לאכול או לא לאכול?

Lady in red2

New member
אבל שוקולד זה הכי טוב ../images/Emo67.gif

נראה לי שאני אביא לבחינה למרות זאת.
 

haych

New member
טוב למצב רוח, אולי

אבל לא יותר מזה... אח שלי הבטיח שהוא יעשה חיפוש באינטרנט. אני אעדכן אם הוא יגלה משהו מעניין.
 
אני אגיד מה שנסי היה אומר

במהלך המבחן תאכלו פירות יבשים...[תחכו להסבר המקיף שלו..] והיה עוד משהו שהוא המליץ עליו,בדיוק מה לאכול.רק שאני לא זוכרת..
בקיצור תחכו לו....
 
פירות טריים לא להביא לבחינה

למה זה ישפריץ לך על כל הדפים עד שתנקי יגמר הזמן (דמייני אגס עסיסי ננגס ומשפריץ לכל עבר, כנ"ל שבבי תפוח)
 

AmPm

New member
פירות יבשים מכילים הרבה סוכרים

אבל פה הבעיה למה אסור לאכול סוכרים ??? אם כל המדריכים אומרים לנו שכן ??? או שהם התכוונו רק לשוקולד שמכיל קופאין ובגלל זה צריך לאכול ?
 

ItsNotMe1

New member
המדריכים רוציםם שתיכשל כדי שתחזור

שוב ללמוד אצלם, או שתלך לחברת בת שלהם (קידום-לחמן)
 

The Terminator4

New member
תאכלו דגני בוקר מלאים מה הבעיה?

ויטמינים+סיבים+פחמימות מורכבות זה פותר את הבעיה... הכי טובים זה :ברנפלקס ופיבר1
 
אני אומר לך מה אני עשיתי

קמתי כשעתיים לפני הבחינה, אכלתי ארוחת בוקר עם כל אבות המזון- פחמימות מרוכבות(דגנים), חלבון(ביצים/מוצרי חלב) ושומן(מעט שמן זית) בשביל תחושת השובע. לדעתי חשוב לאכול את הארוחה הזו, כדי שלגוף יהיה מספיק אנרגיה זמינה שתגיע מאותו המזון שאכלת, שמתעכל לאט יותר, אך לא יעמיס על מערכת העיכול שלך(כי הארוחה היא שעתיים לפני הבחינה). חצי שעה לפני, אכלתי בננה, לבננה אינדקס גליקמי בינוני+, אשר לא מקפיץ את רמת הגלוקוז בדם, אבל נותן את ה"פוש" הזה להכנס לאווירת המבחן. במהלך המבחן-כל מאכל שיהיה נוח לאכילה, ויהיה בעל אינדקס גליקמי בינוני-נמוך, משמשים, זה מה שאני בחרתי, הם גם מתוקים וגם לא מקפיצים את רמת הגלוקוז בדם שתגרום לירידה משמעותית בהמשך. בפרקים 6-8, קולה וכל דבר שמכיל רמה גבוהה של גלוקוז טהור. זה מה שבחרתי על פי העדפה אישית, וניסויים שונים בהרבה סימולציות שעשיתי. מחקים הראו שתזונה משפיעה על התפקוד בבחינות שכאלו, ולא צריך לזלזל בזה. אגב, לגבי שוקולד-הוא בעל אינדקס גליקמי בינוני, וה"הקפצה" של רמת הסוכר בדם היא לא כזו מסוכנת, והיא אף קרובה לזה של מאכלים כגון-לחם שיפון, בורגול, אורז, ושיבולת שועל.
 
למעלה