תראה אני אתה ועוד הרבה מאוד אנשים אוהבים את פינק פלויד. הם להקה מדהימה. אבל כמה אתה יכול לכתוב רק עליהם!?!?!!?!! כאילו כל הודעה שלך קשורה אך ורק אליהם. אני לא חושב שראיתי אותך כותב הודעה שלא קשורה בפינק פלויד. יש להקות אחרות שניתן לדסקס עליהם חוץ מפינק פלויד.. תחשוב על זה.. אני לא בא להעליב או משהו אני רק מביע דעה..
שולי שזה היה בהונגריה כן, אבל מצאתי בחנות דיסקים שם אוסף של כל הדיסקים, כל הסינגלים וכל הדמואים, קיצור כל דבר שפינק פלויד הקליטו באוסף אחד גדול שעלה בסביבות ה200 דולר ככה.