לאוהבי פינק פלויד...היום הייתי בת"א

ed547

New member
קרייזי דיאמונד

תראה אני אתה ועוד הרבה מאוד אנשים אוהבים את פינק פלויד. הם להקה מדהימה. אבל כמה אתה יכול לכתוב רק עליהם!?!?!!?!! כאילו כל הודעה שלך קשורה אך ורק אליהם. אני לא חושב שראיתי אותך כותב הודעה שלא קשורה בפינק פלויד. יש להקות אחרות שניתן לדסקס עליהם חוץ מפינק פלויד.. תחשוב על זה.. אני לא בא להעליב או משהו אני רק מביע דעה..
 

ed547

New member
טוב אני הגזמתי קצת..

אז יש פעמים שאתה כותב הודעות שלא קשורות בפינק פלויד.. אבל תודה שכמעט כל הודעה שלישית שלך קשורה בפינק פלויד
 

whos pink?

New member
ואני מצאתי....

שולי שזה היה בהונגריה כן, אבל מצאתי בחנות דיסקים שם אוסף של כל הדיסקים, כל הסינגלים וכל הדמואים, קיצור כל דבר שפינק פלויד הקליטו באוסף אחד גדול שעלה בסביבות ה200 דולר ככה.
 
למעלה