לאיל ולכל המעוניין :

ihovav

New member
לאיל ולכל המעוניין :

לכל מי שיש בעיה (כמוני למשל) ב Msn Messanger : זו בעיה כלל עולמית בשרתים של מייקרוסופט הם טוענים שזה ייפתר בקרוב ושמעט משתמשים בארץ דיווחו על בעיות כל מי שיש לו בעיה כזו - יכול לנשום לרווחה - זו לא בעיה במחשב שלכם
 

eYaL

New member
תודה על העדכון.

אני עדיין מעדיף את האייסי היהודי שלי :) eYaL
 
למעלה