לאחר עדכוני חומרה בנייד נוסף synaptics בסרגל

algam

New member
לאחר עדכוני חומרה בנייד נוסף synaptics בסרגל

זה בצבע אדום . לא מצאתי אפשרות לבטל את זה לגמרי. איפה מבטלים את זה לגמרי? שלא יתפוס בכלל משאבים. שלא יהיה פעיל בכלל בקיצור.. התחל> הפעלה mouse לא קורה כלום הכוונה לא רק להעלים את זה מהסרגל אלא שלא יהיה פעיל בכלל כי זה מיותר. העדכונים נעשו מאתר העדכונים של מיקרוסופט. מערכת הפעלה XP נייד HP תודה!
 

RoyBO

New member
בלוח הבקרה בהגדרות עכבר או דרך

יישום הsynaptics בהגדרות שלו
 

RoyBO

New member
לביטול מלא, יש להכנס להוספה הסרה של תוכניות.

 

algam

New member
זה הקטע אין בלוח בקרה synaptics

וגם ולא ב"תוכניות" בעכבר אין משהו שקשור אליו יש את ההגדרות הרגילות שתמיד היו. בינתיים ביטלתי אותו ב MSCONFIG , הוא בטוח קיים איפהשהו אבל לא נגיש. שאלה נוספת עשיתי סריקת וירוסים ולא נמצא כלום אבל יש כונן D עם מלא קבצים ויש שם קובץ אחד בשם autorun.inf האנטיוירוס מדי פעם רושם שהוא חסם אותו. ולא מביא שום פרטים עליו אני גם סרקתי אותו בנפרד ואת כל התיקיה D שהוא יושב בה ולא נמצא שום וירוס. מה זה אמור להיות הקובץ הזה? ואיך אני גורם לו להפסיק? בינתיים אני לא פותח אותו מחשש שאולי זה וירוס .. התוכנות לרוגלות גם לא מצאו כלום. תודה!
 
למעלה