לאן ממשיכים הפסי רכבת ?

מצב
הנושא נעול.

איבגי1

New member
לאן ממשיכים הפסי רכבת ?

לאן ממשיכים הפסי רכבת ?
לאחר תחנת מלחה בירושלים ?
 

omer87

New member
מקווה שכן ../images/Emo45.gif אבל כנראה שלא../images/Emo10.gif

לכיוון תחנת החאן ז"ל. האם זה ימשיך?
ימים יגידו.
מקווה שכן
אבל כנראה שלא
 

omer87

New member
זה נגמר אחרי מלחה

אבל זה באמת ממשיך ?
עדתחנת החאן ? או שנגמר לאחר מטרים ספורים אחרי תחנת מלחה. ?
זה נגמר אחרי מלחה
וצריך לסלול מחדש את התוואי עד החאן אם הייתה מסילה טובה לדעתי היו משפצים כבר היום את החאן(אני מקווה )
 

davidfainshtein

Member
מנהל
לא נכון!

זה נגמר אחרי מלחה
וצריך לסלול מחדש את התוואי עד החאן אם הייתה מסילה טובה לדעתי היו משפצים כבר היום את החאן(אני מקווה )
לא נכון!
הפסים הישנים ממשיכים עד החאן! הלכתי לפני כמה חודשים לאורך כל התוואי!!!
 

davidfainshtein

Member
מנהל
תראה בדיווח שלי.

אבל זה באמת ממשיך ?
עדתחנת החאן ? או שנגמר לאחר מטרים ספורים אחרי תחנת מלחה. ?
תראה בדיווח שלי.
הפסים ממשיכים עד תחנת החאן - הם לא פורקו. אבל הם עוברים בתוך בית-צפפה מטרים ספורים מחצרות הבתים - למעשה ממש בחצרות... לכן קשה לי להאמין שאפילו רכבת קלה תעבור שם אי-פעם...
 

איבגי1

New member
עוד שאלה...

תראה בדיווח שלי.
הפסים ממשיכים עד תחנת החאן - הם לא פורקו. אבל הם עוברים בתוך בית-צפפה מטרים ספורים מחצרות הבתים - למעשה ממש בחצרות... לכן קשה לי להאמין שאפילו רכבת קלה תעבור שם אי-פעם...
עוד שאלה...
התוואי הישן של מסילת ברזל לירושלים עברה באותו מקום של הקו המשופץ ? פשוט לא היתה אז תחנת מלחה. אבל היו שם פסי רכבת ? הבנתי נכון ?
 

hck

New member
רכבת קלה כן

תראה בדיווח שלי.
הפסים ממשיכים עד תחנת החאן - הם לא פורקו. אבל הם עוברים בתוך בית-צפפה מטרים ספורים מחצרות הבתים - למעשה ממש בחצרות... לכן קשה לי להאמין שאפילו רכבת קלה תעבור שם אי-פעם...
רכבת קלה כן
קרונית מנוע עברה שם לפני כשנה-שנתיים עד תחנת החאן, אולם המעבר היה רק על ידי פינוי פיזי של המסילה תוך כדי נסיעה איטית. הנסיעה הייתה לטובת צוות צילום של הנשיונל גאוגרפיק שעשו כתבה על מסילות הברזל בישראל.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
יש תמונות של הנסיעה הזו?

רכבת קלה כן
קרונית מנוע עברה שם לפני כשנה-שנתיים עד תחנת החאן, אולם המעבר היה רק על ידי פינוי פיזי של המסילה תוך כדי נסיעה איטית. הנסיעה הייתה לטובת צוות צילום של הנשיונל גאוגרפיק שעשו כתבה על מסילות הברזל בישראל.
יש תמונות של הנסיעה הזו?
זה אמור להיות ממש אוצר!!!
 

hck

New member
לא ממש

יש תמונות של הנסיעה הזו?
זה אמור להיות ממש אוצר!!!
לא ממש
הם ערכו את כל החומר על הרכבות בישראל ומכל זה נשאר קטע קטן מבר-גיורא. אין לי את החומר, אבל זה כבר שודר בעבר בנשיונל גאוגרפיק(1/2 שעה)
 

kbb

New member
גם ברמלה המצב הוא כזה

תראה בדיווח שלי.
הפסים ממשיכים עד תחנת החאן - הם לא פורקו. אבל הם עוברים בתוך בית-צפפה מטרים ספורים מחצרות הבתים - למעשה ממש בחצרות... לכן קשה לי להאמין שאפילו רכבת קלה תעבור שם אי-פעם...
גם ברמלה המצב הוא כזה
תיכף אחרי תחנת לוד המסילה ממש "נוגעת" בבתים. ואני לא רואה שמתכוונים לסגור את הקו בגלל זה. כנראה המסילות היו לפני שהיו הבתים.. לדעתי, זו לא הסיבה שלא ממשיכים את הקו.
 

איבגי1

New member
אני ראיתי משהו מוזר...

גם ברמלה המצב הוא כזה
תיכף אחרי תחנת לוד המסילה ממש "נוגעת" בבתים. ואני לא רואה שמתכוונים לסגור את הקו בגלל זה. כנראה המסילות היו לפני שהיו הבתים.. לדעתי, זו לא הסיבה שלא ממשיכים את הקו.
אני ראיתי משהו מוזר...
אחרי תחנת לוד לכיוון רמלה רואים שליד המסילה הבודדת הזאת מפנים את המקום ועודים תשתית לעוד מסילה שניה שתייה כנראה בצמוד לזאת, וגם ליד תחנת רמלה, למישהו יש מידע ? ועוד שאלה.. ליד הגשר של יצחק שדה יש מן רציף בטון כזה משהו כמו 5 מטר, מישהו יודע למה זה ?
 

Shark Alarm

New member
ברמלה יש תכנון להכפלת המסילה ../images/Emo26.gif

אני ראיתי משהו מוזר...
אחרי תחנת לוד לכיוון רמלה רואים שליד המסילה הבודדת הזאת מפנים את המקום ועודים תשתית לעוד מסילה שניה שתייה כנראה בצמוד לזאת, וגם ליד תחנת רמלה, למישהו יש מידע ? ועוד שאלה.. ליד הגשר של יצחק שדה יש מן רציף בטון כזה משהו כמו 5 מטר, מישהו יודע למה זה ?
ברמלה יש תכנון להכפלת המסילה
 

hck

New member
לגבי השאלה השניה

אני ראיתי משהו מוזר...
אחרי תחנת לוד לכיוון רמלה רואים שליד המסילה הבודדת הזאת מפנים את המקום ועודים תשתית לעוד מסילה שניה שתייה כנראה בצמוד לזאת, וגם ליד תחנת רמלה, למישהו יש מידע ? ועוד שאלה.. ליד הגשר של יצחק שדה יש מן רציף בטון כזה משהו כמו 5 מטר, מישהו יודע למה זה ?
לגבי השאלה השניה
היה תכנון לבנות שם תחנת רכבת. אני פשוט לא זוכר מה נסגר עם הפרוייקט הזה.
 

amirv

New member
תחנת יצחק שדה

לגבי השאלה השניה
היה תכנון לבנות שם תחנת רכבת. אני פשוט לא זוכר מה נסגר עם הפרוייקט הזה.
תחנת יצחק שדה
מופיעה בתוכנית מתאר ארצית 23 למסילות ברזל.מבחינת המדינה יש לר"י אישור להקים שם תחנה בכל עת שתחפוץ. מבחינה תכנונית, ריבוי תחנות פוגע בסופו של דבר בכלל ציבור הנוסעים כי הוא מאריך את זמן הנסיעה ל-כ-ו-ל-ם. כרגע ת"א משורתת מספיק טוב בארבע התחנות הקיימות ולכן, עד להודעה חדשה, הקמת התחנה ביצחק שדה מוקפאת. דוגמא לחוסר יעילות כזה הוא המרחק בין ת"א מרכז לתחנת השלום (800 מ' בלבד, מרחק הליכה) אבל תחנת השלום נבנתה במיקומה בגלל היותה חלק בלתי נפרד מהקמת מגדלי עזריאלי.(היזם הקים אותה וחיבר אותה על חשבונו, ובדיעבד היא תחנה במיקום מוצלח מאד למרות הקירבה לת"א מרכז.
 

mucool2

New member
המרחק בין השלום ות"א-מרכז - 1200 מ'

תחנת יצחק שדה
מופיעה בתוכנית מתאר ארצית 23 למסילות ברזל.מבחינת המדינה יש לר"י אישור להקים שם תחנה בכל עת שתחפוץ. מבחינה תכנונית, ריבוי תחנות פוגע בסופו של דבר בכלל ציבור הנוסעים כי הוא מאריך את זמן הנסיעה ל-כ-ו-ל-ם. כרגע ת"א משורתת מספיק טוב בארבע התחנות הקיימות ולכן, עד להודעה חדשה, הקמת התחנה ביצחק שדה מוקפאת. דוגמא לחוסר יעילות כזה הוא המרחק בין ת"א מרכז לתחנת השלום (800 מ' בלבד, מרחק הליכה) אבל תחנת השלום נבנתה במיקומה בגלל היותה חלק בלתי נפרד מהקמת מגדלי עזריאלי.(היזם הקים אותה וחיבר אותה על חשבונו, ובדיעבד היא תחנה במיקום מוצלח מאד למרות הקירבה לת"א מרכז.
המרחק בין השלום ות"א-מרכז - 1200 מ'
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה