"לאולמרט לא יהיו תשובות לרייס"

"לאולמרט לא יהיו תשובות לרייס"

"לאולמרט לא יהיו תשובות לרייס"
נכתב ע"י: רונן ליבוביץ

בראיון ל-Nfc אמר ביילין: "רייס תשאל את אולמרט מה הלאה ואיני יודע איזו תשובה ייתן לה" * ח"כ שלום: ארה"ב צריכה לפעול למען פיזור הממשלה הפלשתינית

מזכירת המדינה האמריקנית, קונדוליזה רייס, הגיעה היום (ד´, 4.10.06) לביקור באזורנו. ביקשנו את התייחסותם של חברי הכנסת ביילין ושלום לביקור, כמו גם לבערה הפנימית בשטחי הרשות הפלשתינית ולשאלת התחלת המשא-ומתן עם סוריה.

יו"ר מרצ-יחד, ח"כ יוסי ביילין, טוען כי "אין מדובר עדיין במלחמת אחים, ההנהגות חוששות מפריצת כל הסכרים ולכן הם מגבילים עצמם בנכונות לפגוע זה בזה". לטענתו, "אנשים הגיעו עד פת לחם כתוצאה מהפסקת הסיוע. המערכת תלויה בסיוע ואחת התוצאות היא האלימות". ח"כ ביילין מעריך שההפגנות והאלימות נובעות ממצוקה אמיתית, "אבל לדעתי הפתח מנסה להוכיח שהחמאס לא יכול לשלוט ולספק את הסחורה".

גם ח"כ סילבן שלום (ליכוד) אינו חושב כי מדובר עדיין במלחמת אזרחים, אך טוען כי "אין ספק שמדובר על מאבק שליטה. הפתח מעולם לא קיבל את שלטון החמאס והחמאס לא הצליח להשתלט על הרשות". בנוסף, טען כי עמדתו הקיצונית של החמאס מסייעת לערעור מעמדו. "עמדת החמאס לא מקובלת על העולם, עובדה הפוגעת בסיוע הכלכלי ופוליטי לרשות הפלשתינית. החמאס שהיווה הבטחה נגד השחיתות לא מספק את הסחורה ואנו רואים ירידה עצומה בתמיכה בו".

עודכן ב- 04/10/2006 13:45:00
 

אלי.

New member
אבל למה בכלל אולמרט צריך תשובות ?

הרי באופן טבעי, רייס באה עם מבחן אמריקאי: עם שאלות, וגם עם תשובות לבחירה.
 
למעלה