לאיזה מקום הן מצפות שהקשר איתן יגיע ?

Disappointed1

New member
לאיזה מקום הן מצפות שהקשר איתן יגיע ?

לפעמים אנחנו קוראים על נערה שמספרת שהכירה בחור, כיף לה בסקס, יוצאים לבילויים וכשהוא מדבר הוא משעמם אותה. היא לא מדברת, אז הוא ממלא את חלל השתיקה ומדבר אבל כל מה שהוא מדבר משעמם אותה והיא רוצה להירדם ואז היא שוקלת אם לנתק איתו את הקשר כי נראה לה שהקשר איתו לא מוביל לשום מקום.
הקטע הוא שיש הרבה מאוד בחורות כאלה, והקטע הוא שהן לא מתכננות חתונה והקמת משפחה ואז אני לא מבין את מה זאת אומרת "הקשר איתך לא מוביל לשום מקום" כי אני לא מצליח להבין לאיזה מקום הן מצפות שהקשר יהיה ?
הרי היא לא מדברת, אז הוא מדבר, והוא לא מכונה שמכניסים לה שקל ויוצאת לו מילה מהפה שתעניין את הבחורה, אז מהו קשר רציני יותר אליו הן מצפות אם במילא כיף להם בסקס, הם כל הזמן מבלים ובבילויים היא לא מדברת וכשהוא מדבר זה משעמם אותה ?
אף פעם לא הבנתי את זה, ומאוד אשמח להבין סוף סוף.
 

נסיה 5

New member
מנסה לענות...

לפני הכל, אתה גבר או בחורה?
אני אנסח כאילו אתה גבר כי זה הרושם שלי...

אם תסתכל על היד שלך תראה שהאצבעות לא שוות אחת לשניה, אם תנסה לקחת את האגודל עם הזרת של יד שניה תראה שאין התאמה מלאה, זה מעצבן לשלב את שני האצבעות האלה.
ככה במערכת יחסים.
אפשר לבוא בגישה הפוכה למה בנים הם ככה וככה והם מתנהגים כמו ילדים קטנים/טיפשים/זקנים/קמצנים/ לא יציבים בלב ובראש וככה הלאה...
במקום לשבור את הראש על למה הבנות והבנים ככה, יש לקחת כל מערכת יחסים כשיעור שנועד לקרב אותנו כמו שהדוסים אומרים "אל הגאולה"
במקרים כמו אצלך ייתכן שהבחורה תגיד את האמת או תנסה להתחמק כמה שאפשר.
יש ויש בכל דבר ודבר.
הלוואי שהייתי יכולה לתת לך את התשובה הנצחית אך אינני יכולה כי כל אחד ואחת מחפש משהו

במצבים כמו שאתה מתאר יש לשבת ברוגע ולדבר בשלווה ובכבוד ולנסות ביחד להבין מה הבעיה פה, כאילו הולכים לטיפול זוגי אז שני הצדדים ביחד ללא המטפל, לשבת להתחיל בסגנון קליל ולרדת לעומק באיטיות ובעדינות.

ייתכן שאתה מחפש נישואים ואילו הבחורה שאיתה יוצא מחפשת דברים אחרים אולי היא לא רוצה להתחתן והיא מחפשת מישהו "ייצוגי" מישהו להראות לעולם ואישתו את החבר החדש המדהים שלה...

בכל מקרה לא לדפוק את הראש בקיר ולשאול עם דמעות ועצבים למה ולמה???
זה לא מוביל לשום מקום.

קח את הדברים הפחות חיובים והפוך אותם לחיובים.
מאחלת לך המון בהצלחה!
 
אלה סיפורים של בני 15,

קשה לי להאמין שבחורות בגיל 25-30 טוחנות ככה מים.
הוא/היא משעמם/ת אותך? לחתוך.
 

Jake Speed

New member
News Flash

אין לך מושג כמה נשים בנות 40 יכולות להיות ריקות ומשעממות.

ולפני שאת עונה לי "גם גברים"
I don't date men
 
אתה חייב להודות שבנות 40 לפחות נותנות הצגה

יפה כדי להסתתר בנוחות מאחורי מסיכה כזו שתהיה , מהידיעה שהן ריקות ומשעממות.
בחורות בנות 25 לא יודעות עדיין להסתתר מאחורי המסיכה הזאת, הן לא מכירות אותה.
החיים יכירו להן אותה מאוחר יותר.

זה כמו שגבר בגילך כבר לא מתבלבל בין מישהי שיודעת להיות בזוגיות לבין מישהי שמנתבת את היחסים לצרכים שלה בלבד.
 

Jake Speed

New member
מתבלבל, מתבלבל

פנים יפות, חזה נאה וטוסיק מוצק

ואני שוכח את כל החוכמות האלה
 

Disappointed1

New member
תסבירי לי את המשפט

"כבר לא מתבלבל בין מישהי שיודעת להיות בזוגיות לבין מישהי שמנתבת את היחסים לצרכים שלה בלבד" למה כוונתך ?
 
ברחל בתך הקטנה,

גבר שהגיע לגיל 40 הכיר מספיק נשים גם אם לא היו לו הרבה נשים מעשית במיטה. מספיק לו היה להגיע לגיל שבו רואים את החיים מנקודת על בה נמצאות שאר הנקודות המשיקות לחייו עם אישה, כזו שתהיה.
כבר הכיר את המסיכות הרומנטיות של כמה וכמה נשים (ומספיק אחת כזו =אישה כזו) לכדי הבנה שמניפולציות נשיות כבר לא עובדות עליו יותר. היופי /הסקסיות כבר לא נשק נגדו בשביל שהיא תקבל באלגנטיות מה שהיא רוצה XYZ,
הוא מבחין בזה רק ברגע שהוא קולט שהוא לא איפה שרצה להיות ומסביר לעצמו כי זה היה בשבילה, "בשבילם".
היא מכרה לו מה שהוא רצה לקנות, לכאורה. היא מכרה לו "מטרה משותפת", והוא האמין, הפתי, כי נמשך והיה מאוהב.
מצא עצמו מקריב בשבילה. משחרר לחינם אגרסיות, דועך. הוא מבין בדיוק כמה הוא נסחט עם אישה שרוצה ורוצה ורוצה, מקבלת, מקבלת, שואבת ושואבת על חשבונו והוא ריק.
כן, היא שיחקה את הרגישה אבל למעשה, היתה רגישה רק לעצמה.
היא כל הזמן כועסת בשקט? עצובה? רוטנת? קורבן? עושה לו טובה? מוכרת לו טוטאליות בשקל עשרים? - הכל התאפשר עד לכדי אותו רגע של הבנה שנוצל.
אז די, כבר לא בא לו. זכותו.

כשהוא ריק אחרי כמה וכמה שנים עם אחת כזו, נפלו לו האסימונים שנותב לצרכים אישיים בלבד. הבין איפה היו הלוקשים, איפה נפל ואיך נראית מלכודת הדבש. ואחרי כל הצחוקים כאלו שיהיו על סקס פרוע, קבל סוד, ממש לא מעניינות אותו "כוסיות".
הוא פתאום רוצה אישה.

ואישה אמיתית היא "הרבה יותר", הוא כבר יודע באמת ומרגיש מה מתאים לו. ובעיקר היא חברה, מאהבת, בת זוג בדיוק כמו שהוא רוצה. בלי שליטה סמויה וניצול רגשי ממושך.
 

Disappointed1

New member
מה שכתבת מזכיר לי מאוד

משהו שקראתי אתמול. קראתי על תיאוריה כזאת (שכחתי) שאומרת שבכל מערכת יחסים יש מה שנקרא עלות שקועה. עלות שקועה זוהי עלות שצד משלם לשני והיא מסוג כזה שהוא לא יוכל לקבל את זה בחזרה (למשל, הוצאת דלק, הוצאות על מזון, על מחייה, מתנות, כסף וכל מיני דברים). האישה לא נותנת עלות שקועה, וכל מה שהיא נותנת הוא כביכול סקס, וכביכול הוא זה שרוצה את זה והיא זו ש"נותנת" לו (כביכול לא נהנית). בפועל, היא נהנית גם מזה, ואם היא היתה נהנית אז היא היתה מעיפה אותו, והיא נהנית גם מהחיזורים שלו, ומהמתנות שהוא נותן לה ומכל מה שהוא נותן לו.

בואי נחשוב על הגבר בן ה 40 שנתת כדוגמה. נניח שהיו לו 3 בחורות בחייו, וכל אחת מהן היתה במערכת זוגית רצינית איתו במשך 6 שנים. הוא עבד למחייתו, הרוויח משכורת יפה, והוא נתן את עיקר המשכורת החודשית שלו לאותה בחורה שאהב אותה כי הוא האמין שהקשר איתה הוא רציני. אי אפשר לומר על הנשים שהיו איתו שהן שיקרו אותו. אמנם, הוא אכן הולך שולל גם אם הן לא התכוונו להוליך אותו שולל מראש. אבל הוא הולך שולל, האמין שהזוגיות עם כל אחת מהן היא מאוד רצינית, ולכן ביזבז את כל המשכורות שלו על אותה בחורה.
כל אחת כביכול הבטיחה לו חלום, אבל אני לא יודע מהו אותו חלום שהרי מדובר ברצון למערכת יחסים יציבה, וביציבה הכוונה שלי למערכת יחסים שנמשכת ונראית כזאת שנמשכת לנצח עם כל מה שצריך לעבור בחיים (הקמת משפחה, גידול ילדים, גידול נכדים והזקדנות יחדיו במשותף).
אבל, כל אחת מהן מכרה לו את החלום הזה גם בלי להגדיר את זה במפורשות, אלא מספיק שהיה טוב ביניהם כדי לתת לגבר את ההרגשה שאת שלו. והוא האמין שאת שלו, לכן העניק ונתן את מה שהוא יכול.
בסוף, אחרי שהוא כבר מגיע לגיל 40 הוא רווק, בלי אף אחת, ובלי דירה ובלי רכוש ונכסים. הוא מסיק שהוא הולך שולל, ולא בגלל המיניות של האישה, אולי בגלל שהבחורות שהיו איתו היו מלאות חיים (צעירות). ייתכן, שנוצר אצלו כעת חלום סוף סוף להגשים את מה שרצה וחיפש בכל מערכת יחסים והיא למצוא סוף סוף בחורה צעירה שהפעם תהיה אמינה יותר מבחינת זו שהקשר איתה לא ייסתיים אחרי כמה שנים, אלא יוליד את החיים עד המוות שהוא מחפש.
ואז מה קורה לבנאדם כזה ?
הוא רוצה צעירות וחושק בהן יותר, ואז מה שכתבת לגבי ההטעיה הופך לרלבנטי לגברים שרגישים ופגיעים יותר לפגיעה בידי צעירות כי קל יותר להטעות אותם והוליך אותם שולל. גברים לא לומדים לקח ועוברים לנשים מבוגרות כי אז הם מרגישים החמצה שלעולם הצעירות לא אהבו אותם גם כשהם עצמם היו צעירים כי עובדה שהקשר איתם לא נמשך.
 
אני לא יודעת איך עשית את ההיקשרים,

איזו אנלוגיה יכולה להיות בין עלות שקועה לבין אישה, כשהדוגמאות שלך נשענות על.... אישה כספק סקס?!

פה הטעות שלך. כי אישה אמיתית לא נותנת רק סקס. הסקס הוא סך הכל שיקוף של המערכת. (ואל תשכח שיש פה 2 אנשים, לשניהם האחריות).
יש תקשורת? הסקס ממריא מעלה, שניהם רואים כוכבים, אורגזמות באוויר. הקשר זורם, שניהם פוסחים על הכל.
אין תקשורת? כך גם הסקס. המינימום- יהפוך לטכני. במקסימום - יהיה נתק. יובש. חוסר.
כך, שאין לומר שמה שהאישה מספקת מסתכם בסקס.
מה שהאישה נותנת הוא מה שאותו גבר צריך. הכל תלוי דינמיקה שמתאימה לשניהם בשלב תיאום הציפיות.
היא רצתה גבר XYX?! הוא כזה?= קיבלה.
הוא רצה אישה XZY?! היא כזו?=קיבל.
הם חיים יחד בהשלמה? יש הרמוניה? סה טו.
נכון, לא כל הזמן ורוד, יש מהמורות. השאלה היא אם הקשר נמצא ברמה נפשית/רגשית זהה, עמוקה וכנה.
אם קיימת אהבה (היה לא מזמן פוסט שלי על זה, תקרא) = הם צולחים את המשבר, קצת מצולקים אבל חזקים יותר, יחד.
אם אין שם אהבה = אין שם יחד.
חוט השני של התגובה הקודמת שלי הוא בהבנת גבר בן 40 שמוצא עצמו שלא היתה שם באמת אהבה אם הוא נוצל למטרות אישיות. ההיגיון אומר שאם אישה/גבר (כי לא חסרים גם גברים כאלה) מוכרים לך רגישות, כשברגישות הזו הם מנצלים את כל מה שיש בך לצרכים האישיים שלהם, אז זו לא אהבה. זה משחק, זה ניצול. (בינינו, זה גם הכל חינוך, זה מה שהם ספגו בבית, מבחינתם זה לגיטימי להיות אגוצנטרי. גם מול מישהו שאתה מצהיר אהבה. ולא, לא כולנו אגואיסטים כשאנחנו נמצאים בקשר אוהב וטוב. מוותרים, מתפשרים וסולחים. כי על עקרונות אף בן אדם שבאמת אוהב אותך- לא יגרום לך לדרוך עליהם)..

אמינות?!? מילה קשה היום. חצי מהאנשים שאנחנו פוגשים כל יום, הם לא אמינים. קל וחומר למצוא מישהו מהם לזוגיות.
לצעירות יש את החסרונות שלהן עצמן. גם אני הייתי צעירה פעורה בת 20, חלמתי חלומות ורודים, חשבתי שאפשר ללכת כל הזמן על עננים אם רק ארצה. אבל כשלומדים את החיים כל אחת מגלה את האישה שבה ואז אם היא מוצאת את עצמה בגיל הצעיר הזה יוצאת עם גבר (שהוא גבר!! לא בחורצ'יק בן 25), מה היא תגלה מול אותו גבר כבר בן 50 כשהיא תהיה בת 30? האם הרבה מהן ישארו ויודו שהייתה שם אהבה? (נסתכל בעיני אותה צעירה, כן?!).
לגבי אותו גבר, אם הוא מעביר איתה חיים, זה גם לא פייר, כי היא יכולה לעזוב אותו, היא פתאום גילתה "את עצמה" ולא בא לה גבר שקט אלא רעשן שלא אוהב XYZ. והוא מצידו?! לא היה לו תמיד מעניין איתה, הסקס לא היה ברמה שהוא רוצה, היא לא ידעה לתת לו עצה טובה, היא לא הבינה אינטריגות בין אנשים, היא לא יכלה להבין את הקושי שלו בעבודה, היא לא יכלה לבוא ולדבר איתו על עו"ש, תוכניות חיסכון ואפיקי השקעה. מה לעשות דארלינג, היא בת הזוג שלו, חברה שלו, לא רק מאהבת. (אם חיפש רק גוד טיים, הוא זכה. אבל מה קורה ואם הוא רוצה אהבת אישה?).
אז לבוא ולומר שמתאים לגבר בן 40 צעירונת בת 20, זה לא פייר לשניהם.
מצד שני, הוא לא מחוייב לגיל האישה, כמו שאישה לא מחוייבת לגיל הגבר. (ופה נכנסנו כבר לאיזור נשים-גברים).
בא לו אישה בת X?! ישקול ויראה. למה היא צריכה להכנס לקטגוריה הגריאטרית כי היא עברה את ה-25?!
הנקודה היא שגבר בן 40 כבר עבר תהליך מודעות ויודע הרבה יותר טוב מבחור בן 25 מה הוא צריך ורוצה מאישה. וזה לא סקס כספקית.

לגבי מכירת החלומות, זה מה שאמרתי. גבר בן 40 כבר לא בונה מגדלים באוויר. בדיוק כמו אישה. הולכים לאט לאט.
מתעוררים כל יום לבוקר חדש, שוברים יחד את הראש לגבי מה עושים, איך בונים, איך מתקדמים ואיך מתמודדים מול הקשיים.
לא שאחד רץ קדימה, השני מאחור ומישהו מנצח וחזק יותר. אלא יחד. יש פה כבוד למילה "יחד".
וכשאתה מכבד את המינוח הזה, אתה יכול לדעת איך לבנות באופן מושכל מערכת יחסים/זוגיות.

הוא בלי דירה, כסף ונכסים?! עם האישה הנכונה וסיעור מוחות טוב גם לזה הוא יגיע. אבל לא זאת המטרה, למרות שבטחון כלכלי מאוד חשוב, הוא יכול תמיד להיות באיזור הפשרה. אפשר לחיות על לחם ומרגרינה אבל אתה מאושר כי אתה בעבודה שמכניסה לך כסף לשכר דירה, לבירה בסופ"ש ותמיכה מאדם שאתה אוהב ודואג לך.
תראה את דנה ספקטור כמה היא מאושרת ואין לה שקל לפלאפל.
מה רע?!

(ואני מוציאה מהנושא שיחה כאן את התופעות של השוגר דדי'ז וקוגריות ושאר מונחים פוסט-מודרניים שלא בלקסיקון שלי בכלל. אני מדברת על אהבה נטו. לא פאן אלא אהבה).
 

Disappointed1

New member
גם אני מדבר על אהבה, וממש לא דיברתי על מערכת

זוגית שהסקס הוא החלק העיקרי שבה. כשדיברתי על חליפין, אז דיברתי על שלב המשיכה של מערכת יחסים שנמשך כמה חודשים ובו יש התאהבות שהגבר מחזר אחר האישה כפי שהאישה חולמת ורצתה כל הזמן, ובשלב מוקדם כזה של הקשר הוא מביא לה דברים משמעותיים והיא מרגישה שהעלות השקועה שהיא נתנה לו זה הסקס. בגלל זה בחורה מרגישה פגועה כשנוטשים אותה לא בגלל שהיא נתנה לו כסף ודירה אלא על הסקס ואז יש כאלה שנגעלות מעצמן, מרגישות חרטה כאילו חיללו את גופן, ויש כאלה שמנסות לפגוע באיבר המין שלהן, וכל זה בגלל שהדבר היחיד שהיא מרגישה שנתנה לגבר זה סקס שביקש כי זה היה חשוב לו ולא היה נעים לה אחרי כל המתנות והחיזורים שהוא נתן לה.
אבל, זה קורה בשלב מוקדם של מערכת יחסים.

הדיעה שלי על מערכות יחסים היא שסקס הוא חלק זעיר מאוד מהקשר, והאהבה עליה את מדברת היא העיקר שמתבטא בחיים משותפים שבהם עוברים מטלות ביחד שמכסות את החיים כך שנותר לסקס חלק מאוד זעיר, ואז נשאלת השאלה איך הם מבצעים את מטלות החיים, כך שלסקס נותר חלק זעיר ביותר. אז כפי שאת רואה, אני לא אמרתי שסקס הוא הדבר העיקרי במערכת יחסים אלא חלק זעיר ביותר, אבל מה שכן אמרתי הוא שנשים בשלב ההתאהבות (המשיכה) של הקשר הזוגי שבו הן מחוזרות מרגישות שהעלות השקועה שהן לא יכולות להחזיר בחזרה (כי הן לא נותנות שום דבר אחר) זה הסקס. ונכון שעכשיו תגידי שהן גם רגישות, אז אענה לך שאת צודקת ובדיוק מהסיבה הזאת הן נותנות את הסקס כי הן אוהבות ומרגישות שהן נתנו את הסקס. אבל, במקביל את צריכה להבין שאותו גבר לא משלם מהמשכורת שלו חלק נכבד על החיזורים, היציאות למסעדות ולבילויים והמתנות רק בגלל שהוא רוצה ממנה סקס ! הסקס זו לא המטרה שלו, מפני שכפי שהאישה נותנת סקס כי זה האמצעי שלה לתת את הרגש שלה אליו, אז אותו הדבר הגבר נותן את כל מה שהוא נותן (והוא נותן הרבה) כי הוא נותן את הרגש שלו והדרך שלו לתת את הרגש שלו היא להעניק את כל ההוצאות. הרי הנשים בעצמן מצפות שהגבר יבטא את השקעתו ברגש שלו לחברה שלו על ידי הוצאות כספיות, והן גם יודעות שזה לא מצופה מהן אז נותר הסקס שהן יודעות שמצופה מהן לתת כמחווה של כבוד הדדי של נתינה הדדית. זה טבעו של עולם, אני קורא את הנושא הזה במחקרים שהדפסתי לזמני החופשי. אל תאמיני לשטויות של המדיה בתוכניות כמו מה הנשים רוצות, כי התקשורת אוהבת מאוד לנפח את החשיבות של הסקס וכל מה שקשור לשלב המשיכה והכל זה שקר כי ישנן הרבה נשים שמוותרות על גבר מושך לטובת כסף, ויש כאלה שמוותרות גם על כסף וגם על גבר מושך רק בשביל לקבל אהבה, אבל אז הן מבוזות על ידי הציבור מפני שאם היא היתה באה להתייעץ לפני כן בפורומים אז היו עונות לה נשים שהערך העצמי שלה מאוד ירוד אם לא אכפת לה לצאת עם גבר עני שנראה גרוע. הרי בסופו של דבר כשאת רואה בעין לא יפה פערי גילאים אז את עושה בדיוק את זה שאת מכניסה את הגבר המבוגר למשבצת של גבר לא מושך שלא נותן לה את שלב המשיכה, שאגב זה שלב שקשור לסקס (ואת טוענת בהפוך על הפוך שסקס הוא לא חשוב כל כך) קרי למידת החשיבות של האישה לגבר שימשוך אותה מינית, וגם הגבר ישתנה במשך חייו וייזדקן.

ועוד משהו, האם יש לך אינדקציה של זוג שאת מכירה אישית שפערי הגילאים ביניהן הפריע ?
אם תסתכלי היטב, תגלי שפערי הגילאים בין גבר לאישה זה הדבר המסורתי שבזכותו הגענו על הלום ובעבר לא היו גירושין, וההורים של ההורים שלך ושל כולם התחתנו בשיטה המסורתית שבה הגבר הוא המבוגר והאישה היא נערה קטינה, ואחוז הגירושין היה נמוך והן מביעות סיפוק נפשי מהנישואין הרבה יותר מאשר התקופה הנוכחית המודרנית שבה נשים מתחתנות בגיל מאוחר עם פערי גילאים קטנים של עד 14 שנים.

אני למשל, מדבר מתוך אינדקציה, אדם קרוב שאני מכיר התחתן בגיל 40 עם בחורה בגיל 17, היא ילדה לו 2 בנות, לא היה לו שקל על התחת, והוא לא עובד, והיא עובדת. עכשיו, את תגידי שיש לה בטחון עצמי נמוך, ומצד שני את טוענת שאישה לא מחפשת סקס וגם לא מחפשת כסף. אז אני אומר לך שאיך שתפרשי את הבחורה הזאת יעמוד בסתירה למודל האהבה שהצגת שעל פיו את טוענת שלא יכולה להתקיים אהבה אמיתית בין גבר בגיל 50 עם נערה בת 15. ולדעתי את טועה בגדול. אהבה יכולה להתקיים גם בין סבא שלך לבין ילדה בת 16 שהולכת לבית ספר, יכולה להיות ביניהם אהבה אמיתית טהורה, ואני לומד את זה כאמור מתוך האינדקציה של האדם הקרוב. לא היה לו שקל על התחת, ואת יודעת איפה היא הכירה אותו ? היא הכירה אותו כשהיא עבדה במסגרת שבה הוא עשה עבודות שירות על אלימות כנגד גרושתו והוא גם גרוש עם ילד שצריך לשלם עבורו מזונות ולא היתה לו דירה, וגם לא משכורת אלא הוא גר אצל אימא שלו הקשישה.
והאהבה ביניהם אחרי 16 סוערת וובוערת, הם כל הזמן מטיילים בטיולים רומנטיים כל שבוע בפרדסים, קוטפים פירות, סיורים רומנטיים, יש להן בנות מקסימות ויפות. אז הנה לך אינדקציה. מתוך מה שכתבת אני שומע הרבה מאד דיעות קדומות שנובעות מחוסר הכירות של אינדקציה מוחשית של זוג שאת מכירה, אלא יותר שומעת כותרות של זוגות במדורי הרכילות, שכאמור מזה לא תלמדי את האמת. כדי לדעת את האמת, את צריכה לחקור את האנשים הקרובים אליך, ותגלי שפערי גילאים הם כל כך שכיחים והוכיחו את עצמם כמצליחים אלא שכיום המדיה מעוותת את המציאות והופכת את הסקס לדבר עיקרי כולל תופעות של ניצול מיני שהופכות בתקשורת לדבר שכיח כאילו כל קשר זוגי עם פערי גילאים הוא ניצול של האישה. זה ממש לא כך, ואחוז הניצול המיני בקשרים זוגיים עם פערי גילאים הוא אחוז נמוך מעשירית האחוז מקשרים כאלה.
 
אהבה היא לא רציונל אך יש הרבה רציונל באהבה,

לכן, כשאתה מנסה לנתח את הקשר בין גבר לאישה, שמתי לב שאתה מנסה לבנות פונקציה מתמטית.
זה לא כך.
החיים מכתיבים לעיתים חוקים חברתיים שאין לנו יכולת לשלוט עליהם אך, אם נלמד ונשכיל עובדות חיים כמו ההבנה כי בגיל 40 גיל הבינה, מגיעים לסוג של "הארה" על החיים או תחומים מסויימים בעלי קושי, מבינים כי אין תפקיד מוגדר של מקבל ונותן בין גבר לאישה. אישה היא לא רק כלי קיבול והסקס ממנה הוא לא הסחר חליפין בקשר. אחרת, אין מקום שישאר שם כבן זוג.
על כן אמרתי, שגבר בן 40 בוחן מנקודת על קרי, ניסיון חיים, כי מתאים לו X מסויים של אישה לידו. גם אם הוא מרגיש כי עבר תהליך שינוי מחשבתי פנימי, הוא מבין כי המושג עזר כנגדו אינו מושג ערטילאי. הוא מוחשי וחשוב ביחוד בגילו, בו ההבנה והצרכים קיבלו באלאנס. קח בחשבון, שרוב הסיכויים שגבר בן 40 לרוב בעל אחריות אבהית ולכן, יהיה חשוב לו מאוד שבקשר הרציני שיהיה לו, תהיה אישה שתקבל במשנה תוקף את כל מה שמכיל אותו כאדם. אז כבהתחלה הוא ישתעשע עם נשים ובכל מה שקשור לחוסר מחוייבות מינית אך, עם הזמן, כשיתאהב וירצה אישה מסויימת בחייו, הוא יחזור שוב לחשוב עם מי היה רוצה להעביר עתיד יחד.

הנעורים שהוא מחפש הוא לא יקבל מנשים בנות 20, כי עבור אדם שכבר עבר כברת דרך כמותו, הן ירגיש יותר שטחיות מאשר עומק, מילוי צורך. בהתאם גם המין.
אז נחמד להשתעשע עם בחורה בת 20 אך, כשהיא תבוא לסופ"ש, היא יודעת להכיל אותו? מאיפה? מה היא כבר ראתה? איזו אישה היא יודעת שהיא?

אז נכון, יש ויהיו סיפורים נדירים של אהבה בפערי גיל מאוד גדולים אך, אני מניחה שיהיה מדובר בשני אנשים לא סטנדרטים.
אני מדברת על הרוב.
המדיה לא משפיעה על אדם שיודע שמדובר בתעשיה משומנת פלסטית. היא גם לא באמת מעניינת אנשים שמחפשים עומק.
הסקס במדיה מעוות כי הוא אמור להיות אמצעי פרסום למשהו, כי הוא הדבר החזק ביותר שמושך. הוא צורך טבעי.
כשאנחנו מדברים על פערי גילאים, אנחנו מדברים על נקודות זמן. אבל תלוי מיהם שני האנשים והאם המשותף ביניהם גדול מהנתון הכרונולוגי היבש. אם כן, זה אמור להיות זניח. למה? האופי.

לכן, אין תבנית נכונה לזוגיות אך, בן 40 יודע ומבין כבר מי יכולה להיות אישתו. (אחרי כל סיפורי הפלייבוי שלו).
לרוב, הוא גם לא באמת מתבלבל.
 

Disappointed1

New member
הי רקדנית

אפשר להגיד על אישה שלא לקחה גבר עשיר ודוגמן כי היא לא מעריכה את עצמה מספיק. אפשר להגיד על גבר שלא לקח עשירה ודוגמנית שהוא לא מעריך את עצמו והתפשר על מבוגרת מכוערת.
הרי בסופו של דבר גבר חזק ובריא לוקח את העצמאית ביותר, כנ"ל אישה, שאז תחושת הערך העצמי גבוהה שכמה שבת/בן הזוג שלך עצמאי הוא ימשיך לאהוב אותך.

אבל, רוב הנשים לא לוקחים את האביר על הסוס הלבן המושלם, ורוב הגברים לא לוקחים את הדוגמנית בת ה 15 היחידה של משפחת אונאסיס.
האם זה בגלל שגברים ונשים לא מעריכים את עצמם מספיק להרגיש שהם ראויים לזה ויורד להם הבטחון מול האביר על הסוס הלבן ומול הנערה המיליונרית היורשת היחידה ?
אולי, כנראה שכן.

כולנו מתפשרים, אם לא נתפשר נמצא את עצמנו עריריים, ונשים בגיל 40 יתחילו להיכנס ללחץ שהזמן חולף והביציות עומדות להסתיים.

בתכלס, יש היגיון להערכה עצמית נמוכה. בסופו של דבר, האישה מוכרת משאב שהגברים שונים במחירים שהם מוכנים להציע עבורו. גם הגבר מוכר משאבים שלנשים יש משאב שאוזל להן עם עליית הגיל והוא המחיר שהן משלמות עבור המשאבים של הגבר.

את מזכירה הרבה את קלות דעתן של הצעירות בנתינת סקס, ואומרת שמי שיכולה להבין גבר זו אישה מבוגרת. לגבר יש אימא שיכולה מאוד להבין אותו, ולשיטתך הוא מחפש בגיל צעיר את השעשוע, ובגיל מבוגר מבין שהוא צריך את התמיכה הרגשית.
אבל, כל אדם זקוק לתמיכה רגשית ולחיבה רגשית. יותר מהנשים, הגבר זקוק לזה יותר כי נפשו רכה יותר ותלותית הרבה יותר מאשר נשים אלמנות שבוחרות להישאר עם הספייס שלהן כי הן עצמאיות מעצם טבען ככל שגילן מתקדם יותר.
גבר נשאר תלוי גם בגיל מבוגר והצורך שלו להשתייך לבחורה דווקא עולה עם גילו המתקדם.

נשים בגיל צעיר רגישות יותר מאשר כשהן בגיל מבוגר יותר. בגיל צעיר הן זקוקות לתשומת לב ותלותיות יותר. בגיל ילדות הן מתרפקות על כל המבוגרים והמבוגרות וזקוקות לחום. בגיל נעורים, הן מבדילות בין בנים לבנות, והצורך הרגשי שלהן הוא חזק הרבה יותר מאשר נשים מבוגרות. המיניות שלהן איננה באמת חזקה, והן רק מגלות את גופן ואת כוחו על האנשים. אבל, הן רגישות יותר, פגיעות יותר, טובות לב יותר, ובאמת שמגיעה להן אהבה כנה וכסף ולא אדם שהן ירגישו פגועות ממנו. זו גם הסיבה שמהטבע שלהן הן מעדיפות מבוגרים כי בני גילן בדרך כלל מנצלים אותן מינית לסטוץ ואז הן נפגעות מזה מאוד, והפגיעה שלהן היא אמיתית כי הן רכות מאוד (לב רך).
מהצד השני, יש גברים מבוגרים, גם הם בליבם רכים ופגיעים, והם לא מחפשים סקס כי הם אוננו במשך שנים, יצאו עם בחורות ומכירים את החיים והאנשים, אז הם יודעים לרחם ולהתייחס כבוד לצעירות.
כשאת רושמת (חושבת) למישהי אחרת בפורום שהצעירה נשארת בקשר עם גבר רק בגלל שהוא יודע ללחוץ לה על הכפתורים הנכונים במיטה, זה לא אומר מאומה על מידת המיניות של הצעירה. זה לא אומר שיש לה חשק מיני יותר מהמבוגרות (כי למבוגרות יש הרבה יותר חשק מיני והמבוגרות עושות הרבה יותר סקס לשם הסקס והתאווה המינית). המדיה, מאוד תאהב את האימרה לפיה הצעירות בעלות תאווה מינית. הייתי צעיר, והיו לי בגילאי הטיפש עשרה בנות בכיתה שהיינו עושים סקס, ובוודאי שהאיברים פועלים זה רק מצביע על בריאות האיברים (שיהיו בריאים), אבל מה עם הרגש ? הרגש הוא חזק יותר כשאת צעירה, ואת מעניקה כדי לרצות, מתוך תמימות לקבל משהו קטן, ולמעשה את מעריכה את עצמך בפחות כי כביכול את נותנת סקס רק בשביל ההנאה שלך (שהיא נמוכה יותר מאשר ההנאה שתהיה לך בגיל מבוגר).
ואולם, מהרגע שתרצי שהיא תעריך את עצמה ביותר, אז למעשה אומרת לה לסחור בגופה במילים אחרות. אבל, כיוון שהן רגשיות אז הן לא חושבות על למסחר את עצמן, אז זה נראה לעולם כאילו יש לה הערכה עצמית נמוכה. בדיוק מהסיבה הזאת, קיימת ביקורת על הפמניזם שאומרת שהן לא יודעות מה הן רוצות.

כך שגבר לא מוצא את המיניות של הצעירה (הוא יכול להביא ביד או ללכת לזונה או ללכת לבחורה מבוגרת ולדמיין צעירה), אלא יודע שהצעירה הזאת היא רגשית ומספקת לו תמיכה רגשית גם אם זה נראה שהיא לא מבינה אותו. גברים שיוצאים עם צעירה אינם אגואיסטים, כי הם לא מחפשים צעצוע מיני מפני שצעירה מעצם טבעה כולה רגש ולכן לא יכולה להיות צעצוע מיני אלא תומכת רגשית. גם אם זה נראה שאין לה ניסיון חיים כדי לתמוך ולייעץ לו, לפעמים נתמך רגשית לא צריך עצות אלא צריך אדם שאפשר לסמוך שיישאר כזה שנותן תחושה שנעים לשוחח איתו והוא רך בשיחה, מקבל ואוהב אותך. הסקס בין המבוגר לצעירה מודגש במדיה כפופוליזם, ואז ההשפעה שלה היא כזאת שבשלב משיכה רואים גברים נשואים שעיניהם פוזלות לכיוון של צעירות ורואים נשים נשואות שמפחדות שעיניהם של הגבר שלהם ייפזלו לצעירות. אבל בתכלס, הקשר בין מבוגר לצעירה לא מבוסס מינית אלא מבוסס רגשית, ולכן אין מסחר איתן. ואני לא מתכוון לתומך כלכלי, אלא לקשר רומנטי בין מבוגר לצעירה שלא נשען על תמיכה וטובות הנאה כספיות שהיא מקבלת בתמורה לסקס, אלא מדבר על אהבה נטו בין מבוגר לצעירה.

מה שכן, הוא שלפעמים בזוגיות של מבוגר וצעירה שהיתה מבוססת על משאב כלכלי של הגבר שהצעירה היתה מקבלת בתמורה לסקס, קיים סיכון שהבחורה תגדל ותלך לגבר אחר עם משאבים כלכליים טובים יותר, וזה קורה כי המיניות שלה עלתה וכיוון שכך גם מוכרת את עצמה ביותר וממהרת לספק לעצמה את הסקס שהיא פתאום זקוקה לו כמבוגרת וגם את הכסף שהיא רוצה בתמורה לכך שהיא כביכול נותנת. היא פתאום מגלה בגיל מבוגר שהיא מנהלת משא ומתן מתוחכמת, והעולם רואה בה כמעין נחש שהרג את הילדה התמימה שהיתה זקוקה לרגש, ומדבר מגרונה כאישה מבוגרת שצריכה מאוד סקס פתאום בגיל מבוגר, אבל גם מבינה שאפשר לתמחר אותו ומנסה לתמחר אותו ביוקר ובאיומים שמסתכלים עליה (מטרידים אותה, אם אין לך דירה כמו שלי יש דירה אז לא אצא איתך וכיוצא בזה).

אגב, השרשור שפתחתי בכלל לא נוגע למגע מיני בין מבוגר לצעירה, אלא נוגע לקשר רגשי של מבוגר לצעירה שבה יש רק ליטופים, אלא ששלחה במסר גולשת שכתבה לי שלכולם לא נראה שיכול להיווצר קשר ידידותי כזה כי לכולם נראה שהגברים מחפשים סקס, וליטופים זה שלב ביניים. תשימי לב, שאישה מבוגרת רואה בליטופים שלב ביניים לסקס, ואילו צעירה לא, זו עוד הוכחה שצעירה רגישה יותר ואמיתית יותר ברגש שלה ואילו המבוגרת מינית יותר עם צורך אמיתי בסקס.
 
אתה מנסה ליצור דפוס

יש דפוס אבל הוא יותר מידי דינמי ומאוד שיטחי

נשים חששניות וזה חוסם אצלם את הביולוגיה שלהן לעשות את שלו

הגבר משלם עליה מסיע אותה הכל כדי שהיא כמה שפחות תחשוב כי אז היא תזכר בכל החששות שלה

זה הכל עניין של הרגע

וזה נכון גם בבחורות שלא מעונינות ברק המוות יפריד בינינו

מערכת הדייטינג זוועתית אם אתה שואל אותי כל עניין האשליה

התאוריות מאוד מועילות לאיך לפעול אבל הם לא נותנות סיבות הן קשורות בדרך כלל לתורת ההחלטה מה שקורה בהיכרויות זה נושא הרבה יותר כימי לא בהגיון כזה או אחר
 
למעלה