לאיריסג

noa20041

New member
לאיריסג

שלום בזמנו המליצו לי על טירה בלונדון. שכחתי את שמה. הייתי רוצה שזה יהייה אזור כפרי שנוכל לטייל וכמובן לא ממש רחוק מלונדון. אני מתכוונת למשהו בסביבות שעה נסיעה או פחות לא שייקח לנו חצי יום להגיע לשם. תודה רות
 

shulak14

New member
מוכרות לי באיזור שתי טירות

שתיהן במרחק כשעה מלונדון. לידס שקלה יותר להגעה (אוטובוס או רכבת+אוטובוס) וגם יש אליה טיולים מאורגנים. לא להחמיץ את אזור הציפורים בכניסה. וטירת היבר. היה לי קל להגיע היו מוניות ליד התחנה. בדרך חזרה שתי המוניות של האזור היו עסוקות וחיכיתי יותר משעה אחרי שהגן נסגר. (אם אתם שניים עם אוריינטציה אני יודעת שאפשר להגיע דרך השדות לרכבת כ-2 ק"מ). מלבד זה הטירה מאד מוצלחת. מצרפת את האתרים של שתיהן. תבדקי גם אם יש אירועים מיוחדים. כשהייתי בהיבר היתה תערוכה מקסימה של עבודות טלאים.
 

noa20041

New member
תודה שולק

ןמה דעתך על טירת ווינדוזר? בזמנו יאשה המליץ לי על טירה אבל שכחתי את שמה. תודה לך הנסיעה שלי מתקרבת ואני מתרגשת. חיפשתי באינטרנט "איזור כפרי באנגלייה" ולא עלה לי כלום. אולי תעזור לי גם בזה? המון תודה רות
 

shulak14

New member
וינדזור והאמפטון קורט בוודאי

אבל זה אני כוללת בלונדון. אם את נוסעת לוינדזור כדאי לעבור את הנהר ולבקר בעיירה איטון בה נמצא בין הספר המפורסם. (בעיקרון רחוב אחד). בהאמפטון שהוא לא טירה (אין ביצורים) אלא ארמון מומלצים סיור במטבחים ולתפוס את אחת הפעילות של השחקנים בבגדי אצילים - מאד מבדר. מצרפת לך את האתר. לא יודעת מתי הנסיעה אבל בהתחלת יולי יש תערוכת פרחים גדולה בהאמפטון קורט. לא יודעת כמה זמן יש לכם אבל אם אתם מקדישים יום לגריניץ תכנסו גם למוזיאון המניפות הקטן שם. מאד חמוד.(אגב, היו להם שירותים מקסימים)http://www.greenwich.gov.uk/Greenwich/LeisureCulture/ http://www.fan-museum.org/exhibdetails.asp?exhibID=13 לגבי איזורים כפריים. לא יודעת אם יש לכם רכב. אני אוהבת את הקוטוולדס ולקחתי לשם טיול מאורגן. (נוסעים עוצרים בעיירות ופשוט מקבלים זמן חופשי לעשות מה שרוצים). אגב, קנט קרובה ללונדון וכפרית. עם רכב אין בעיה. אחרת אפשר להגיע ברכבת למשל לטונדבריג' וכו' אבל אז את בקאנטרי אבל בתחומי העיירות לא ממש בחוץ.
 

aviron

New member
טירת ווריק, אולי?

בדר"כ אפשר לבקר בה בסימכות לביקור בקמברידג'.
 

shulak14

New member
ווריק זכורה לי כצפונית

לסטרטפורד וכלולה בטיולים מאורגנים לאוקספורד-סטרטפורד-ווריק. היא מאד מוצלחת כטירה, אבל לא עונה על שעה מלונדון.
 

איריסג

New member
צר לי שלא יכולתי לעזור הפעם....

האמת היא שבכל הנסיעות שלנו לא יצאנו מתחומי לונדון - תמיד מצאנו מה לעשות שם.... אבל - חברים שלי חזרו ממש לפני כמה שבועות מאנגליה והם מאד התפעלו מבת' - אלא שאני חושבת שהם הקדישו לה נסיעה עם לינה. למרות שאם אני זוכרת נכון, ל LONDON WALKS יש גם טיולי יום שיוצאים מלונדון לאזורים הכפריים יותר.
 

shulak14

New member
לגבי באת'

הייתי שם פעמיים פעם נסעתי לפני שנים עם בעלי ברכבת. מחיר הרכבת מאד גבוה. פעם שניה בטיול הכולל גם את סטונהאג' וסלסבורי. בנסיעה לבד בנוסף למרחצאות - יש דף הסבר בעברית,ושוטטות בעיר עשינו גם שייט נחמד במקום. תמיד יותר נעים לטייל לבד. אבל בחישוב עלות מול אתרים הטיול המאורגן ליום הוא אולי יותר כדאי. עיר נחמדה נוספת קרובה יותר היא ברייטון בה ניתן לבקר בנוסף לעיר העתיקה, בפאביליון - ארמון די משוגע בסגנון אוריינטלי וגם בפיר בחוף הים.
 

noa20041

New member
איריסג את תמיד עוזרת

רציתי לשאול אם אפשר לרכוש במלון כרטיסים לטיוב? אנחנו ננחת אם לא יהיו עיכובים בערך ב 10 בלילה שעון ישראל. עוד שעה להגיע למלון,כך שחוץ מלהתמקם,לא נוכל לעשות הרבה. היות שלא רוצה לבזבז זמן,אבדוק באותו ערב אם יש קונסלייר כמו שהסברת לי,וכבר למחרת אנחנו מתכננות ללכת לארמון בקינגהאם. תודה איריס רות
 

צביקה101

New member
כרטיסים אין במלון רק בתחנות

בכל תחנה תוכלי לקנות או בקופה או במכשיר. 22:00 לפי שעון ישראל זה 20:00 לפי שעון לונדון. יקח לך 45 דקות עד שעה רק לצאת מהטרמינל ועוד כשעה עד למלון (תלוי לאיזה שדה את מגיעה). לכן ב - 22:00 בהחלט יש הרבה מה לעשות בלונדון. אם לא עייפים כמובן.
 

noa20041

New member
תודה צביקה

אם נרד לסיור רגלי מסביב למלון זה לא מסוכן בשעה כזאת? נשהה בהולידיי אין. שאלה אחרונה להיום ביתי רוצה לנסוע לכפר ששקייספיר נולד אם אני לא טועה זה נקרא ברטפורד. האם זה רחוק מלונדון? ואם שווה הגעה לשם? תודה רות
 

צביקה101

New member
בדרך כלל לא מסוכן.

יש כמה הולידי אין בלונדון ואין לי מושג היכן תהיו אבל בגדול אין בעיה להסתובב בלילה. סטרטפורד נמצאת במרחק שעה וחצי נסיעה מלונדון. העיר יפיפיה במיוחד עם מזג האוויר אביבי או קייצי. אפשר להגיע מהעיר (עם מונית) לביתה של אן האטוואי אשתו של שייקספיר. לדעתי הבית הזה יותר מעניין מביתו של שייקספיר בסטרטפורד.
 

איריסג

New member
כרטיסים לטיוב

כמו שנאמר - כרטיסים לטיוב אין במלון. אם אתן מגיעות ליותר מארבעה ימים - שווה לעשות כרטיס שבועי (לאזורים 1-2 זה מספיק - זה מכסה את רוב רובו של מרכז העיר) ואני דווקא מציעה שתלכו לנוח - אתן מגיעות אחרי הרבה שעות ללא מנוחה - שווה מקסימום לחפש משהו קטן לאכול אם אתן רעבות - ובעיקר ללכת לישון, ולהתחיל לתור את העיר למחרת בבוקר כשאתן רעננות.
 

shulak14

New member
יש רכבת לסטרטפורד

הנסיעה כ- שעתיים ועשרים. מצורף האתר. תבדקי מחיר מלונדון ל- Stratford-Upon-Avon. וכדאי להשוות עם מחיר טיול שכולל את אוקספורד+סטרטפורד+טירת וורויק שמאד מוצלחת. יתכן שאין הבדל גדול.
 

אילילי

New member
תחבורה

מחירי הרכבות באירופה לא ממש זולים ולכן למי שרוצה לצאת המעיר הגדולה כדאי לברר לגבי השכרת רכב. אם לוקחים רכב מהקטגוריה הפשוטה ביותר עשוי לצאת מצב שהשכרת הרכב תהיה זולה יותר מאשר כרטיסי רכבת כאשר מדובר על שני נוסים ומעלה...שווה לבדוק
 

noa scotland

New member
אם מזמין מראש, יש לפעמים מחירים

נוחים מאד. למשל, כרטיס בכיוון אחד מסקוטלנד ללונדון, הוזמן לפני שבועיים עבור יולי. המחיר: 13.5 פאונד. לי זה נשמע זול מאד.
 
למעלה