שנות ה-70 ולא ה-50לאוהבי הרכבת מוצקין שנות ה50
שלום! הרכבת בדרכה מנהריה דרומה בתחנת קרית מוצקין
סוף 1956 נסעתי לתל אביב ברכבתשנות ה-70 ולא ה-50
לפי הפונטים של שלט התחנה זה נראה משנות ה-70 (מקסימום סוף שנות ה-60, נניח אחרי 68'). גם לפי קטר ה-G12
לאוהבי האוטובוסים משהו מתקופת המנדטלאוהבי הרכבת מוצקין שנות ה50
שלום! הרכבת בדרכה מנהריה דרומה בתחנת קרית מוצקין
בעבר קראו לו ה-"פרצנר"לאוהבי האוטובוסים משהו מתקופת המנדט
שלום! אוטובוס מודרני(יש וילונות לחלונות ) בקו 16 לפי מספר הרישוי מתקופת המנדט אז קו 14 היה לקרית מוצקין ,לאן קו 16 היה מיועד צריך לברר כנראה לקרית ביאליק
עוד מההיסטוריה של קרית מוצקיןלאוהבי הרכבת מוצקין שנות ה50
שלום! הרכבת בדרכה מנהריה דרומה בתחנת קרית מוצקין
תחנת מוניות מהימים ההםלאוהבי הרכבת מוצקין שנות ה50
שלום! הרכבת בדרכה מנהריה דרומה בתחנת קרית מוצקין
לפי דגמי המוניות - שנות ה 50תחנת מוניות מהימים ההם
שלום! תחנת מוניות מהימים ההם תחילת שנות ה50 2 המוניות "kaiser" שמם המלא קייזר פרייזר והן הורכבו בארץ במפעל שלימים נקרא "קייזר אילין "
התמונה משנות ה-70 ואילךלאוהבי הרכבת מוצקין שנות ה50
שלום! הרכבת בדרכה מנהריה דרומה בתחנת קרית מוצקין
נצל"ש עובדי הרכבתלאוהבי הרכבת מוצקין שנות ה50
שלום! הרכבת בדרכה מנהריה דרומה בתחנת קרית מוצקין
וגם קצת בנית משוריניםלאוהבי הרכבת מוצקין שנות ה50
שלום! הרכבת בדרכה מנהריה דרומה בתחנת קרית מוצקין
GEN1, תודה.לאוהבי הרכבת מוצקין שנות ה50
שלום! הרכבת בדרכה מנהריה דרומה בתחנת קרית מוצקין
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.