לאור העוול שהדרומי גרם לי החלטתי להגיב
ס סניפטר New member 20/1/03 #3 ההפך כאשר הייתי ילד../images/Emo163.gif רציתי להיות רופא(פתולוג ואורטופד) וכמובן אסטרונאוט כמובן שנישאר האסטרונאוט
ההפך כאשר הייתי ילד../images/Emo163.gif רציתי להיות רופא(פתולוג ואורטופד) וכמובן אסטרונאוט כמובן שנישאר האסטרונאוט
ב באיה New member 20/1/03 #5 אוהו, ועוד איזה אסטרונאט חבל שNASA לא השתמשו בך. הייתי מתה לראות אותך על הירח, מגיע לשם על טיל
ס סניפטר New member 20/1/03 #6 ../images/Emo98.gifארז תבא תחרות- שיגור לחלל אחרון אחראי ניקיון הוגרלו שמות ולהלן שמות חביתקה - קבלת האורחים באיה את אחראית על הכיבוד רצוי כלכלה רכה . רוני אתה אחראי על צילום זכייתי! אל תתקמצן על הפילים . את אחראית לפרחים ונשיקות ניקיון - מי עם לא הההה- דרומי כל השאר מוזמנים להביא עמם מצב רוח טוב והרבה שימחה ומתנה לחתן רצוי משהו טעים ורך (מרמולייט)
../images/Emo98.gifארז תבא תחרות- שיגור לחלל אחרון אחראי ניקיון הוגרלו שמות ולהלן שמות חביתקה - קבלת האורחים באיה את אחראית על הכיבוד רצוי כלכלה רכה . רוני אתה אחראי על צילום זכייתי! אל תתקמצן על הפילים . את אחראית לפרחים ונשיקות ניקיון - מי עם לא הההה- דרומי כל השאר מוזמנים להביא עמם מצב רוח טוב והרבה שימחה ומתנה לחתן רצוי משהו טעים ורך (מרמולייט)
R ruza New member 20/1/03 #7 לכל הגימלאים שבפורום מצאתי לכם תעסוקה חדשה אם משעמם לכם קצת דרך אגב המלצתי להנהלה של ויצו לאמץ את הרעיון
לכל הגימלאים שבפורום מצאתי לכם תעסוקה חדשה אם משעמם לכם קצת דרך אגב המלצתי להנהלה של ויצו לאמץ את הרעיון
K kees New member 20/1/03 #8 ../images/Emo88.gifהמלצתי לך אחי היא להימלט ומהר למה נראה לי אמא תכנס בך בכל הכוח והעוצמה שיש בה. הפולניה לא תוותר לך.... אז הצל את נפשך וברח
../images/Emo88.gifהמלצתי לך אחי היא להימלט ומהר למה נראה לי אמא תכנס בך בכל הכוח והעוצמה שיש בה. הפולניה לא תוותר לך.... אז הצל את נפשך וברח
R ruza New member 20/1/03 #24 ארז בנוסף תבין למה אני יושב בשרותים עם מחשב תראה מה הכריחו אותי לעשות בגיל 3
ב באיה New member 20/1/03 #23 דודינקה, גמרת עם השרותים? אל תשכך לנגב את הטוסיק, ואחר כך לרחוץ את הידיים, וגם את הפנים, וגם אחרי האזניים. אמא האוהבת
דודינקה, גמרת עם השרותים? אל תשכך לנגב את הטוסיק, ואחר כך לרחוץ את הידיים, וגם את הפנים, וגם אחרי האזניים. אמא האוהבת
ב באיה New member 20/1/03 #21 אהה, אתה דובר יידיש, תגיד ככה עכשיו הבנתי. אבל פה פגעת בי, כי לא במקרה הוא באמת הבן שלי, סורר, אך בני, מה לעשות.
אהה, אתה דובר יידיש, תגיד ככה עכשיו הבנתי. אבל פה פגעת בי, כי לא במקרה הוא באמת הבן שלי, סורר, אך בני, מה לעשות.