לאחרונה כל כניסה אל המסרים דורשת ממני אימות

לאחרונה כל כניסה אל המסרים דורשת ממני אימות

מחדש למרות שאני רשום ומאומת בפורומים. עד כמה שזכור לי היתה פעם אפשרות של V ליד "זכור אותי" או משהו כזה, ואז כל זמן האימות הכללי אל "תפוז" תופס הוא כלל גם את הכניסה אל המסרים.כעת אפשרות זו כאילו נעלמה. יש לזה פתרון ? תודה מראש !
 
אני מצרף כאן תמונה על המצב

רואים למעלהמימין כי אני כבר "בפנים" ( בתוך המערכת ) אז למה נדרש שוב תהליך האימות ?
 

Witchcrafts

New member
סימון ../images/Emo127.gif היה ונותר.

http://www.tapuz.co.il/inbox ~> צד ימין, הכי למטה, תחת הקטגוריה "אפשרויות": האם "כניסה לתיבת ההודעות רק ע"י הזנת שם וסיסמה" מסומנת?
 
אין דבר כזה לא ימין למטה ולא שמאל למעלה

אם היה דבר כזה לא הייתי שואל - מצורפת תמונת כל דף הכניסה אל המסרים כפי שמוצג אצלי. החסרתי משהו? אומנם אצלי "תצוגת תשליל" אך גם תצוגת "פוזיטיב" לא שונה בכלום אלא רק בצבעים.
 
מ שמעניין -עם פיירפוקס אני כן מקבל מימין למטה

את אפשאות הגדרה הנ"ל, עפ IE -לא. ולפי FF התיבה לא מסומנת, כלור אי צורך בסיסמא אך זה לא תופס לגבי כניסה בדיוק אל אותו לינק עם IE9 ובו אני נדרש לסיסמא בלי כל אפשרות לשנות ההגדרה. "משהו לא תקין בממלכת דנמרק.." ( ב"תפוז" ).
 
תודה - מצאתי את האבדה !

צריך קודם להיכנס ממש אל התיבה ( אחרי הקלדת הסיסמא ) ורק בפנים אפשר לשנות ההגדרות עבורה. לא די "להיכנס" רק אל "תפוז" או אל הגדרות הפרופיל האישי. כאילו התיבה בעולם אחר. קצת טיפשי אך זה מה יש.
 

Witchcrafts

New member
../images/Emo45.gif לא טיפשי.

הרי קיום
באופציה שציינתי מגדיר שלא תוכל לצפות במסרים מבלי שיופיע מסך האימות. ולכן כדי להעלים אותו, עליך קודם "לשתף פעולה" עמו במטרה להיכנס למערכת המסרים עצמה (והרי שם כל הגדרות הרלוונטיות).
 
לא מדוייק - כל ההגדרות הרלבנטיות להשתתפות

םעילה ב"תפוז" הן בהגדרות הפרופיל אלא מה שקורה כניסה אל הפרופיל לא מבטיחה כניסה גם אל המסרים, כאילו זו מערכת אחרת. כמו שכתבתי - אימות אל"תפוז" לא מבטיח ( אם לא מוגדר מראש ) דילוג על האימות מול המסרים. בכל האתרים החשובים ( YAHOO, GOOGLE וכו' ) מספי אימות אחד לכניסה אל כל השירותים. הרי הראתי למעלה - הייתי מאומת מול "תפוז" אלא אולי הפסקת חשמל ,ניקוי "קוקיות" או אולי השידרוג ה-IE אל גירסת 9.0 שינו את הגדרת הכניסה למסרים כפי "ברירת המחדל" ( V לאמת כניסה ) לכן נשארתי עבור המסרים ( בלבד ) "בחוץ" כשכבר הייתי "בפנים" כבור "תפוז" הכללי. זה מה שראה לי טיפשי ולא הגיוני. כלומר הגדרות "כניסה לתיבת ההודעות" יש מיד להעביר אל מסגרת הגדרות הפרופיל ולא להשאיר כמו עכשיו - בחוץ.
 

Witchcrafts

New member
זה לא סותר.

לצורך העניין: הבלוגיה היא חלק בלתי נפרד מתפוז ובכל זאת לא תמצא בהגדרות כרטיסך האישי התייחסות מיוחדת לבלוג שיצרת (מעבר לקווים כללים) – כיוון שאת ההגדרות עבורו עליך לבצע באדמין הניהול של הבלוג. באותו אופן, מערכת המסרים אינה "תלושה" משאר התכנים באתר, אך בד בבד היא עומדת בפני עצמה ולכן תמצא בה את ההגדרות הייחודיות לה; כפי שאתה יכול לחסום גולשים מצפייה בכרטיסך האישי או מהגבה בו, כן אתה יכול לחסום גולשים משליחת מסר אליך. אם תחסום את X מהמסרים, הוא לא יחסם בכרטיסך האישי ולהפך. למען הרקורד, אני לא חלק מהצוות שעומד מאחורי הכינוי "הנהלת הפורומים". מדובר בתגובה אישית שלי ולא במענה רשמי מהביג בוסים (לשם כך עליך לפנות אל פורום "תפוז משוב").
 
למעלה