לאיזה מפלגה אתם מתכוונים להצביע?

לאיזה מפלגה אתם מתכוונים להצביע?

הבחירות קרבות והפורום הזה הוכיח שעיקר עיסוקו הוא ישראל.. אז למה לא.. למי אתם מתכוונים להצביע?
 
ולמה לא התנועה הירוקה מימד?

הרב מלכיאור הוא הפרלמנטר הפעיל ביותר [יחד עם שלי יחיימוביץ' וגדעון סער] בתחום החקיקה החברתית. הוא גם יו"ר השדולה הסביבתית - וביחד עם התנועה הירוקה [שראשיה הם המקימים של אדם טבע ודין ומגמה ירוקה] הם הרבה יותר ירוקים מפאר ויסנר שהאמינות שלו מוטלת בספק [גם אני לא ידעתי את זה.. אבל מסתבר שהוא היה עד לפני כמה שנים תעדיין, יש לו שני בתים בקיסריה והבת של פדרמן ממכבי ת"א שהוא גם הבעלים של מפעל פטרוכימיים היא מס' 2 או 3 ברשימה שלו..] שלא לדבר על עניין של דתיים חילונים וערבים שמימד היא חרטה על דגלה. הרב מלכיאור גם ייסד את פרוייקט תגלית [להבאת צעירים יהודים מחו"ל לארץ] בקיצור.. הם כנראה כל כך עסוקים שלא היה להם זמן לעשות לעצמם תעמולה כמו כל פוליטקיאי ממוצע..
 

didushh

New member
אדם טבע ודין

היא הזרוע הסביבתית של הקרן החדשה, והיא ממומנת ומפוקחת על ידה. זוהי אותה הקרן שמממנת את בצלם, בת-שלום (ארגון נשים יהודיות הפועל, בין היתר, לקידום חרם על ישראל), חלונות (ארגון יהודי למען זכות השיבה הפלסטינית), וגם את עדאלה, מוסאווה, אגודת הארבעים, אלרבאטה, העמותה למאבק בגזענות כנגד החברה הפלסטינית בישראל, עמותת כפר קאסם לחינוך ותרבות. כ-30 אחוז מתקציב הקרן מופנה לעמותות ערביות - ולא רק מימון, אלא סיוע בהקמה ו"ייעוץ" בפיקוח וניהול(באמצאות עמותת שתי"ל). הקרן עומדת מאחורי רבים מהמאבקים הציבוריים שידענו בשנים האחרונות : מאבק האדמות של ערביי ישראל (לרבות בג"ץ קעדאן), תנועת הסרבנים, קמפיין הסרבנות של תנועת גוש שלום, קמפיין יח"צ וסיוע משפטי לארגונים ערביים שפעלו מול ועדת אור, ארגון המחאה של הבדויים, ארבע אמהות, האם החמישית, נשות הכותל, ועוד רבים. אדם טבע ודין לוחמת במרץ כנגד מפעלי התיישבות יהודית בגליל, בנגב, באיזור נחל עירון - מטעמי איכות סביבה כמובן. מאידך, הם פועלים להכרה דה-פאקטו בבניה והתישבות ערבית בלתי חוקית ולחיבורים של הדיירים הפיראטיים לתשתיות (ומשכזו לא מתבצעת, העמותה מדווחת על קיפוח שיטתי כנגד ערביי ישראל ועל "אי צדק סביבתי"). הם גם מרבים לפרסם דו"חות ותוצאות מחקרים המתייחסים באופן פרטיקולרי לפגיעה בערביי ישראל באמצעות מקורות מזהמים (חלק מאותם מחקרים נערכים ע"י גופים אחרים הממומנים ע"י הקרן חדשה) - אלה זוכים דרך קבע לכותרות סנסציוניות באתרים המוקדשים לביקורת היהדות. אט"ד מרבים לעסוק בקיפוח ערביי ישראל באופן פרטיקולרי, במגוון רחב של נושאים - השקעה פחותה בתשתיות בישובים ערביים, חשיפה למפגעי נוף במידה רבה יותר ביחס לישובים יהודים, חשיפה למטרדי רעש, ומספר קטן יותר של קווי תחבורה ציבורית - התופעה האחרונה מכונה בפיהם : "פגיעה בזכות הבסיסית לתנועה" של אזרחי ישראל הערבים.
 
תודה על המידע

כמו ה'משפט' כך גם ה'אקולוגיה' מנוצלת ע"י שמאלנים כדי לחסל את קיום היישות הציונית.
 
זה אט"ד, הקרן החדשה או ערבים מפריעים לך?

הדיון פה עוסק בעיקר בתרומה הסביבתית של ארגון אדם טבע ודין. ומבחינה לאומית? זה האינטרס שלנו לחזק את המגזר הבדואי והערבי בישראל. על כל קול של יהודי שמצביע לליברמן יש ערבי שיצביע לאחמד טיבי. זה נבלה וזה טרפה. אם מדינת ישראל הייתה פועל כמו שמצופה ממנה לא היו כל כך הרבה ארגונים כאלה [שיש בינהם כמה ארגונים רדיקליים בהחלט, אני מסכים איתך]. הבדוואים תורמים בצבא ואחרי זה כשהם חוזרים הביתה מאשימים אותם שהם גנבים.. [ומה עוד יש להם לעשות? במקום לעזור להם ליצור אינטגרציה אנחנו זורקים להם את רהט בפרצוף ומצפים שמהיום למחר הם יתרגלו לזה] כמו שזרקנו עולים חדשים לדרום, כמו שאנחנו זורקים את המובטלים - קחו, דמי אבטלה ותמצאו עבודה.. ותעזבו אותנו בשקט.. לא בשביל זה הקמנו מדינה יהודית.
 

TaL53

New member
האמת שבשבילי "ירוקים"

זה מושג ג'נרי, אני יודע שיש הבדל בין שתי המפלגות אבל באמית חבל שהן לא רצות ביחד כי ככה אין לשתיהן שום סיכוי להיכנס לכנסת וחבל.
 
בגלל זה חשוב לי להעלות אותם לתודעה..

אני אישית התחברתי למצע וגם לאנשים הפועלים יש רקורד טוב. מה שאותי חיבר במיוחד היה החיבור לעניין היהודי [שמתחבר פה גם לשרשור למטה] וזה שחלק מהעניין הוא חיבור ליהדות כי זה מי שאנחנו. וזהו משהו שלצערי נזנח. אבל מה שיפה בהם הוא שכמעט כל מי שנמצא במרכז ושמאלה יכול להזדהות עם המפלגה.
 

גבוש קל

New member
הזמנה להיתחבר לטוב

שלום, ברצוני להזמינכם לאירוע חוויתי, מרגש ומיוחד במינו - קונגרס הקבלה הבינלאומי - שיתקיים בגני התערוכה בתל-אביב ב-2/2/09 , יום ב'. בתכנית ארוחת ערב חגיגית, הרצאה ומופעי מוזיקה ותיאטרון בהשתתפותם של רמי קליינשטיין, ארקדי דוכין, ישראל דמידוב ורבים אחרים. לפרטים והרשמה 1-700-509-209 בואו להתחבר לטוב !
 

TaL53

New member
נכון אבל הם פועלים לא נכון

וטהם לא הולכים להיכנס לכנסת כי לא צריך 3 מפלגות עם מצע סביבתי, והחיבור עם היהדות בא רק להביא להם עוד קולות..בדיוק כמו מפלגת "עלה ירוק-ניצולי שואה" (בדיחה גרועה ביותר).
 
לא ממש לא.

אני ממליץ לך ברצינות להכינס לאתר התנועה http://hayeruka-meimad.org.il/ אתה תראה שם מצע מסודר. בן מבחינה רעיונית ומחולק לתחומים. אני יכול להגיד לך שעם היד על הלב לא ראיתי מצע כזה מסודר באף תחום אצל אף מפלגה. http://hayeruka-meimad.org.il/vision ובדיוק להפך. זה לא חיבור בין שני אינטרסנטים אופרטוניסטים - זה חיבור בין שתי מפלגות שבאות מכיוון שונה והבינו שהם מגיעות לאותה מסקנה - ישראל סוציאל דמוקרטית זה גם ישראל סביבתית שהיא גם דואגת לאופי היהודי של המדינה אבל לא כופה אותו וזו ישראלי שמתייחס לכלל האזרחים שלה בכבוד - מיעוטים, אוכלוסיה חלשה. ראיתי אתמול כתבה בערוץ טכנולגיה של וואי נט - הירוקה מימד הייתה המפלגה היחידה שהציבה את הנושא במצע שלה עוד לפני שפנו אליה לעומת מפלגות אחרות שזה לא היו כתוב במצע שלהן או שהן לא התייחסו כלל לנושא [מפלגות כמו העבודה וישראל ביתנו אפילו לא היו מוכנות להחזיר תושבות לכתב לך תדע מה מר "מבין ערבית" מתכנן לאינטרנט שלנו כשהוא יבחר]. אני יכול להגיד לך יותר מזה - אפילו במצע המדיני שלה התנועה הירוקה מנפקת מצע ומשנה סדורה לאיך הם רואים את המשא ומתן עם הפלסטינים, את יוזמת השלום הסעודית ואיומים אסטרטגים. אני לא יודע אם בדקת את המצע של הירוקים לדוגמא - אבל שם המצע המדיני מזכיר כמה מילים על פלסשתינאים וגומר את הפיסקא ב"הסכסוך בין העמים פוגע בטבע" שזה טוב ויפה אבל הם לא מציעים כלום ולא רואים את הדרך. ובאמת מה שיפה בכל התנועה הזאת שזה לא דיברים יפים - אלא לכולם יש רקורד של עשיה מאחוריהם. אני חושב שהמפלגה הזאת היא אלטרנטיבה לכל מי שמוצא את עצמו במפה השמאלית של הפוליטיקה הישראלית והיא נותנת מענה לכל תחום בחברה, בחינוך, בפוליטיקה ובכלכלה. באמת - תקרא את המצע ואת הרקע של האנשים ברשימה ואני כמעט בטוח שתסכים איתי
 
למעלה