לאחר ניתוח הארכת כותרת ועוד כמה שאלות.

שירהכ2

New member
לאחר ניתוח הארכת כותרת ועוד כמה שאלות.

רציתי לשאול מה תופעות הלוואי שיכול להיות לי לאחר הניתוח הנ"ל , ומה ההנחיות שצריך לעשות והאם הכאבים / תופעות הלוואי כמה יכולים להמשך והאם אפשרי לחזור לעבודה נראה לך אחרי יומיים אחרי הניתוח (יום הניתוח + יום מנוחה) והאם זה משנה את מיקום השן אצלי זה טוחנת עליונה שנפלה הרבה פעמים זה אומר משהו על תהליך הניתוח אם יהיה קל יותר או מסובך יותר? וגם עוד שאלה לגבי עוד שן : אני עם כתר זמני ואמרו שאולי אצטרך הארכת כותרת אבל כנראה שלא , אבל לא בטוחים ידעו רק אחרי תחילת המדידות וחזרת הכתר מהמעבדה , רציתי לשאול איך ייתכן והאם הגיוני שלא בטוחים לגמרי ורואים רק אחרי התחלת המדידות לכתר קבוע זה הגיוני ואיך לא יודעים כבר בכתר הזמני , וזה שהיו צריכים להוריד בכתר הזמני הרבה גובה עד שישב נוח זה לא אומר משהו על הסבירות? ועוד שאלה אחרונה :
בגלל רגישות ושחיקה מאוד גדולה החלטנו שבקרוב יעשו לי סד לילה השאלה שלי היא כזו: האם הכנת סד לילה בכמה מפגשים לוקח להכין אותו ולבדוק אצל המטופל לפני שמוכן לגמרי , האם כמו בכתר עושים כמה בדיקות לפני שמסיימים והאם הרופא אמור לעשות בדיקות כל כמה זמן לראות שהכל בסדר והמטופל שם את זה נכון , וגם האם כדאי לטפל/להשלים את השיניים מה שיש שברים/סדקים לפני שנעשה סד לילה שכל השיניים יהיו במצב טוב ואז אולי גם הסד יותר קל יהיה לשים , והאם בכלל קשה לישון עם הסד , וכמה קשה זה להתרגל אליו?
 
הארכת כותרת

שלום שירה,
קבלת החלטה לגבי צורך בהארכת כותרת הינה בשלב המבנה וההכנה לכתר הזמני ולא לאחר מכן. לאחר הארכת כותרת צפויים מספר ימים של כאבים, נפיחות ורגישות באזור.
לגבי סד הלילה תלוי בסוג סד הלילה גמיש/קשיח. יתכן צורך בפגישת איזונים לאחר המסירה. בהחלט מומלץ לבצע את הסד לאחר שחזור השיניים כך שתהיה התאמה מושלמת ולא חלקית.
 
למעלה