לאלה מכן שמאמינות קצת באסטרולוגיה

anatt29

New member
לאלה מכן שמאמינות קצת באסטרולוגיה

האם תכננתן את מזל היילוד מראש? או שזה ממש לא היה פונקציה
 

אורora

New member
את רצינית ../images/Emo13.gif

לא שאני מאמינה, אבל גם ככה התהליך ארוך ולא קל להיכנס להריון ויש לחצים והשעון הביולוגי דופק. אז מה מוצע כאן לנסות רק פעם בשנה, כי אני רוצה ילד במזל קשת?
 

anatt29

New member
זו דעתך.. וזו שאלתי..

אפשר קשת גדי ותאומים וככה תוכלי 3 חודשיןם בשנה לנסות לא? :) בעיקרון השאלה מיועדת למי שכן מאמינות באסטרולוגיה..
 

אורora

New member
שמן הממוצע לכניסה להריון

מהזרעות בגיל 35+ הינו 6 ניסיונות זה אומר לחכות שנתיים בממוצע. לפעמים זה לוקח הרבה יותר ואז צריך לחכות אולי שלוש , ארבע ואולי חמש שנים. האם זה ראלי/שווה לעשות זאת למען המזל האסטרולוגי, בהנחה שאת מאמינה בו? את זה רק את יכולה לקבוע. אישית לא מכירה אף אחת פה בפורום שהכניסה את השיקול הנ"ל למערכת השיקולים.
 

דש1דש

New member
ואז הילד נולד חודש לפני או שבועיים

אחרי וממילא "דופק" את המזל.... בכל אופן - אני היתי יותר בקטע לא רציתי יומולדת בקיץ (כילדת קיץ - זה מבאס הרבה שנים...) אבל פרט לכך - שיבואו מתי שיבואו - תכנון בגילים שלנו לא ממש בידיים שלנו - מסכימה עם אורורה!
 

catנוע

New member
גם אני מסכימה איתכן

איך אפשר לתכנן לפי המזל? זה מצמצם את החודשים שאפשריים להזרעה למינימום בלתי אפשרי (ומספיק שהמחזור קצת מתאחר ואפשר לפספס גם חודש שבו חשבנו שאפשר...). בקיצור, לא אצלי. מה גם, שלהבנתי הדלה באסטרולוגיה אין מזל טוב ומזל לא טוב, אלא כל מזל עם החסרונות והיתרונות שלו.
 

תומילי

New member
מי שיש לנ זמן לנסות שנים

שתבנה על אסטרולוגיה. לא מאמינה בזה וחושבת שכל ילד שלך הוא נהדר בכל מזל. נקודה.
 

NיקהNוני

New member
את יודעת מה קורה בסוף../images/Emo35.gif...

האדם מתכנן תכנונים - ואלוהים יושב וצוחק.... מי שבא - מתי שבא - ברוך הבא
העיקר שבסוף בא....
(ובגילאי ה- 35+ זה, פעמים רבות, הרבה יותר מורכב ממה שהיינו רוצות שיהיה
)
 

Tin Tinn

New member
זה בדיוק מה שקורה

אני חלמתי על ילדת סתיו, קיבלתי תל"מ תחילת קיץ, וגוזלית שנולדה בסוף אביב
אישית נראה לי שאם זה חשוב לך, תנסי. אולי יהיה לך מזל. אבל אני אישית לא הייתי נמנעת מחודשים מסוימים כי ככה את מקטינה עוד יותר את הסיכוי להיקלט, סיכוי שגם כך הולך ומורע עם חלוף הזמן (אם את מעל גיל 35)
 

נוRית

New member
ואני דווקא....

נורא רציתי ילד/ת אביב. עכשיו אני מתפללת לא ללדת באביב (כי זה יהיה רק בעוד המון המון זמן). טוב, אף פעם לא האמנתי באסטרולוגיה ושות', אבל גם אם הייתי מאמינה, לא הייתי נותנת לזה להשפיע על מהלכי בדרך להורות (מכל הסיבות שכבר פירטו פה).
 

הילה35

New member
אני מאד מתמצאת באסטרולוגיה

וכבר מכיתה ט' הייתי עושה מפות לידה, (היום כבר לא זה פחות מעסיק אותי) אבל בנסיונות להרות זה בכלל לא היה שיקול. אם את מייחסת משמעות למזל את וודאי מאמינה שכל נשמה מגיעה לעולם בזמן המתאים לה ומקבלת את ה"קארמה" שמיועדת לה. אמנם שמחתי מאד שבתי מזל מאזניים שיוצר היבט 120 מעלות עם המזל שלי (תאומים) ואני מודה שמסוף השבוע ה 40 הייתי מעודכנת במיקומי הירח השונים והתייעצתי עם מומחים מפורום אסטרולוגיה, אבל היה ברור לי שהילדה תיוולד בזמן ה"נכון" עבורה. בביה"ח המליצו על פיטוצין והעדפתי,למרבה המזל לחכות לתהליך טבעי ואחת הסיבות היו שהיתה תחושה שזו התערבות "אלימה" מדי והילדה תצא בזמן הנכון. הרי בכל מקרה אוהב אותה ללא תנאים. לא חשוב מה תהיה מפת הלידה שלה...
 

הילה35

New member
המזל העולה באופק משתנה כל שעתיים

ומיקום הירח משתנה כל יומיים וחצי והם משמעותיים כמעט כמו מיקום השמש ובמקרים מסויימים יותר (תלוי בהיבטים שהם יוצרים) כך שאין שליטה על מפת הלידה. זה פסיפס שמורכב מעשרות ומאות פרטים. לדעתי עדיף להניח לזה ולהאמין שמה שיצא- יהיה לטובה. בהצלחה
 

gezers

New member
את בטוחה שאת באמת רוצה ילד?

ולא מעדיפה איזה צעצוע יקר אחר?
 

ענבל30

New member
אני לא מאמינה באסטרולוגיה

ולא הייתי מתכננת הריונות לפי זה... אבל - רומי היתה אמורה להיוולד בתאריך מסויים במזל תאומים. מה לעשות שמקרה חירום הקדים את הלידה והיא נולדה במזל שור?
כך שגם אם מתכננים אי אפשר לדעת...
 

anatt29

New member
מה אף אחת לא מאמינה באסטרולוגיה?

רק אני פנאטית בעניין? אוף עדיף שאשמור את השאלות הקטנות האלו לעצמי בפעם הבאה..
 
למעלה