לאחר עדכוני חומרה בנייד נוסף synaptics בסרגל
זה בצבע אדום . לא מצאתי אפשרות לבטל את זה לגמרי. איפה מבטלים את זה לגמרי? שלא יתפוס בכלל משאבים. שלא יהיה פעיל בכלל בקיצור.. התחל> הפעלה mouse לא קורה כלום הכוונה לא רק להעלים את זה מהסרגל אלא שלא יהיה פעיל בכלל כי זה מיותר. העדכונים נעשו מאתר העדכונים של מיקרוסופט. מערכת הפעלה XP נייד HP תודה!
זה בצבע אדום . לא מצאתי אפשרות לבטל את זה לגמרי. איפה מבטלים את זה לגמרי? שלא יתפוס בכלל משאבים. שלא יהיה פעיל בכלל בקיצור.. התחל> הפעלה mouse לא קורה כלום הכוונה לא רק להעלים את זה מהסרגל אלא שלא יהיה פעיל בכלל כי זה מיותר. העדכונים נעשו מאתר העדכונים של מיקרוסופט. מערכת הפעלה XP נייד HP תודה!