לאיל ולכל המעוניין : לכל מי שיש בעיה (כמוני למשל) ב Msn Messanger : זו בעיה כלל עולמית בשרתים של מייקרוסופט הם טוענים שזה ייפתר בקרוב ושמעט משתמשים בארץ דיווחו על בעיות כל מי שיש לו בעיה כזו - יכול לנשום לרווחה - זו לא בעיה במחשב שלכם