לאישירו ב ולעוסקים בארגון על יום מהנה ונעים, על אירגון למופת ואוכל טעים, על שירה בציבור, חברות וחיוכים, שמכם ספגתי היום, חברים. ולכולנו מאחלת המשך מוצלח ומהנה, שבוע קל ופורה, ושוב תודה מכל