכל העולם יש שרוול שמוביל אנשים מהמטוס לטרמינל. אבל יש הרבה נמלי תעופה גדולים (למשל Newark, Orlando Int. Airport, Las Vegas Int. Airport) שאחרי שאתה מגיע לטרמינל ורוצה לקחת את המזוודות אתה צריך לנסוע במונורייל (רכבת עילית) שדומה להפליא לאוטובוס - ההבדל היחיד הוא בגלגלים ובזיהום כמובן אבל מה זה כבר זיהום של אוטובוס בנמל תעופה כן... המונורייל הזה מעכב אותך (עד שאתה מוצא איפה עולים, עד שמגיעה הרכבת וכו´) ומטרטר אותך, הרבה יותר מהאוטובוס של נתב"ג. אז יש יתרון שהנתב"ג שלנו קטן (בינתיים?) אחרי הכל. וחוצמזה בקצב ההתקדמות של נתב"ג 2000 נראה לי שאני כבר אוכל להמריא מחיפה...
 

Sפיידי

New member
המונרייל

אני חשבתי שמונורייל זה קדמה
אז נכון שבכל העולם יש שרוול שמוביל אנשים מהמטוס לטרמינל. אבל יש הרבה נמלי תעופה גדולים (למשל Newark, Orlando Int. Airport, Las Vegas Int. Airport) שאחרי שאתה מגיע לטרמינל ורוצה לקחת את המזוודות אתה צריך לנסוע במונורייל (רכבת עילית) שדומה להפליא לאוטובוס - ההבדל היחיד הוא בגלגלים ובזיהום כמובן אבל מה זה כבר זיהום של אוטובוס בנמל תעופה כן... המונורייל הזה מעכב אותך (עד שאתה מוצא איפה עולים, עד שמגיעה הרכבת וכו´) ומטרטר אותך, הרבה יותר מהאוטובוס של נתב"ג. אז יש יתרון שהנתב"ג שלנו קטן (בינתיים?) אחרי הכל. וחוצמזה בקצב ההתקדמות של נתב"ג 2000 נראה לי שאני כבר אוכל להמריא מחיפה...
המונרייל
נועד אך ורק בגלל שאתה רוצה לצאת מהטרמינל ולחכות וללכת הרבה זמן והכול? -לא! הם גם לא אוהבים ב"מתרוצצים" להם בין הרגליים מחות לטרמינל והמונרייל פשוט כלי העברה בין טרמינל לטרמינל, הוא שונה מאטובוס כי הוא יכול לפעול אוטומטי בלי הגים וחוץ מזה שהוא יותר מהיר ונוח :) נתב"ג 2000 ייפתח (כנראה כנראה כנראה כנראה!!!! נו כבר תפתחו אותו!!) ב2004....באמצע.. בעצם אתה יודע מה? ב 2050- לקראת הסוף
 

איליה.

New member
אוקיי, יכול להיות.

לא נראה לי
... האוטובוסים האלו מוכנים לעמוד בהרבה אנשים! הם לא אוטובוסים רגילים... יש להם איזה 10-15 כסאות וזהו, אתה רוצה שהם יעלו רק 15 אנשים בכול נגלה?! ייקח שנים! האוטובוסים מוכנים לשימוש המוני. ככה זה בכול העולם ‏[URL='http://']כמובן למדינות שעוד נשאר להם אוטובוסים...[/URL]
אוקיי, יכול להיות.
אבל עדיין, הם דוחסים יותר מדי אנשים.
 

Sפיידי

New member
אתה מעדיף

אוקיי, יכול להיות.
אבל עדיין, הם דוחסים יותר מדי אנשים.
אתה מעדיף
שתלך ברגל על המסלול? כמו שעשו בשדה דוב? אז מצטופפים במשך 2 דקות וחצי, זה לא נורא מה שיותר נוא הוא בלחכות לבדיקת דרכונים הלוואי שיכולתי לעבור במסלול המהיר, זה נראה מזה מגניב!!! אבל ילדים מתחת לגיל 18, אסור להם...
 

איליה.

New member
ודאי שלא הייתי מעדיף ללכת ברגל.

אתה מעדיף
שתלך ברגל על המסלול? כמו שעשו בשדה דוב? אז מצטופפים במשך 2 דקות וחצי, זה לא נורא מה שיותר נוא הוא בלחכות לבדיקת דרכונים הלוואי שיכולתי לעבור במסלול המהיר, זה נראה מזה מגניב!!! אבל ילדים מתחת לגיל 18, אסור להם...
ודאי שלא הייתי מעדיף ללכת ברגל.
הייתי מעדיף שירכשו עוד ארבעה-חמישה אוטובוסים, ישכרו עוד ארבעה-חמישה נהגים, וככה יוכלו להוציא קצת יותר אוטובוסים לכל מטוס.
 

Sפיידי

New member
אתה יודע

ודאי שלא הייתי מעדיף ללכת ברגל.
הייתי מעדיף שירכשו עוד ארבעה-חמישה אוטובוסים, ישכרו עוד ארבעה-חמישה נהגים, וככה יוכלו להוציא קצת יותר אוטובוסים לכל מטוס.
אתה יודע
כמה אוטובוסים יש להם? הסתכלת פעם על מספר שעל האוטובוס?? יש להם המון!!! וחוץ מזה, יש להם נחיתה כל 10 דקות בשעות הלחץ. אני חושב שהשירות פה הוא טוב. היית פעם ביוון או בקפריסין?? אתה יודע אילו שדות תעופה ירודים יש להם! אני חושב שהמערכת פה טובה! אם-כי בטרמינל החדש יהיה שרוולים
וזה הכי טוב. בנתיים זה מה שיש
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה