לאן אני הולכת מכאן?

מאיה מ

New member
לאן אני הולכת מכאן?

ביום רביעי האחרון הודיעו לי בצה"ל שאני לא כשרה להתגייס לכוחות הבטחון, לפני שעתיים הודיעה לי יועצת בית הספר שהם לא קיבלו את הבקשה שלי לארבע יחידות מתמטיקה, אז אין לי צבא, אין לי בגרות, בקושי שתהיה לי תעודה של 12 שנות לימוד, אין לי איך לחסוך כסף לטיול שאני והחבר מתכננים, אין לי כסף להמשיך את החיים שלי... מה שאומר שבאפריל אני מסיימת ללמוד ואין לי לאן להמשיך הלאה, אני לא מוצאת עבודה כדי לחסוך ללימודים גבוהים (לא יותר מדי גבוהים), מה שאומר, במילים יפות, למאיה, אין עתיד!
 
אני כל כך, כל כך מבינה אותך

ואני כל כך, כל כך באותו מצב כמוך.... לא מתגייסת, בלי בגרויות, אבל לפחות עם 12 שנ"ל...... יש לי קצת כסף אבל לא מספיק..... מצב דיי תוקע הייתי אומרת.
 

ילדונת~

New member
אחות יקרה שלי....

כל כך מבינה אותך... זוכרת שהינו במחלקה ותמיד אמרתי ודיברתי צבא אז הצבא גם אותי כנראה לא יקבל... ובגרות זה לא סוף העולם אני סיימתי י"ב ואין לי בכלל בגרות במתמטיקה כי לא ניגשתי... מאיה שלי אני רוצה לעודד אותך ולהגיד לך שיש עתיד רק צריך למצוא אותו להציע לך להתנדב בצבא אבל בעצמי מרגישה כמוך... רק רציתי להגד שקראתי שמחכה לצילצול ושמחכה לראות אותך שימי זין על כולם ופשוט תהני מהרגע הרי בעצמך אמרת שטיפה יותר טוב אצלך עכשיו אני אוהבת אותך ילדה שלי אוהבת כל כך.... אגב אין מצב לערער על ההחלטה?????????????
 

סלינוש

New member
נשמה

((((((((((((((((((מאיה)))))))))))))))))) אני מרגישה רע לאללה, אז קשה לי למצוא מילים, חוץ מזה שאני אוהבת אותך, ושיהיה בסדר, (תמיד יש לנו את המלאך שלנו, להאחז בו...)
 

lost in dreams

New member
מקסימה שלי... ../images/Emo24.gif../images/Emo25.gif

גם לי אין הרבה מה להגיד... רק שאני כאן בשביל ושאני מאוווווווד אוהבת אותך ילדה... הצבא דפוק... לא מבין מהחיים שלו... יהיה בסדר בסוף... באמת שיהיה...
 

Arie17

New member
לא לא לא!!!

אני שונא אותם, את כל המורים למתמטיקה האלה את יכולה, את ועוד איך יכולה לעשות 4 מתמטיקה ואפילו 5! אוף, רק הלוואי שהייתי יכול לעזור... אוף אוף אוף לא הוגן!! שונא, שונא את המורים האלה לחשבון ולמתמטיקה... רצו להוריד אותי ל 3 והנה, עשיתי 5 בלי אפילו עזרה קטנה מבחינתם, להפך, הם רק דיברו כמה אני לא יצליח ב 5 וצחקו שאני אכשל והיום, עם 99 סופי המורה אפילו לא מסוגל להסתכל לי בעיניים!
 

סהר-תמיכה

Active member
מנהל
מאיה יקרה...

אנחנו מבינים, יקרה העתיד נראה עכשיו כל כך לא ברור.. דברים שחשבת שיקרו, לא קורים.. ופתאום- נפער שם חלל.. ולא בטוח לאן הולכים מכאן. אנחנו מבינים את התסכול, מאיה שלנו.. את התחושה הקשה כשלא נותנים לך את מה שאת רוצה.. את מה שאת יכולה... זה טוב מאיה, לדבר על התחושה... להוציא אותה ואת הפחד החוצה.. מותר לפחד...מותר גם לחשוש... אם תרצי, בואי לשוחח איתנו שנחשוב יחד על אפשרויות... אולי על כיוון של דברים שאת יכולה לעשות.. כדי להתחזק, כדי להתמודד... כי להתחיל ולבנות לעצמך עתיד- שאולי שונה מהצפוי אבל עדיין- שלך. ((((((מאיה))))))
 
למעלה