לאוהד היקר: ההפתעה ! בהמשך לשיחת

מצב
הנושא נעול.
לאוהד היקר: ההפתעה ! בהמשך לשיחת

לאוהד היקר: ההפתעה ! בהמשך לשיחת
הטלפון שלנו מלפני 10 דקות. לצערי נאלצתי לסיים מהר כי בדיוק הגיעה אורחת אל ציפי ואלי, אז סליחה ! התמונה הנ"ל לקוחה מארכיון הפורום מאוקטובר 2002. מצטער: לא זוכר מי פירסם.
 

אורי404

New member
מסוף כרמלית ויניב הקטן, פירסמו

לאוהד היקר: ההפתעה ! בהמשך לשיחת
הטלפון שלנו מלפני 10 דקות. לצערי נאלצתי לסיים מהר כי בדיוק הגיעה אורחת אל ציפי ואלי, אז סליחה ! התמונה הנ"ל לקוחה מארכיון הפורום מאוקטובר 2002. מצטער: לא זוכר מי פירסם.
מסוף כרמלית ויניב הקטן, פירסמו
את התמונה הזו.
 
יופי ! תודה רבה לשנייהם../images/Emo24.gif

מסוף כרמלית ויניב הקטן, פירסמו
את התמונה הזו.
יופי ! תודה רבה לשנייהם
 

אוהד11

New member
אכן, אביתר, פרחה מזכרוני כל הסדרה

מסוף כרמלית ויניב הקטן, פירסמו
את התמונה הזו.
אכן, אביתר, פרחה מזכרוני כל הסדרה
המאנים הללו, חמישים במספר, הוכנסו בשנת 78. הם נרכשו ע"י דן אבל פעלו תחת יונייטד תורס, משום שהדגם הזה היה דו-שימושי, הן לנסיעות רגילות בקו והן לנסיעות מיוחדות. המכונות הללו הוכנסו ללא מזגנים ורק במרוצת השנים הוסיפו להן מזגנים. מספריהן הפנימיים היו מ- 2176 עד 2225, ומספרי הרישוי שלהן היו 334-351 עד 334-400. מאותה סדרת רישוי היו 2151 עד 2175 שפעלו אך ורק במסגרת נסיעות מיוחדות וטיולים, ומספרי הרישוי שלהן היו 334-085 עד 334-109. כ"כ היתה 334-350 שמספרה הפנימי היה 2226 ומרבית שנותיה בדן היא היתה בצבע כחול. היא פעלה ללא מזגן במשך כל שנותיה בדן ועבדה לסרוגין בקווי איו"ש ובקווים רגילים של דן בגוש דן.
 

mister K

New member
2226 הייתה SU240 מוגמרת הראשונה בדן

אכן, אביתר, פרחה מזכרוני כל הסדרה
המאנים הללו, חמישים במספר, הוכנסו בשנת 78. הם נרכשו ע"י דן אבל פעלו תחת יונייטד תורס, משום שהדגם הזה היה דו-שימושי, הן לנסיעות רגילות בקו והן לנסיעות מיוחדות. המכונות הללו הוכנסו ללא מזגנים ורק במרוצת השנים הוסיפו להן מזגנים. מספריהן הפנימיים היו מ- 2176 עד 2225, ומספרי הרישוי שלהן היו 334-351 עד 334-400. מאותה סדרת רישוי היו 2151 עד 2175 שפעלו אך ורק במסגרת נסיעות מיוחדות וטיולים, ומספרי הרישוי שלהן היו 334-085 עד 334-109. כ"כ היתה 334-350 שמספרה הפנימי היה 2226 ומרבית שנותיה בדן היא היתה בצבע כחול. היא פעלה ללא מזגן במשך כל שנותיה בדן ועבדה לסרוגין בקווי איו"ש ובקווים רגילים של דן בגוש דן.
2226 הייתה SU240 מוגמרת הראשונה בדן
אחת מששת ה-SU היחידות שהיו ללא מזגן והיחידה ממודל 1979. התמונה הועלתה בעבר לפורום ע"י יניב הקטן.
 
והנ אוטובוסים "גמדא" של חברת אביתר

2226 היתה 350-334. הרכב
האחרון שהיה בסדרה 334 לפני שעבור לרישוי של שנות השמונים היה 423 או קצת אחרי זה, לפיכך לא יכול להיות שהיא היתה 750.
והנ אוטובוסים "גמדא" של חברת אביתר
נשארו לי 23 כאלה ובעתיד הם ייצבעו בכל דורות הצביעה של אגד ודן. מוקדש לאוהד11 ולאסף ונעה.
 

mister K

New member
SU240 גרמניה

2226 הייתה SU240 מוגמרת הראשונה בדן
אחת מששת ה-SU היחידות שהיו ללא מזגן והיחידה ממודל 1979. התמונה הועלתה בעבר לפורום ע"י יניב הקטן.
SU240 גרמניה
לצערי לא נותר כיום כל זכר בארץ לדגם יפה זה, לאחר שרוב המכונות נמכרו לירדן והיתר נגרטו ופורקו. כולל 2246 ו-2248 שעבדו עד ה-1/1/2003 בפתח תקוה ולאחר מכן עמדו יותר משנה בחניון בן גוריון בחולון. לי מעולם לא יצא לנסוע ב-SU240 גרמניה ועל כך חבל לי מאוד.
 

mister K

New member
ועוד משהו שקשור

2226 הייתה SU240 מוגמרת הראשונה בדן
אחת מששת ה-SU היחידות שהיו ללא מזגן והיחידה ממודל 1979. התמונה הועלתה בעבר לפורום ע"י יניב הקטן.
ועוד משהו שקשור
בעוד שבועיים ביום שלישי, 19/10, ימלאו 10 שנים לפיגוע הנוראי שאירע בקו 5 ברחוב דיזינגוף. בפיגוע הזה נהרגו 22 בני אדם כולל נהג האוטובוס, ונהרסה לחלוטין ה-SU240 הגרמניה האחרונה בדן, 2251.
 
היא היתה: 40-055-56 כמובן.

ועוד משהו שקשור
בעוד שבועיים ביום שלישי, 19/10, ימלאו 10 שנים לפיגוע הנוראי שאירע בקו 5 ברחוב דיזינגוף. בפיגוע הזה נהרגו 22 בני אדם כולל נהג האוטובוס, ונהרסה לחלוטין ה-SU240 הגרמניה האחרונה בדן, 2251.
היא היתה: 40-055-56 כמובן.
 
האם יש לך טעות ??? אתה כותב:

אכן, אביתר, פרחה מזכרוני כל הסדרה
המאנים הללו, חמישים במספר, הוכנסו בשנת 78. הם נרכשו ע"י דן אבל פעלו תחת יונייטד תורס, משום שהדגם הזה היה דו-שימושי, הן לנסיעות רגילות בקו והן לנסיעות מיוחדות. המכונות הללו הוכנסו ללא מזגנים ורק במרוצת השנים הוסיפו להן מזגנים. מספריהן הפנימיים היו מ- 2176 עד 2225, ומספרי הרישוי שלהן היו 334-351 עד 334-400. מאותה סדרת רישוי היו 2151 עד 2175 שפעלו אך ורק במסגרת נסיעות מיוחדות וטיולים, ומספרי הרישוי שלהן היו 334-085 עד 334-109. כ"כ היתה 334-350 שמספרה הפנימי היה 2226 ומרבית שנותיה בדן היא היתה בצבע כחול. היא פעלה ללא מזגן במשך כל שנותיה בדן ועבדה לסרוגין בקווי איו"ש ובקווים רגילים של דן בגוש דן.
האם יש לך טעות ??? אתה כותב:
"...ומספרי הרישוי שלהן היו 334-085 עד 334-109". לעניות דעתי אתה התכוונת לומר ש- 334-107 היה האוטובוס האחרון בסדרה זו ולא 334-109. האם אני צודק כלומא האם 2175 הוא 334-107 ולא 109 ?
 
אוהד: מה היו מספרי הרישוי החיצוניים

אכן, אביתר, פרחה מזכרוני כל הסדרה
המאנים הללו, חמישים במספר, הוכנסו בשנת 78. הם נרכשו ע"י דן אבל פעלו תחת יונייטד תורס, משום שהדגם הזה היה דו-שימושי, הן לנסיעות רגילות בקו והן לנסיעות מיוחדות. המכונות הללו הוכנסו ללא מזגנים ורק במרוצת השנים הוסיפו להן מזגנים. מספריהן הפנימיים היו מ- 2176 עד 2225, ומספרי הרישוי שלהן היו 334-351 עד 334-400. מאותה סדרת רישוי היו 2151 עד 2175 שפעלו אך ורק במסגרת נסיעות מיוחדות וטיולים, ומספרי הרישוי שלהן היו 334-085 עד 334-109. כ"כ היתה 334-350 שמספרה הפנימי היה 2226 ומרבית שנותיה בדן היא היתה בצבע כחול. היא פעלה ללא מזגן במשך כל שנותיה בדן ועבדה לסרוגין בקווי איו"ש ובקווים רגילים של דן בגוש דן.
אוהד: מה היו מספרי הרישוי החיצוניים
של האוטובוסים שאלה הם מספרייהם הפנימיים ביונייטד: 2227-2231 . תודה רבה.
 

אורי404

New member
תודה על ההסבר.

אכן, אביתר, פרחה מזכרוני כל הסדרה
המאנים הללו, חמישים במספר, הוכנסו בשנת 78. הם נרכשו ע"י דן אבל פעלו תחת יונייטד תורס, משום שהדגם הזה היה דו-שימושי, הן לנסיעות רגילות בקו והן לנסיעות מיוחדות. המכונות הללו הוכנסו ללא מזגנים ורק במרוצת השנים הוסיפו להן מזגנים. מספריהן הפנימיים היו מ- 2176 עד 2225, ומספרי הרישוי שלהן היו 334-351 עד 334-400. מאותה סדרת רישוי היו 2151 עד 2175 שפעלו אך ורק במסגרת נסיעות מיוחדות וטיולים, ומספרי הרישוי שלהן היו 334-085 עד 334-109. כ"כ היתה 334-350 שמספרה הפנימי היה 2226 ומרבית שנותיה בדן היא היתה בצבע כחול. היא פעלה ללא מזגן במשך כל שנותיה בדן ועבדה לסרוגין בקווי איו"ש ובקווים רגילים של דן בגוש דן.
תודה על ההסבר.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה