לאור העוול שהדרומי גרם לי

סניפטר

New member
ההפך כאשר הייתי ילד../images/Emo163.gif

רציתי להיות רופא(פתולוג ואורטופד) וכמובן אסטרונאוט כמובן שנישאר האסטרונאוט
 

באיה

New member
אוהו, ועוד איזה אסטרונאט

חבל שNASA לא השתמשו בך. הייתי מתה לראות אותך על הירח, מגיע לשם על טיל
 

סניפטר

New member
../images/Emo98.gifארז תבא תחרות- שיגור לחלל

אחרון אחראי ניקיון
הוגרלו שמות
ולהלן שמות חביתקה - קבלת האורחים באיה את אחראית על הכיבוד רצוי כלכלה רכה . רוני אתה אחראי על צילום זכייתי! אל תתקמצן על הפילים .
את אחראית לפרחים ונשיקות ניקיון - מי עם לא הההה- דרומי כל השאר מוזמנים להביא עמם מצב רוח טוב והרבה שימחה ומתנה לחתן רצוי משהו טעים ורך (מרמולייט)
 

ruza

New member
לכל הגימלאים שבפורום

מצאתי לכם תעסוקה חדשה אם משעמם לכם קצת דרך אגב המלצתי להנהלה של ויצו לאמץ את הרעיון
 

kees

New member
../images/Emo88.gifהמלצתי לך אחי היא להימלט ומהר

למה נראה לי אמא תכנס בך בכל הכוח והעוצמה שיש בה. הפולניה לא תוותר לך.... אז הצל את נפשך וברח
 

באיה

New member
אתה אל תחפש לי תעשוקה

אני הכנתי כבר טיל לשלוח אותך לשם
 

ruza

New member
אמא

לא התכוונתי לעשוק אותך אלא להעסיק אותך שלא תישתעממי
 

ruza

New member
איזה מזל

שיש לי לפ טופ (מחשב נישא) ככה שאני בשרותים אני לא מפספס כלום
 

ruza

New member
ארז בנוסף

תבין למה אני יושב בשרותים עם מחשב תראה מה הכריחו אותי לעשות בגיל 3
 

באיה

New member
דודינקה, גמרת עם השרותים?

אל תשכך לנגב את הטוסיק, ואחר כך לרחוץ את הידיים, וגם את הפנים, וגם אחרי האזניים. אמא האוהבת
 

באיה

New member
אהה, אתה דובר יידיש, תגיד ככה

עכשיו הבנתי. אבל פה פגעת בי, כי לא במקרה הוא באמת הבן שלי, סורר, אך בני, מה לעשות.
 
למעלה