לכיוון תחנת החאן ז"ל. האם זה ימשיך?לאן ממשיכים הפסי רכבת ?
לאחר תחנת מלחה בירושלים ?
מקווה שכןלכיוון תחנת החאן ז"ל. האם זה ימשיך?
ימים יגידו.
אבל זה באמת ממשיך ?מקווה שכןאבל כנראה שלא![]()
![]()
זה נגמר אחרי מלחהאבל זה באמת ממשיך ?
עדתחנת החאן ? או שנגמר לאחר מטרים ספורים אחרי תחנת מלחה. ?
לא נכון!זה נגמר אחרי מלחה
וצריך לסלול מחדש את התוואי עד החאן אם הייתה מסילה טובה לדעתי היו משפצים כבר היום את החאן(אני מקווה )
אני לא בטוח שאפשר לנסוע עליהםלא נכון!
הפסים הישנים ממשיכים עד החאן! הלכתי לפני כמה חודשים לאורך כל התוואי!!!
נכון מאודלא נכון!
הפסים הישנים ממשיכים עד החאן! הלכתי לפני כמה חודשים לאורך כל התוואי!!!
תראה בדיווח שלי.אבל זה באמת ממשיך ?
עדתחנת החאן ? או שנגמר לאחר מטרים ספורים אחרי תחנת מלחה. ?
עוד שאלה...תראה בדיווח שלי.
הפסים ממשיכים עד תחנת החאן - הם לא פורקו. אבל הם עוברים בתוך בית-צפפה מטרים ספורים מחצרות הבתים - למעשה ממש בחצרות... לכן קשה לי להאמין שאפילו רכבת קלה תעבור שם אי-פעם...
נכון מאודעוד שאלה...
התוואי הישן של מסילת ברזל לירושלים עברה באותו מקום של הקו המשופץ ? פשוט לא היתה אז תחנת מלחה. אבל היו שם פסי רכבת ? הבנתי נכון ?
רכבת קלה כןתראה בדיווח שלי.
הפסים ממשיכים עד תחנת החאן - הם לא פורקו. אבל הם עוברים בתוך בית-צפפה מטרים ספורים מחצרות הבתים - למעשה ממש בחצרות... לכן קשה לי להאמין שאפילו רכבת קלה תעבור שם אי-פעם...
יש תמונות של הנסיעה הזו?רכבת קלה כן
קרונית מנוע עברה שם לפני כשנה-שנתיים עד תחנת החאן, אולם המעבר היה רק על ידי פינוי פיזי של המסילה תוך כדי נסיעה איטית. הנסיעה הייתה לטובת צוות צילום של הנשיונל גאוגרפיק שעשו כתבה על מסילות הברזל בישראל.
לא ממשיש תמונות של הנסיעה הזו?
זה אמור להיות ממש אוצר!!!
גם ברמלה המצב הוא כזהתראה בדיווח שלי.
הפסים ממשיכים עד תחנת החאן - הם לא פורקו. אבל הם עוברים בתוך בית-צפפה מטרים ספורים מחצרות הבתים - למעשה ממש בחצרות... לכן קשה לי להאמין שאפילו רכבת קלה תעבור שם אי-פעם...
אני ראיתי משהו מוזר...גם ברמלה המצב הוא כזה
תיכף אחרי תחנת לוד המסילה ממש "נוגעת" בבתים. ואני לא רואה שמתכוונים לסגור את הקו בגלל זה. כנראה המסילות היו לפני שהיו הבתים.. לדעתי, זו לא הסיבה שלא ממשיכים את הקו.
ברמלה יש תכנון להכפלת המסילהאני ראיתי משהו מוזר...
אחרי תחנת לוד לכיוון רמלה רואים שליד המסילה הבודדת הזאת מפנים את המקום ועודים תשתית לעוד מסילה שניה שתייה כנראה בצמוד לזאת, וגם ליד תחנת רמלה, למישהו יש מידע ? ועוד שאלה.. ליד הגשר של יצחק שדה יש מן רציף בטון כזה משהו כמו 5 מטר, מישהו יודע למה זה ?
לגבי השאלה השניהאני ראיתי משהו מוזר...
אחרי תחנת לוד לכיוון רמלה רואים שליד המסילה הבודדת הזאת מפנים את המקום ועודים תשתית לעוד מסילה שניה שתייה כנראה בצמוד לזאת, וגם ליד תחנת רמלה, למישהו יש מידע ? ועוד שאלה.. ליד הגשר של יצחק שדה יש מן רציף בטון כזה משהו כמו 5 מטר, מישהו יודע למה זה ?
תחנת יצחק שדהלגבי השאלה השניה
היה תכנון לבנות שם תחנת רכבת. אני פשוט לא זוכר מה נסגר עם הפרוייקט הזה.
המרחק בין השלום ות"א-מרכז - 1200 מ'תחנת יצחק שדה
מופיעה בתוכנית מתאר ארצית 23 למסילות ברזל.מבחינת המדינה יש לר"י אישור להקים שם תחנה בכל עת שתחפוץ. מבחינה תכנונית, ריבוי תחנות פוגע בסופו של דבר בכלל ציבור הנוסעים כי הוא מאריך את זמן הנסיעה ל-כ-ו-ל-ם. כרגע ת"א משורתת מספיק טוב בארבע התחנות הקיימות ולכן, עד להודעה חדשה, הקמת התחנה ביצחק שדה מוקפאת. דוגמא לחוסר יעילות כזה הוא המרחק בין ת"א מרכז לתחנת השלום (800 מ' בלבד, מרחק הליכה) אבל תחנת השלום נבנתה במיקומה בגלל היותה חלק בלתי נפרד מהקמת מגדלי עזריאלי.(היזם הקים אותה וחיבר אותה על חשבונו, ובדיעבד היא תחנה במיקום מוצלח מאד למרות הקירבה לת"א מרכז.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.