נועה ורועי
New member
לאינצ´ה ולגלית- עדכונים לגבי
"ירוק על המים". אתמול נסענו להיפגש עם ליאת, אחרי שלפני כחודש היינו בחתונה ומאוד התאכזבתי. מה שהיה לליאת להגיד עוד לפני שהספקתי לפתוח את הפה- זה שלכולם הארוע הספציפי זכור כארוע מזעזע, המשפחה הזמינה 600 איש והגיעו 750!!! בנוסף היא הסכימה איתי שהמקום לא נראה מדהים בעקר מכיוון שכמות האורחים גרמה למקום להראות "רק שולחנות". ולא היה מקום בכלל לעיצוב. חוץ מזה שהארוע שבו היינו היה הגשה לשולחנות ושלנו הוא מזנונים כך שזה גם תורם לעיצוב. היא אמרה שגם הבחירה של האוכל היתה חלשה והיא בכייף תשב אתנו על מנות טובות יותר- ולאו דווקא מנות מיוחדות יותר כי לא כולם אוהבים... זהו, בעקרון היא הצליחה להרגיע אותי. דברנו על עוד כמה דברים שבכלל עשו לי טוב. שאלנו אותה מה הם עושים עם האוכל שנשאר והם אמרו שהם תורמים אותו לבית ספר תלם שנמצא בקיבוץ, בית ספר טיפולי. ואנחנו חשבנו לבקש מהם לתרום- איזה כייף שהם חשבו על זה כבר. בנוסף ציינו בפניה את נותני השרות- צלם וd.j . והיא ישר חייכה. היא אמרה על ארז משבלול שהוא מעולה, דבר אחד היא לא אוהבת אצלו, שתמיד הארועים שהוא עושה נגמרים מאוחר
אז זהו, אני רגועה
"ירוק על המים". אתמול נסענו להיפגש עם ליאת, אחרי שלפני כחודש היינו בחתונה ומאוד התאכזבתי. מה שהיה לליאת להגיד עוד לפני שהספקתי לפתוח את הפה- זה שלכולם הארוע הספציפי זכור כארוע מזעזע, המשפחה הזמינה 600 איש והגיעו 750!!! בנוסף היא הסכימה איתי שהמקום לא נראה מדהים בעקר מכיוון שכמות האורחים גרמה למקום להראות "רק שולחנות". ולא היה מקום בכלל לעיצוב. חוץ מזה שהארוע שבו היינו היה הגשה לשולחנות ושלנו הוא מזנונים כך שזה גם תורם לעיצוב. היא אמרה שגם הבחירה של האוכל היתה חלשה והיא בכייף תשב אתנו על מנות טובות יותר- ולאו דווקא מנות מיוחדות יותר כי לא כולם אוהבים... זהו, בעקרון היא הצליחה להרגיע אותי. דברנו על עוד כמה דברים שבכלל עשו לי טוב. שאלנו אותה מה הם עושים עם האוכל שנשאר והם אמרו שהם תורמים אותו לבית ספר תלם שנמצא בקיבוץ, בית ספר טיפולי. ואנחנו חשבנו לבקש מהם לתרום- איזה כייף שהם חשבו על זה כבר. בנוסף ציינו בפניה את נותני השרות- צלם וd.j . והיא ישר חייכה. היא אמרה על ארז משבלול שהוא מעולה, דבר אחד היא לא אוהבת אצלו, שתמיד הארועים שהוא עושה נגמרים מאוחר