לאישירו ב
ולעוסקים בארגון

zviki8

New member
לאישירו ב../images/Emo51.gif ולעוסקים בארגון../images/Emo140.gif

על יום מהנה ונעים,
על אירגון למופת ואוכל טעים,
על שירה בציבור, חברות וחיוכים,
שמכם ספגתי היום, חברים. ולכולנו מאחלת המשך מוצלח ומהנה, שבוע קל ופורה, ושוב תודה מכל
 
יא לא ראיתי שהקדמת אותי.

מצטרפת גם פה לתודות של צביה. חן חן על בוהריים נעימים להפליא.
 

gn64

New member
תכף יאחדו אבל העוגה נגמרה

ואין יותר . אז כל הכבוד לצביקי על העוגה
 

יערית

New member
תודה גיא על התיזכורת../images/Emo24.gif

תודה לצביקי על אפיית העוגה המהממת ותודה למצוטטת שיזמה על הדרך לציין את יום הולדיתנו
וצביקי הזו.......משהווווווווווווווווווווו אצלה נתינה זה דרך חיים
 
למעלה