לאחר רביצה של יום וחצי כאן

לאחר רביצה של יום וחצי כאן

אני רואה שבאמת חבל"ז. לא יצא מזה כלום, דיבורים דיבורים בלה בלה בלה... כל אחד גם אני וגם אתם תמשיכו לחשוב אותו דבר. מי שמפחד לדבר בפיו ימשיך לפחד... ומי שיש לו דעה קבועה ובלתי ניתנת לשינוי, על הדת והחרדים ימשיך לעשות הכל כדי לדחות כל נסיון שעלול להזיז את דעתו. ומי שמחפש בכנות את האמת ימצא אותה ... לא כאן... יש בי תחושה שזהו מקום המיועד בעיקר לאנשים המרגישים שהם רוצים להוציא החוצה ולבטא ולחלוק את מחשבותיהם בציבור. וטוב שכך. אבל ברור שאדם שנמצא במצב שהוא כעת באמת מחפש את האמת ובכנות, אדם כזה יחפש אותה במקומות המתאימים אבל בטוח שלא מתוך עיון בכל הודעות הפורום/ים. אני אומר זאת כאדם שמעולם לא השתתף בפורומים ואתמול הוא עשה זאת בפעם הראשונה. פשוט רציתי לחלאת תחושתי זו עימכם.
 

cusamano

New member
חופש הביטוי

נותן לנו את הזכות לשתף עם כולנו את הדעות שלנו האינטרנט עוזר לנו כאן...ואתה רשאי להיתוכח עם מי שאתה רוצה אתה רגע אחד טוען בעד ויכוחים ורגע אחד נגד...אז מה עשית בזה? אתה סותר את עצמך... אני אומר תמשיך לנסות! אני תמיד נהנה להיסתכל על פרפסקטיבה שונה לחיים ממה שאני מכיר. ובגלל זה פורומים זה דבר מבורך לדעתי אני מקווה להמשיך ליראות אותך כאן... בתודה שי
 

freeonly

New member
אין לך על מי לסמוך אלא על עצמך

1. ציטוט: "יש בי תחושה שזהו מקום המיועד בעיקר לאנשים המרגישים שהם רוצים להוציא החוצה ולבטא ולחלוק את מחשבותיהם בציבור" 2. ציטוט: "פשוט רציתי לחלאת (לחלוק?) תחושתי זו עימכם" אל תתייאש - אולי תצליח במה שאף מדען או רב לא הצליח לפניך ותמצא איזשהו ממצא מדעי שבאמת מוכיח (או לפחות מעלה את הסבירות) לכך שהשם ´אלוהים´ אינו נגזר מהאליל הכנעני הקדום ´אל´!
 
ההבדל היחיד הוא

שנראה לי שאתה משום מה ציפית שכולנו נחזור בתשובה כתוצאה מטיעוניך המוחצים, בעוד שלי וכנראה גם ליתר החילונים כאן אין ציפיות מופרזות כאלה - ברור לנו שמי שמעוניין להיות דתי יהיה דתי, ומי שלא - לא יהיה.
 
למעלה