לאלכס ולכל "שונאי" אגד

מצב
הנושא נעול.

dixi55

New member
לאלכס ולכל "שונאי" אגד

לאלכס ולכל "שונאי" אגד
אלכס מתוק שלי אינני רוצה להעליב אותך אבל לפי השם אני יכול לנחש שאתה "גחליץ" ואם אינך מכיר את תרגום המילה אז אתה כזה על אחת כמה וכמה. חברת אגד וכל אותם חברות שיצרו את האיחוד היו על מפת התחבורה בשנים שהסבא רבא שלך עדין אכל מסיר הבשר ברוסיה או באנגליה. חברי אגד סיכנו את נפשם על כיבוש הארץ הזאת. הם בנו בדמם ובזעת אפם את התחבורה הציבורית בארץ, הם הראשונים שהסיעו עולים, שהשתתפו יחד עם האוטובוסים בכל מלחמות ישראל, הקווים מגיעים להם בזכות ולא בחסד. זכותך לנסוע בחברות אחרות (הם נוסעים על הקווים שאגד בנה ועוצרים בתחנות שאגד בנה) אבל אל תכניס את אגד לפיך הגחליצי (בסך הכל אתה מעשיר את חמש עשרה המשפחות שמחזיקות את הארץ בביצים) אז כשאגד לא יהיו יותר (הדינוזאורים מתים) אותם חברות שהיום אתה כל כך מהלל אותם, יסעו לאן שכדאי להם, בתדירות שכדאית להם ובמחירים שהם יקבעו (אגד נוסע לעל מקום אפילו אם אין כדאיות כלכלית, בתדירות ובמחירים שהממשלה המצחיקה שלך מחליטה) ודרך אגב גם חברות התחבורה האנגליות שולחות נציגים ללמוד ולהשתלם באגד שלא לדבר על סימינרים שחברות תחבורה רבות בעולם עוברים באגד כי מי שמבין בתחבורה ציבורית יודע עד כמה אגד היא חברה מתקדמת. דיקסי
 
נכון מאוד !!! אין שני לאגד !!!

לאלכס ולכל "שונאי" אגד
אלכס מתוק שלי אינני רוצה להעליב אותך אבל לפי השם אני יכול לנחש שאתה "גחליץ" ואם אינך מכיר את תרגום המילה אז אתה כזה על אחת כמה וכמה. חברת אגד וכל אותם חברות שיצרו את האיחוד היו על מפת התחבורה בשנים שהסבא רבא שלך עדין אכל מסיר הבשר ברוסיה או באנגליה. חברי אגד סיכנו את נפשם על כיבוש הארץ הזאת. הם בנו בדמם ובזעת אפם את התחבורה הציבורית בארץ, הם הראשונים שהסיעו עולים, שהשתתפו יחד עם האוטובוסים בכל מלחמות ישראל, הקווים מגיעים להם בזכות ולא בחסד. זכותך לנסוע בחברות אחרות (הם נוסעים על הקווים שאגד בנה ועוצרים בתחנות שאגד בנה) אבל אל תכניס את אגד לפיך הגחליצי (בסך הכל אתה מעשיר את חמש עשרה המשפחות שמחזיקות את הארץ בביצים) אז כשאגד לא יהיו יותר (הדינוזאורים מתים) אותם חברות שהיום אתה כל כך מהלל אותם, יסעו לאן שכדאי להם, בתדירות שכדאית להם ובמחירים שהם יקבעו (אגד נוסע לעל מקום אפילו אם אין כדאיות כלכלית, בתדירות ובמחירים שהממשלה המצחיקה שלך מחליטה) ודרך אגב גם חברות התחבורה האנגליות שולחות נציגים ללמוד ולהשתלם באגד שלא לדבר על סימינרים שחברות תחבורה רבות בעולם עוברים באגד כי מי שמבין בתחבורה ציבורית יודע עד כמה אגד היא חברה מתקדמת. דיקסי
נכון מאוד !!! אין שני לאגד !!!
 

oren*

New member
אבקש להימנע מפנייה אישית בשפה פוגעת

לאלכס ולכל "שונאי" אגד
אלכס מתוק שלי אינני רוצה להעליב אותך אבל לפי השם אני יכול לנחש שאתה "גחליץ" ואם אינך מכיר את תרגום המילה אז אתה כזה על אחת כמה וכמה. חברת אגד וכל אותם חברות שיצרו את האיחוד היו על מפת התחבורה בשנים שהסבא רבא שלך עדין אכל מסיר הבשר ברוסיה או באנגליה. חברי אגד סיכנו את נפשם על כיבוש הארץ הזאת. הם בנו בדמם ובזעת אפם את התחבורה הציבורית בארץ, הם הראשונים שהסיעו עולים, שהשתתפו יחד עם האוטובוסים בכל מלחמות ישראל, הקווים מגיעים להם בזכות ולא בחסד. זכותך לנסוע בחברות אחרות (הם נוסעים על הקווים שאגד בנה ועוצרים בתחנות שאגד בנה) אבל אל תכניס את אגד לפיך הגחליצי (בסך הכל אתה מעשיר את חמש עשרה המשפחות שמחזיקות את הארץ בביצים) אז כשאגד לא יהיו יותר (הדינוזאורים מתים) אותם חברות שהיום אתה כל כך מהלל אותם, יסעו לאן שכדאי להם, בתדירות שכדאית להם ובמחירים שהם יקבעו (אגד נוסע לעל מקום אפילו אם אין כדאיות כלכלית, בתדירות ובמחירים שהממשלה המצחיקה שלך מחליטה) ודרך אגב גם חברות התחבורה האנגליות שולחות נציגים ללמוד ולהשתלם באגד שלא לדבר על סימינרים שחברות תחבורה רבות בעולם עוברים באגד כי מי שמבין בתחבורה ציבורית יודע עד כמה אגד היא חברה מתקדמת. דיקסי
אבקש להימנע מפנייה אישית בשפה פוגעת
כלפי חבר פורום. זכותו של כל אדם להעביר ביקורת על חברה ציבורית. אם נתעלם מסגנון הכתיבה, הודעתך תמוהה מאוד בעיני. מה הקשר בין השתתפותה של אגד במלחמות ישראל ובין תדירות הנסיעות או המחירים? הרי החברות הפרטיות הוכיחו שניתן להוזיל את המחיר ועם זאת להציע נסיעות בטוחות באוטובוסים חדישים עם נהגים אדיבים. אחד מחברי גר במודיעין ונהנה משירות תחבורה איכותי של חברת "מרגלית" (קו 101) לתל אביב וחזרה. אגד היא חברה מתקדמת, האמנם? היכן מערכות התשלום האוטומטיות? מדוע אין מרכזיות מודיעין זמינות 24 שעות ביממה? מדוע הנהגים של קו 561 מחליטים על דעת עצמם באילו שעות הקו מגיע לתל אביב ובאילו שעות הוא מגיע רק עד פתח תקווה? (למרות שעל שלטי התחנה רשום במפורש שהקו מגיע לתל אביב) מדוע נהגים לא לוקחים איתם כרטיסיות מהתחנה ואחותי צריכה לשלם פי 2 עבור נסיעה רק משום שאין לה אפשרות לרכוש כרטיסיה? אפשר להעביר ביקורת על חברת אגד, כשם שאפשר להעביר ביקורת על ההמבורגרים של מקדונלדס או איכות הקו של סלקום.
 
מצטרף לקריאה של אורן אך...

אבקש להימנע מפנייה אישית בשפה פוגעת
כלפי חבר פורום. זכותו של כל אדם להעביר ביקורת על חברה ציבורית. אם נתעלם מסגנון הכתיבה, הודעתך תמוהה מאוד בעיני. מה הקשר בין השתתפותה של אגד במלחמות ישראל ובין תדירות הנסיעות או המחירים? הרי החברות הפרטיות הוכיחו שניתן להוזיל את המחיר ועם זאת להציע נסיעות בטוחות באוטובוסים חדישים עם נהגים אדיבים. אחד מחברי גר במודיעין ונהנה משירות תחבורה איכותי של חברת "מרגלית" (קו 101) לתל אביב וחזרה. אגד היא חברה מתקדמת, האמנם? היכן מערכות התשלום האוטומטיות? מדוע אין מרכזיות מודיעין זמינות 24 שעות ביממה? מדוע הנהגים של קו 561 מחליטים על דעת עצמם באילו שעות הקו מגיע לתל אביב ובאילו שעות הוא מגיע רק עד פתח תקווה? (למרות שעל שלטי התחנה רשום במפורש שהקו מגיע לתל אביב) מדוע נהגים לא לוקחים איתם כרטיסיות מהתחנה ואחותי צריכה לשלם פי 2 עבור נסיעה רק משום שאין לה אפשרות לרכוש כרטיסיה? אפשר להעביר ביקורת על חברת אגד, כשם שאפשר להעביר ביקורת על ההמבורגרים של מקדונלדס או איכות הקו של סלקום.
מצטרף לקריאה של אורן אך...
לא מקבל שום ביקורת על אגד. לחברת מרגלית אין אוטובוסים איכותיים כשל אגד. הם בטח לא יחזיקו מעמד כמו ה- 0404 של אגד. מערכות תשלום אוטומטיות הן פרי המצאה בלעדי של אגד (פטנט רשום) וגם דן בא ורכש ידע מאגד. לגבי מכונות לממכר כרטיסים: כשבכל מקום שיש מכונה כזו ברכבת יש שומר 24 שעות, יוכלו להציבן גם באגד אם ישמרו על המכונה 24 שעות (ישראלים...ישראלים...). אין צורך במודיעין ב 3 בבוקר. בשביל זה יש לוחות זמנים שקל להשיגם. לא צריך מודיעין פעיל בשביל קומץ תמהונים לשעה 3 בבוקר. זה לא כלכלי. נהגים שמחליטים לבדם על המסלול יענשו בועדת המשמעת של אגד. תן לי שם של נהג ואדבר אישית ומיד עם רטנר. תעביר ביקורת חופשי ותזכור שאני מעדיף "ברגר-קינג" ולא "מקדונאלד"... ! בברכה, אביתר.
 

nitsansh

New member
אין מודיעין גם ב-8 בערב...

מצטרף לקריאה של אורן אך...
לא מקבל שום ביקורת על אגד. לחברת מרגלית אין אוטובוסים איכותיים כשל אגד. הם בטח לא יחזיקו מעמד כמו ה- 0404 של אגד. מערכות תשלום אוטומטיות הן פרי המצאה בלעדי של אגד (פטנט רשום) וגם דן בא ורכש ידע מאגד. לגבי מכונות לממכר כרטיסים: כשבכל מקום שיש מכונה כזו ברכבת יש שומר 24 שעות, יוכלו להציבן גם באגד אם ישמרו על המכונה 24 שעות (ישראלים...ישראלים...). אין צורך במודיעין ב 3 בבוקר. בשביל זה יש לוחות זמנים שקל להשיגם. לא צריך מודיעין פעיל בשביל קומץ תמהונים לשעה 3 בבוקר. זה לא כלכלי. נהגים שמחליטים לבדם על המסלול יענשו בועדת המשמעת של אגד. תן לי שם של נהג ואדבר אישית ומיד עם רטנר. תעביר ביקורת חופשי ותזכור שאני מעדיף "ברגר-קינג" ולא "מקדונאלד"... ! בברכה, אביתר.
אין מודיעין גם ב-8 בערב...
ולא צריך להיות תמהוני כדי להתקשר בשעה כזו...
 

nitsansh

New member
תבדוק עם רון רטנר...

הענין יבדק מול דובר הרכבת בני נאור.
תבדוק עם רון רטנר...
אני התכוונתי למודיעין הטלפוני של אגד, שלא פועל ב-8 בערב... ומה תגיד על זה שבתחנה המרכזית ברחובות (אחת מ-15 הערים הגדולות בישראל) המודיעין לא מאויש מ-3 אחה"צ?
 
שוב...מדובר בתקציבים שהובטחו לאגד

תבדוק עם רון רטנר...
אני התכוונתי למודיעין הטלפוני של אגד, שלא פועל ב-8 בערב... ומה תגיד על זה שבתחנה המרכזית ברחובות (אחת מ-15 הערים הגדולות בישראל) המודיעין לא מאויש מ-3 אחה"צ?
שוב...מדובר בתקציבים שהובטחו לאגד
ע"י הממשלה וחלק מהבטחות אלו אינן מקויימות. זו עובדה עגומה. הכסף היקר הזה הולך ל... שנינו יודעים ! לילה טוב, אביתר.
 

oren*

New member
אני מדבר על מודיעין בעשר בלילה ולא

מצטרף לקריאה של אורן אך...
לא מקבל שום ביקורת על אגד. לחברת מרגלית אין אוטובוסים איכותיים כשל אגד. הם בטח לא יחזיקו מעמד כמו ה- 0404 של אגד. מערכות תשלום אוטומטיות הן פרי המצאה בלעדי של אגד (פטנט רשום) וגם דן בא ורכש ידע מאגד. לגבי מכונות לממכר כרטיסים: כשבכל מקום שיש מכונה כזו ברכבת יש שומר 24 שעות, יוכלו להציבן גם באגד אם ישמרו על המכונה 24 שעות (ישראלים...ישראלים...). אין צורך במודיעין ב 3 בבוקר. בשביל זה יש לוחות זמנים שקל להשיגם. לא צריך מודיעין פעיל בשביל קומץ תמהונים לשעה 3 בבוקר. זה לא כלכלי. נהגים שמחליטים לבדם על המסלול יענשו בועדת המשמעת של אגד. תן לי שם של נהג ואדבר אישית ומיד עם רטנר. תעביר ביקורת חופשי ותזכור שאני מעדיף "ברגר-קינג" ולא "מקדונאלד"... ! בברכה, אביתר.
אני מדבר על מודיעין בעשר בלילה ולא
בשלוש בבוקר (להזכירך יש אוטובוסים גם בשעה 00:15). מי יכול להשיג לוחות זמנים בקלות? תייר אמריקאי? איש עסקים צרפתי? אשמח מאוד לשמוע על אותה מערכת תשלום אוטומטית פרי המצאה בלעדי של אגד. בינתיים אני מסתובב עם כסף קטן רק בכדי לשלם 9.20 ש"ח על נסיעה באוטובוס (במקום לעגל את המחירים כמו במדינות אחרות בעולם). גם אם אין אפשרות לשמור על אוטומטים לממכר כרטיסים, חובתו של כל נהג להחזיק באוטובוס את כל סוגי הכרטיסים המתאימים לאותה נסיעה
 
חובת הנהג !

אני מדבר על מודיעין בעשר בלילה ולא
בשלוש בבוקר (להזכירך יש אוטובוסים גם בשעה 00:15). מי יכול להשיג לוחות זמנים בקלות? תייר אמריקאי? איש עסקים צרפתי? אשמח מאוד לשמוע על אותה מערכת תשלום אוטומטית פרי המצאה בלעדי של אגד. בינתיים אני מסתובב עם כסף קטן רק בכדי לשלם 9.20 ש"ח על נסיעה באוטובוס (במקום לעגל את המחירים כמו במדינות אחרות בעולם). גם אם אין אפשרות לשמור על אוטומטים לממכר כרטיסים, חובתו של כל נהג להחזיק באוטובוס את כל סוגי הכרטיסים המתאימים לאותה נסיעה
חובת הנהג !
זו חובתו של כל נהג. מי שלא מקפיד על כך ראוי שיענש אך בדרך כלל הנהגים מודעים לבעיית הכסף הקטן והכרטיסים המתאימים והנכונים ועושים את המוטב. לוחות זמנים עליך לקחת במודיעין בשעות העבודה כמקובל בכל מע´ הסעת המונים גדולה בעולם. שוב: שים לב לאנגליה. גם בגרמניה לא פתוחות לשכות המודיעין 24 שעות ביממה. בשטוטגארט, לה מע´ הסעת המונים מפותחת, פתוח המודיעין 14 שעות ביממה והעסק עובד מצויין. הבעיה אינה בנהגים אלא בתקציבים שלא מספיקים להדפיס על נייר כל כך הרבה לוחות זמנים. אינטרנט אינו פתרון כי לא לכל אחד יש לפ-טופ זמין... לילה טוב, אביתר.
 

o a k y

New member
לגבי זה שאגד מסיעים למקומות...

חובת הנהג !
זו חובתו של כל נהג. מי שלא מקפיד על כך ראוי שיענש אך בדרך כלל הנהגים מודעים לבעיית הכסף הקטן והכרטיסים המתאימים והנכונים ועושים את המוטב. לוחות זמנים עליך לקחת במודיעין בשעות העבודה כמקובל בכל מע´ הסעת המונים גדולה בעולם. שוב: שים לב לאנגליה. גם בגרמניה לא פתוחות לשכות המודיעין 24 שעות ביממה. בשטוטגארט, לה מע´ הסעת המונים מפותחת, פתוח המודיעין 14 שעות ביממה והעסק עובד מצויין. הבעיה אינה בנהגים אלא בתקציבים שלא מספיקים להדפיס על נייר כל כך הרבה לוחות זמנים. אינטרנט אינו פתרון כי לא לכל אחד יש לפ-טופ זמין... לילה טוב, אביתר.
לגבי זה שאגד מסיעים למקומות...
שאפילו לא כדאי להם כלכלית - זה לא נכון! לא ידוע לי על מקומות שאתה מדבר אבל אני ייתן לך דוגמא: לפני כ-3 שנים גרנו בקיבוץ מצובה בצפון. לאגד באמת לא השתלמה הנסיעה לשם, לכן כרטיס עלה 14 שקל! 14 שקל, לנסיעה של 10 דקות, נהריה-מצובה, מצובה-נהריה. איך אתה מסביר זאת.
 
בעניין 561...

אבקש להימנע מפנייה אישית בשפה פוגעת
כלפי חבר פורום. זכותו של כל אדם להעביר ביקורת על חברה ציבורית. אם נתעלם מסגנון הכתיבה, הודעתך תמוהה מאוד בעיני. מה הקשר בין השתתפותה של אגד במלחמות ישראל ובין תדירות הנסיעות או המחירים? הרי החברות הפרטיות הוכיחו שניתן להוזיל את המחיר ועם זאת להציע נסיעות בטוחות באוטובוסים חדישים עם נהגים אדיבים. אחד מחברי גר במודיעין ונהנה משירות תחבורה איכותי של חברת "מרגלית" (קו 101) לתל אביב וחזרה. אגד היא חברה מתקדמת, האמנם? היכן מערכות התשלום האוטומטיות? מדוע אין מרכזיות מודיעין זמינות 24 שעות ביממה? מדוע הנהגים של קו 561 מחליטים על דעת עצמם באילו שעות הקו מגיע לתל אביב ובאילו שעות הוא מגיע רק עד פתח תקווה? (למרות שעל שלטי התחנה רשום במפורש שהקו מגיע לתל אביב) מדוע נהגים לא לוקחים איתם כרטיסיות מהתחנה ואחותי צריכה לשלם פי 2 עבור נסיעה רק משום שאין לה אפשרות לרכוש כרטיסיה? אפשר להעביר ביקורת על חברת אגד, כשם שאפשר להעביר ביקורת על ההמבורגרים של מקדונלדס או איכות הקו של סלקום.
בעניין 561...
עד 8:00 בבוקר ומ-18:00 (נדמה לי), הוא מגיע עד לתל-אביב, וזה לא הנהגים מחליטים. מצד שני, זה שבאגד לא כותבים על התחנות בכלל, שהקו מגיע עד פתח-תקווה בלבד, מראה משהו...
 

dixi55

New member
גם אני "יתן" דוגמאות...

לאלכס ולכל "שונאי" אגד
אלכס מתוק שלי אינני רוצה להעליב אותך אבל לפי השם אני יכול לנחש שאתה "גחליץ" ואם אינך מכיר את תרגום המילה אז אתה כזה על אחת כמה וכמה. חברת אגד וכל אותם חברות שיצרו את האיחוד היו על מפת התחבורה בשנים שהסבא רבא שלך עדין אכל מסיר הבשר ברוסיה או באנגליה. חברי אגד סיכנו את נפשם על כיבוש הארץ הזאת. הם בנו בדמם ובזעת אפם את התחבורה הציבורית בארץ, הם הראשונים שהסיעו עולים, שהשתתפו יחד עם האוטובוסים בכל מלחמות ישראל, הקווים מגיעים להם בזכות ולא בחסד. זכותך לנסוע בחברות אחרות (הם נוסעים על הקווים שאגד בנה ועוצרים בתחנות שאגד בנה) אבל אל תכניס את אגד לפיך הגחליצי (בסך הכל אתה מעשיר את חמש עשרה המשפחות שמחזיקות את הארץ בביצים) אז כשאגד לא יהיו יותר (הדינוזאורים מתים) אותם חברות שהיום אתה כל כך מהלל אותם, יסעו לאן שכדאי להם, בתדירות שכדאית להם ובמחירים שהם יקבעו (אגד נוסע לעל מקום אפילו אם אין כדאיות כלכלית, בתדירות ובמחירים שהממשלה המצחיקה שלך מחליטה) ודרך אגב גם חברות התחבורה האנגליות שולחות נציגים ללמוד ולהשתלם באגד שלא לדבר על סימינרים שחברות תחבורה רבות בעולם עוברים באגד כי מי שמבין בתחבורה ציבורית יודע עד כמה אגד היא חברה מתקדמת. דיקסי
גם אני "יתן" דוגמאות...
לדרדקים של בית רבן הפורום מסקרן אותי כמומחה לתחבורה ולכן עברתי על החומר ה"מרתק" אינני מוכן להתפלמס היות ואני מכיר את נושא אגד ולכם ילדים בני 20 מינוס אין ידע מינימלי על אגד פרט מהלינצים ש"אנשים טובים" עורכים. אשר לאורן, כמו שאר ילדי ישראל יש לך בעיה בהבנת הנקרא, קרא בעיון שנית את מה שכתבתי ותספר לי על מה אתה נזעק? היכן הפגיעה??? (אבל לפגוע באגד זה בסדר!!!) ולפבליקו ידידי הצעיר (כותבים אתן ולא יתן) אני יכול לתת עשרות דוגמאות על קווים שחברה פרטית לא היתה נוגעת בהם ואגד ממשיך לבצע יום יום שנה שנה. ועוד פעם פבליקו (הבנת הנקרא יעני) אגד לא קובע את המחירים, הם נקבעים שרירותית במשרד התחבורה. מדוע מחירי ה"חברות החדשות" נמוכים, כלכלית זאת התאבדות אבל הם חושבים על העתיד (בניהול של אלה שמחזיקים את המדינה בביצים) מתעתדים לכבוש את התחבורה הציבורית ואז..... מנהלי החברה הלונדונית לתחבורה ומנהלי חברת "גריהאונד" האמריקאית הם שהכתירו את אגד בתואר חברת התחבורה המתקדמת בעולם... בושה לשמוע ילדים שהכל בא להם על מגש של כסף מזלזלים באלה ש"בנו את המדינה" אותם חלוצי תחבורה בדמם ובזעתם בנו את התחבורה הציבורית אתם מנסים בציניות לקבור את זכותם הלגיטימית לטובת בעלי ממון שלוקחים בכח את עמלם של הנ"ל נוסעים בקווים ומשתמשים בתחנות ובידע של אגד היות ושר זה או אחר החליט לעשות לעצמו הון פוליטי ויחסי ציבור... אבל תזכרו את דברי, מי שרוצה חברות שכל מה שמענין אותם זה כסף וכח, זה מה שמגיע לו מענין שבבלתניקים מפורומים אחרים (טיולים למשל) הגיעו לבבלט גם כאן ול"מנהל הפורום" אני מציע, מומחיותם של בני החמישים תעלה את קרנו של הפורום הזה, "תחבורה" הנו נושא מורכב מדי. לבני הנוער אין מספיק נסיון וידע על מנת להיות מספיק אוביקטיביים. שיהיה רק טוב דיקסי
 

o a k y

New member
שמע, באמת לא התכוונתי לפגוע

גם אני "יתן" דוגמאות...
לדרדקים של בית רבן הפורום מסקרן אותי כמומחה לתחבורה ולכן עברתי על החומר ה"מרתק" אינני מוכן להתפלמס היות ואני מכיר את נושא אגד ולכם ילדים בני 20 מינוס אין ידע מינימלי על אגד פרט מהלינצים ש"אנשים טובים" עורכים. אשר לאורן, כמו שאר ילדי ישראל יש לך בעיה בהבנת הנקרא, קרא בעיון שנית את מה שכתבתי ותספר לי על מה אתה נזעק? היכן הפגיעה??? (אבל לפגוע באגד זה בסדר!!!) ולפבליקו ידידי הצעיר (כותבים אתן ולא יתן) אני יכול לתת עשרות דוגמאות על קווים שחברה פרטית לא היתה נוגעת בהם ואגד ממשיך לבצע יום יום שנה שנה. ועוד פעם פבליקו (הבנת הנקרא יעני) אגד לא קובע את המחירים, הם נקבעים שרירותית במשרד התחבורה. מדוע מחירי ה"חברות החדשות" נמוכים, כלכלית זאת התאבדות אבל הם חושבים על העתיד (בניהול של אלה שמחזיקים את המדינה בביצים) מתעתדים לכבוש את התחבורה הציבורית ואז..... מנהלי החברה הלונדונית לתחבורה ומנהלי חברת "גריהאונד" האמריקאית הם שהכתירו את אגד בתואר חברת התחבורה המתקדמת בעולם... בושה לשמוע ילדים שהכל בא להם על מגש של כסף מזלזלים באלה ש"בנו את המדינה" אותם חלוצי תחבורה בדמם ובזעתם בנו את התחבורה הציבורית אתם מנסים בציניות לקבור את זכותם הלגיטימית לטובת בעלי ממון שלוקחים בכח את עמלם של הנ"ל נוסעים בקווים ומשתמשים בתחנות ובידע של אגד היות ושר זה או אחר החליט לעשות לעצמו הון פוליטי ויחסי ציבור... אבל תזכרו את דברי, מי שרוצה חברות שכל מה שמענין אותם זה כסף וכח, זה מה שמגיע לו מענין שבבלתניקים מפורומים אחרים (טיולים למשל) הגיעו לבבלט גם כאן ול"מנהל הפורום" אני מציע, מומחיותם של בני החמישים תעלה את קרנו של הפורום הזה, "תחבורה" הנו נושא מורכב מדי. לבני הנוער אין מספיק נסיון וידע על מנת להיות מספיק אוביקטיביים. שיהיה רק טוב דיקסי
שמע, באמת לא התכוונתי לפגוע
בך, אבל תסכים איתי שנסיעה של 10 דקות ב14 שקל כל אחד - זה יקר! ועוד משהו... אגד הם לא היחידים שהקימו את המדינה הזאת! היו עוד הרבה, וגום אותם הרבה שחיו בקיבוץ נאלצו יום-יום לשלם את המחירים הגבוהים. לגבי הנהגים, כמו בכל מקום יש סימפטיים ולא סימפטיים. אני אישית נתקלתי בנהגים מאד נחמדים, ושהייתי שמח לנסוע איתם שוב. לגבי ה´מגש של כסף´ , אשמתי שנולדתי ב-88? כשהכל היה ´מוכן´? אני בטוח שאם הייתי נולד בשנות ה-50 יכול להיות שהייתי יכול לתרום יותר ממשאני תורם כיום. יום טוב לך, פבלו
 
מילים כדורבנות !

גם אני "יתן" דוגמאות...
לדרדקים של בית רבן הפורום מסקרן אותי כמומחה לתחבורה ולכן עברתי על החומר ה"מרתק" אינני מוכן להתפלמס היות ואני מכיר את נושא אגד ולכם ילדים בני 20 מינוס אין ידע מינימלי על אגד פרט מהלינצים ש"אנשים טובים" עורכים. אשר לאורן, כמו שאר ילדי ישראל יש לך בעיה בהבנת הנקרא, קרא בעיון שנית את מה שכתבתי ותספר לי על מה אתה נזעק? היכן הפגיעה??? (אבל לפגוע באגד זה בסדר!!!) ולפבליקו ידידי הצעיר (כותבים אתן ולא יתן) אני יכול לתת עשרות דוגמאות על קווים שחברה פרטית לא היתה נוגעת בהם ואגד ממשיך לבצע יום יום שנה שנה. ועוד פעם פבליקו (הבנת הנקרא יעני) אגד לא קובע את המחירים, הם נקבעים שרירותית במשרד התחבורה. מדוע מחירי ה"חברות החדשות" נמוכים, כלכלית זאת התאבדות אבל הם חושבים על העתיד (בניהול של אלה שמחזיקים את המדינה בביצים) מתעתדים לכבוש את התחבורה הציבורית ואז..... מנהלי החברה הלונדונית לתחבורה ומנהלי חברת "גריהאונד" האמריקאית הם שהכתירו את אגד בתואר חברת התחבורה המתקדמת בעולם... בושה לשמוע ילדים שהכל בא להם על מגש של כסף מזלזלים באלה ש"בנו את המדינה" אותם חלוצי תחבורה בדמם ובזעתם בנו את התחבורה הציבורית אתם מנסים בציניות לקבור את זכותם הלגיטימית לטובת בעלי ממון שלוקחים בכח את עמלם של הנ"ל נוסעים בקווים ומשתמשים בתחנות ובידע של אגד היות ושר זה או אחר החליט לעשות לעצמו הון פוליטי ויחסי ציבור... אבל תזכרו את דברי, מי שרוצה חברות שכל מה שמענין אותם זה כסף וכח, זה מה שמגיע לו מענין שבבלתניקים מפורומים אחרים (טיולים למשל) הגיעו לבבלט גם כאן ול"מנהל הפורום" אני מציע, מומחיותם של בני החמישים תעלה את קרנו של הפורום הזה, "תחבורה" הנו נושא מורכב מדי. לבני הנוער אין מספיק נסיון וידע על מנת להיות מספיק אוביקטיביים. שיהיה רק טוב דיקסי
מילים כדורבנות !
כל הכבוד לדיקסי 55. אני מקבל כל מילה ומסכים שמי שיוצא נגד אגד עושה זאת מתוך חוסר ידע או אולי לא למד את הנושא המורכב לעומק רק במסגרת אקדמית מוכרת... לילה נפלא יא דיקס ! אביתר.
 

oren*

New member
ועדיין, מדובר בפורום פתוח לכולם

מילים כדורבנות !
כל הכבוד לדיקסי 55. אני מקבל כל מילה ומסכים שמי שיוצא נגד אגד עושה זאת מתוך חוסר ידע או אולי לא למד את הנושא המורכב לעומק רק במסגרת אקדמית מוכרת... לילה נפלא יא דיקס ! אביתר.
ועדיין, מדובר בפורום פתוח לכולם
מי שנוטל לעצמו את החופש לפגוע בחברי פורום רק משום שהדיונים לא ברמה המתאימה לו, יכול לחפש את מקומו בפורומים אחרים. הפורום הזה הוקם בראש ובראשונה עבור חובבי התחבורה הציבורית בישראל. מכל הגילאים, מכל רמות הידע, בכל תחומי העניין.
 
מצטרף למילותייך אורן אך...

ועדיין, מדובר בפורום פתוח לכולם
מי שנוטל לעצמו את החופש לפגוע בחברי פורום רק משום שהדיונים לא ברמה המתאימה לו, יכול לחפש את מקומו בפורומים אחרים. הפורום הזה הוקם בראש ובראשונה עבור חובבי התחבורה הציבורית בישראל. מכל הגילאים, מכל רמות הידע, בכל תחומי העניין.
מצטרף למילותייך אורן אך...
למרות הכל מי שכותב פה חייב להיות מקצועי ולהוכיח את דבריו אחד לאחד במסמכים ובצילומים וכו" אם ידרש לעשות כן. דבר שני: אני נגד המלחמות שראינו כאן הערב בין שני חברים של הפורום ואני מתנדב לעשות ביניהם סולחה כ...משקיף UN. ! לעיתים קורה שעל רקע מקצועי נוצרת גלישה להעלבות אישיות ! אני קורא לכולם לא להיסחף ולא לפגוע זה בזה בשום מקרה גם אם אתם משוכנעים שהצד השני טועה ! תמיד נחמד לסיים כל מאמרון שלנו בברכה מסויימת שעושה תמיד טוב על הלב ! ולכן... אחלה לילה טוב לכולם ! אביתר.
 

oren*

New member
ערב טוב אביתר ../images/Emo20.gif

מצטרף למילותייך אורן אך...
למרות הכל מי שכותב פה חייב להיות מקצועי ולהוכיח את דבריו אחד לאחד במסמכים ובצילומים וכו" אם ידרש לעשות כן. דבר שני: אני נגד המלחמות שראינו כאן הערב בין שני חברים של הפורום ואני מתנדב לעשות ביניהם סולחה כ...משקיף UN. ! לעיתים קורה שעל רקע מקצועי נוצרת גלישה להעלבות אישיות ! אני קורא לכולם לא להיסחף ולא לפגוע זה בזה בשום מקרה גם אם אתם משוכנעים שהצד השני טועה ! תמיד נחמד לסיים כל מאמרון שלנו בברכה מסויימת שעושה תמיד טוב על הלב ! ולכן... אחלה לילה טוב לכולם ! אביתר.
ערב טוב אביתר

היות ואין אפשרות למדוד "מקצועיות" של אזרח המשתמש בשירותי חברות התחבורה הציבורית, לא ניתן למנוע מאף משתתף את זכות הכתיבה בפורום. גם לדעתי המלחמות הללו מיותרות, בסך הכל כולנו כאן כחלק מתחביב וחבל להפוך את הפורום לזירת היאבקות. אנשים לא כותבים תלונה נגד חברה זו או אחרת מתוך רוע, אלא מתוך רצון אמיתי לשינוי כמי שמשתמשים בשירותי אותה חברה. בברכת המשך גלישה מהנה
 
בוקר טוב אורן ! + הבהרה.

ערב טוב אביתר

היות ואין אפשרות למדוד "מקצועיות" של אזרח המשתמש בשירותי חברות התחבורה הציבורית, לא ניתן למנוע מאף משתתף את זכות הכתיבה בפורום. גם לדעתי המלחמות הללו מיותרות, בסך הכל כולנו כאן כחלק מתחביב וחבל להפוך את הפורום לזירת היאבקות. אנשים לא כותבים תלונה נגד חברה זו או אחרת מתוך רוע, אלא מתוך רצון אמיתי לשינוי כמי שמשתמשים בשירותי אותה חברה. בברכת המשך גלישה מהנה
בוקר טוב אורן ! + הבהרה.
אני מציע שתחייב את כולם לנהוג בכללי נימוס אלמנטריים. מי שיעליב את חברו יסולק מהפורום. ועכשיו להבהרה: מי שכותב על משהו מקצועי, חייב להציג ביבליוגרפיה ומראי מקום מדוייקים במידה וידרש לעשות כן. כאשר מישהו מביע דעה ביקורתית אישית - זו תמיד זכותו הדמוקרטית לעשות כן. אך זאת בתנאי שתישמר רמת ניסוח הולמת לפורום היחודי שלנו שאין שני לו בשום פורטל אחר בישראל. והצעתי היא: אם מישהו מעליב אתכם - תענו לו בהומור ואל תפגעו בו. זה עובד מנסיון. בברכת יום מדהים לכולם, אביתר - "המשקיף שלכם ב- UN" !
 

oren*

New member
תודה על הביקורת הבונה

גם אני "יתן" דוגמאות...
לדרדקים של בית רבן הפורום מסקרן אותי כמומחה לתחבורה ולכן עברתי על החומר ה"מרתק" אינני מוכן להתפלמס היות ואני מכיר את נושא אגד ולכם ילדים בני 20 מינוס אין ידע מינימלי על אגד פרט מהלינצים ש"אנשים טובים" עורכים. אשר לאורן, כמו שאר ילדי ישראל יש לך בעיה בהבנת הנקרא, קרא בעיון שנית את מה שכתבתי ותספר לי על מה אתה נזעק? היכן הפגיעה??? (אבל לפגוע באגד זה בסדר!!!) ולפבליקו ידידי הצעיר (כותבים אתן ולא יתן) אני יכול לתת עשרות דוגמאות על קווים שחברה פרטית לא היתה נוגעת בהם ואגד ממשיך לבצע יום יום שנה שנה. ועוד פעם פבליקו (הבנת הנקרא יעני) אגד לא קובע את המחירים, הם נקבעים שרירותית במשרד התחבורה. מדוע מחירי ה"חברות החדשות" נמוכים, כלכלית זאת התאבדות אבל הם חושבים על העתיד (בניהול של אלה שמחזיקים את המדינה בביצים) מתעתדים לכבוש את התחבורה הציבורית ואז..... מנהלי החברה הלונדונית לתחבורה ומנהלי חברת "גריהאונד" האמריקאית הם שהכתירו את אגד בתואר חברת התחבורה המתקדמת בעולם... בושה לשמוע ילדים שהכל בא להם על מגש של כסף מזלזלים באלה ש"בנו את המדינה" אותם חלוצי תחבורה בדמם ובזעתם בנו את התחבורה הציבורית אתם מנסים בציניות לקבור את זכותם הלגיטימית לטובת בעלי ממון שלוקחים בכח את עמלם של הנ"ל נוסעים בקווים ומשתמשים בתחנות ובידע של אגד היות ושר זה או אחר החליט לעשות לעצמו הון פוליטי ויחסי ציבור... אבל תזכרו את דברי, מי שרוצה חברות שכל מה שמענין אותם זה כסף וכח, זה מה שמגיע לו מענין שבבלתניקים מפורומים אחרים (טיולים למשל) הגיעו לבבלט גם כאן ול"מנהל הפורום" אני מציע, מומחיותם של בני החמישים תעלה את קרנו של הפורום הזה, "תחבורה" הנו נושא מורכב מדי. לבני הנוער אין מספיק נסיון וידע על מנת להיות מספיק אוביקטיביים. שיהיה רק טוב דיקסי
תודה על הביקורת הבונה
בתור "דרדק בן 20 שהכל בא לו על מגש של כסף", ביליתי ימים שלמים בשיחות טלפון עם אנשים מכל קשת עולם התחבורה הציבורית בישראל בכדי להזמין אותם להשתתף עמנו בפורום (לשמחתי, חלקם הגדול קורא קבוע בפורום, גם אם לא משתתף באופן פעיל). אם אינך מסוגל לחלוק עימנו מהידע שלך מבלי לפגוע בגולשי הפורום הצעירים, נאלץ להסתדר בלעדיו. אף אחד לא זילזל "באלה שבנו את המדינה", אתה מוזמן לגלוש לדפים קודמים בפורום ולקרוא את התגובות על עשרות פריטי תחבורה ציבורית היסטוריים שהוצגו כאן. נניח שמישהו לא מסכים עם דעתך, זה עדיין לא נותן לך את הזכות להכליל על עשרות חברי פורום ולפגוע בי כאדם שמשקיע מזמנו הפרטי בניסיון לבנות כאן קהילה מגובשת של חובבי תחבורה ציבורית בישראל (ללא הבדלי גיל).
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה