לאחיי אנשי המחנה הלאומי - שימו לב!!
אני קורא פה את דבריכם ואני פשוט משתגע. לא תמיד אידיאולוגיה ניתנת למימוש. הנה כי כן, אני גדלתי בבית של ``המשפחה הלוחמת`` - כשחלק ממשפחתי היו בזמנו אנשי האצ``ל. התבגרתי וספגתי את משנתו ותורתו של מורנו זאב ז`בוטינסקי. הרי הוא דרש אף שעל! הוא קרא להקמת מדינה יהודית מ-2 עברי הירדן! אך המציאות היתה כי לא היו מפסיק יהודים כדי לממש את ריבונותינו בא``י המערבית. לאחר השואה והקמת הממלכה ההאשמית בירדן פג החלום. מבחינה אידיאולוגית אמשיך לראות בארץ הגלעד חלק בלתי נפרד מארצי, ואני חש כי הלב היהודי מדמם מאז קרעו ממנו את עבר הירדן המזרחי (עם בגידתה של בריטניה בציונות ובעם היהודי). כך גם היום! האם היישוב היהודי בחברון חשוב ביטחונית יותר מבקעת הירדן? האם לכפר דרום חשיבות אסטרטגית גדולה כמו של הרמה? במו``מ יש תן וקח. (רק שלצערי בישראל זה רק ``קח וקח וקח וקח...``) נתפשר על חברון ונשמור על קרית ארבע! נצא מהרצועה - ונגן על הבקעה! נגיע לפשרה בגדה המערבית ונציל את רמת הגולן! אי אפשר להילחם כשרק חצי עם מאמין במטרות המלחמה כמו גם אי אפשר להגיע לשלום אם החצי השני מתנגד למהלכים המדיניים. לכן עלינו להתלכד סביב עקרונות החשובים לבטחונה של ישראל ולהמשך קיומה כמדינה דמוקרטית, יהודית וציונית בא``י. אם ניתפס ונידבק לקברים (כמו ההוא בשכם שאין לגביו שום הוכחה כי יוסף אחינו קבור שם...מדובר בקבוצה פנאטית קטנטנה שנדבקה לשם בשיגעונה)נאבד לבסוף גם אותם וגם את הנכסים האסטרטגיים!
אני קורא פה את דבריכם ואני פשוט משתגע. לא תמיד אידיאולוגיה ניתנת למימוש. הנה כי כן, אני גדלתי בבית של ``המשפחה הלוחמת`` - כשחלק ממשפחתי היו בזמנו אנשי האצ``ל. התבגרתי וספגתי את משנתו ותורתו של מורנו זאב ז`בוטינסקי. הרי הוא דרש אף שעל! הוא קרא להקמת מדינה יהודית מ-2 עברי הירדן! אך המציאות היתה כי לא היו מפסיק יהודים כדי לממש את ריבונותינו בא``י המערבית. לאחר השואה והקמת הממלכה ההאשמית בירדן פג החלום. מבחינה אידיאולוגית אמשיך לראות בארץ הגלעד חלק בלתי נפרד מארצי, ואני חש כי הלב היהודי מדמם מאז קרעו ממנו את עבר הירדן המזרחי (עם בגידתה של בריטניה בציונות ובעם היהודי). כך גם היום! האם היישוב היהודי בחברון חשוב ביטחונית יותר מבקעת הירדן? האם לכפר דרום חשיבות אסטרטגית גדולה כמו של הרמה? במו``מ יש תן וקח. (רק שלצערי בישראל זה רק ``קח וקח וקח וקח...``) נתפשר על חברון ונשמור על קרית ארבע! נצא מהרצועה - ונגן על הבקעה! נגיע לפשרה בגדה המערבית ונציל את רמת הגולן! אי אפשר להילחם כשרק חצי עם מאמין במטרות המלחמה כמו גם אי אפשר להגיע לשלום אם החצי השני מתנגד למהלכים המדיניים. לכן עלינו להתלכד סביב עקרונות החשובים לבטחונה של ישראל ולהמשך קיומה כמדינה דמוקרטית, יהודית וציונית בא``י. אם ניתפס ונידבק לקברים (כמו ההוא בשכם שאין לגביו שום הוכחה כי יוסף אחינו קבור שם...מדובר בקבוצה פנאטית קטנטנה שנדבקה לשם בשיגעונה)נאבד לבסוף גם אותם וגם את הנכסים האסטרטגיים!