לאיזה רופא הייריסק לקבוע?צריכה המלצות

דניאל 365

New member
לאיזה רופא הייריסק לקבוע?צריכה המלצות

אני צריכה רופא הייריסק ממכבי שגם עובד בתל השומר... יש לכן המלצות? וגם האם התורים קשים להשגה ?
 

mesh2001

New member
דוליצקי והנדלר

אבל לשניהם אפשר להגיע רק דרך מרפאות היי ריסק. דוליצקי ברעננה והנדלר בת"א (השלום) בהצלחה
 

מירית43

New member
ד"ר קיס

מקבל במכבי השלום (אסותא) במרפאת סכרת הריון (באותו מקום כמו מרפאת ההיי ריסק רק בימים שונים). אני לא יודעת אם הוא מומחה דווקא לסכרת או בכלל להיי ריסק, שווה לך לברר. מקבל דרך מכבי בכפר סבא. רופא מדהים, גם מבחינה מקצועית וגם מבחינה אנושית. אם את מוגדרת כהריון בסיכון, את מגיעה מיד למרפאת היי ריסק (עם הפנייה מרופא הנשים שלך בקופה), ואז את יכולה לקבוע למרפאת מכבי באסותא, היא קשורה עם תל השומר ועד כמה שידוע לי כל הרופאים שם עובדים בתל השומר. זה לא נכון לגבי כל מרפאות ההיי ריסק במכבי. בהצלחה ומזל טוב!
 

דניאל 365

New member
תודה , אז בעצם רק עם הפניה של הרופא נשים של

מכבי אני יכולה לקבוע תור להיי ריסק ? אני לא יכולה להקבוע לי תור על סמך הבדיקות שכבר יש לי שמצביעות על סיכון גבוה ? האם הרופא נשים של יתן לי את ההפניה בקלות ? אני מפחדת שהוא לא ינסה לשכנע אותי להשאר אצלו ... לאן אני מתקשרת לקבוע תור ? מה לגבי פרופ' אייל סויין ? הבנתי שהוא מנהל מח' היי ריסק וגם מקבל דרך מכבי.
 

מירית43

New member
לא יכולה לענות בוודאות

אולי אחרות ידעו יותר טוב, את יכולה להתקשר גם למרפאה ולשאול. ככל שידוע לי, וכך הייתה הפרוצדורה אצלי, צריך הפנייה מרופא נשים של הקופה, כדי לקבוע תור את מתקשרת ישירות לאסותא. פרופ' סיוון רופא מעולה, אני יודעת שאפשר ללכת אליו באופן פרטי, ככל הידוע לי, הוא לא מקבל דרך הקופה.
 

דניאל 365

New member
אוקי - אני אברר.. איפה מבררים ? אפשר דרך

המוקד של מכבי ? האמת שעדיף לי להיות מטופלת אמל רופא היי ריסק שהוא גם עובד בתל השומר כי אני ב"ה אלד בתל השומר אבל .. מצד שני קופרמינץ ממש הרשים אותי .. לא יודעת עכשיו אני ממש מבולבלת ..
 

מירית43

New member
אפשר דרך המוקד

ואפשר גם להתקשר לאסותא השלום, המספר שלהם מופיע בספר של מכבי, ושם להזמין תור דרך זימון תורים או שיפנו אותך ישר למרפאה, אני כבר לא זוכרת. בקשר לרופא- אין מניעה להיות מטופלת אצל רופא מסוים וללדת בבית חולים שהוא לא עובד בו. קופרמינץ הוא רופא פרטי, והבנתי שאת רוצה רופא של הקופה. אם את מטופלת במרפאת היי ריסק שאינה בתוך בית החולים, אני לא יודעת אם זה משנה איפה עובד הרופא. במקרים מסויימים כן, אבל לא תמיד. התיק הרפואי שלך לא מוחזק בתל השומר אלא במרפאה. רופא פרטי זה סיפור שונה. הייתי מאד מרוצה מרופאי ההיי ריסק במכבי, אבל אצל רופא פרטי יש לך ליווי צמוד, טלפון פרטי למקרה שצריך,גם בשעות שהמרפאה סגורה ואת גם יכולה לצפות ליותר ליווי כשאת באה ללדת בבית החולים שהוא עובד בו. יש גם כאלו שהולכות למרפאת היי ריסק ולפעמים מגבות ברופא פרטי, אבל לדעתי האישית, שני רופאים זה קצת מקור לצרות.
 

דניאל 365

New member
הי - אני רוצה פרטי אבל

כמו שציינת יש יתרון בלהיות מטופלת אצל פרטי שעובד גם בבית חולים שאת אמורה ללדת בו , לכן הייתי שוקלת ללכת פרטי אצל פרופ' אייל סיוון ... אבל מצד שני גם קופרמינץ טוב ככה שאני ממש מתלבטת
 
יש יתרון בללכת לרופא שמבין בבעיה שלך

ובמקרה הזה, אין ספק שפרופ' קופרמינץ הרשים אותך, ובצדק.
 

פאקא

New member
סיון הוא מקסים מנסיון שלי

נכון שלא מומחה בקרישיות, אבל רופא מצוין, עדין ומתחשב וללכת לרופא העובד בבית החולים בו את מתעתדת ללדת - יש בהחלט יתרון, בעיקר אם יש מצב שיהיו סיבוכים... ואצלנו בדרך כלל יש מצב.. אז אני כן הייתי שוקלת. לא מכירה את דעותיו לגבי קרישיות, שווה אולי לברר זאת לפני כדי לא ליפול בקטע הזה. פאקא
 
למעלה