לאחר גלישה ברשתות חברתיות אני מתנתק מהמערכת

לאחר גלישה ברשתות חברתיות אני מתנתק מהמערכת

שלום. ברוב הרשתתות הללו (גרסאות בטא) ,הגלישה הלכה חלק עד לפני מספר שבועות,עכשיו לחלק מהם אני נכנס אבל לאחר כמה דקות של גלישה אני מתנתק ומופיעה הודעה שאני לא מחובר למערכת! או יש את אותם אתרים שאם אני לא פעיל מעל 10 דקות לערך,אז אני צריך לרשום מחדש שם משתמש וסיסמה בשביל להיכנס שוב. יש אתר שבכלל לא קורא את שם המשתמש והסיסמה שלי כמו שהיה עד לפני חודש,אפילו החלפתי את הסיסמה ללא הועיל. יש לי אקספלורר 6 xp pro מותקן אצלי במחשב אנטי וירוס של Avira Antivir ... למה זה קורה ? תודה.
 

gesus

New member
תעבור לפיירפוקס

אני לא בטוח שזה מה שיעזור לפתור את הבעיה שלך, אבל חווית הגלישה שלך תהיה מהנה הרבה יותר אחרי שתתרגל.
 
גם בפיירפוקס אני נתקל באותה בעיה

בוקר טוב. פיירפוקס סתם מסובך ומגושם,אין לי שם שום חווית גלישה. אין איזה פתרון יצירתי/טכני לבעיית האי כניסה שלי שציינתי פה? תודה.
 

gmedia

New member
תמחק cache של הדפדפן שלך ה IE.

אם אתה לא יודע לעשות את אז תחפש בGoogle.
 

gmedia

New member
קבל..

אם יש לך דפדפן בעברית IE7 1) למעלה לחיצה על כלים. 2) בתפריט בוחרים אפשרויות אינטרנט. 3) בחלון שנפתח בטאבים למעלה, לחיצה על כלל. י(בדרך כלל זה כבר בכללי) 4) באמצע יש כפתור מחק. 5) בחלון שיפתח תלחץ על מחיקת עוגיות ומחיקת קבצים, עוגיות אלה קבצים שכל אתר אינטרנט שאתה גולש אליו אז הוא שומר בהם כל מיני נתונים, והקבצים אלה כל הקבצים שיורדים למחשב שלך בזמן שאתה גולש בכל מיני אתרים. רצוי לעשות את זה פעם בשבועיים. שים לב מחיקת עוגיות תגרום לכך שכל שבכל האתרים שיצרת משתמש וזכרו אותך( כלומר זיהו אותך מבלי שם משתמש וסיסמה) אז תצטרך להזין שם משתמש וסיסמה שוב.
 
קיבלתי וזה לא זה,לא קשור למה ששלחת

בוקר טוב. תמיד אני מבצע את הפעולות האלו,אבל נראה לי שלא זו הבעיה. יש אלטרנטיבה אחרת? תודה
 
למעלה