לאוהבי הרכבת מוצקין שנות ה50

  • פותח הנושא gen1
  • פורסם בתאריך
מצב
הנושא נעול.

gen1

New member
לאוהבי הרכבת מוצקין שנות ה50

לאוהבי הרכבת מוצקין שנות ה50
שלום! הרכבת בדרכה מנהריה דרומה בתחנת קרית מוצקין
 

gen1

New member
סוף 1956 נסעתי לתל אביב ברכבת

שנות ה-70 ולא ה-50
לפי הפונטים של שלט התחנה זה נראה משנות ה-70 (מקסימום סוף שנות ה-60, נניח אחרי 68'). גם לפי קטר ה-G12
סוף 1956 נסעתי לתל אביב ברכבת
שלום! דצמבר 56 נסעתי לתל אביב ברכבת ובראשה היה קטר כזה לא זוכר את מספרו אבל הצופר שלו והרעש שהוא הקים בהכנסו לתחנת חיפה מרכז -חבל על הזמן
 

gen1

New member
לאוהבי האוטובוסים משהו מתקופת המנדט

לאוהבי הרכבת מוצקין שנות ה50
שלום! הרכבת בדרכה מנהריה דרומה בתחנת קרית מוצקין
לאוהבי האוטובוסים משהו מתקופת המנדט
שלום! אוטובוס מודרני(יש וילונות לחלונות ) בקו 16 לפי מספר הרישוי מתקופת המנדט אז קו 14 היה לקרית מוצקין ,לאן קו 16 היה מיועד צריך לברר כנראה לקרית ביאליק
 

scooby5

Member
בעבר קראו לו ה-"פרצנר"

לאוהבי האוטובוסים משהו מתקופת המנדט
שלום! אוטובוס מודרני(יש וילונות לחלונות ) בקו 16 לפי מספר הרישוי מתקופת המנדט אז קו 14 היה לקרית מוצקין ,לאן קו 16 היה מיועד צריך לברר כנראה לקרית ביאליק
בעבר קראו לו ה-"פרצנר"
שילוב של המספר 14 בגרמנית, עם סיומת ER, כמו בעלי מקצוע, או בעלי תכונה.
 

gen1

New member
עוד מההיסטוריה של קרית מוצקין

לאוהבי הרכבת מוצקין שנות ה50
שלום! הרכבת בדרכה מנהריה דרומה בתחנת קרית מוצקין
עוד מההיסטוריה של קרית מוצקין
שלום! שנות ה40 היום ככר המזרקה קרית מוצקין
 

gen1

New member
תחנת מוניות מהימים ההם

לאוהבי הרכבת מוצקין שנות ה50
שלום! הרכבת בדרכה מנהריה דרומה בתחנת קרית מוצקין
תחנת מוניות מהימים ההם
שלום! תחנת מוניות מהימים ההם תחילת שנות ה50 2 המוניות "kaiser" שמם המלא קייזר פרייזר והן הורכבו בארץ במפעל שלימים נקרא "קייזר אילין "
 
לפי דגמי המוניות - שנות ה 50

תחנת מוניות מהימים ההם
שלום! תחנת מוניות מהימים ההם תחילת שנות ה50 2 המוניות "kaiser" שמם המלא קייזר פרייזר והן הורכבו בארץ במפעל שלימים נקרא "קייזר אילין "
לפי דגמי המוניות - שנות ה 50
 
התמונה משנות ה-70 ואילך

לאוהבי הרכבת מוצקין שנות ה50
שלום! הרכבת בדרכה מנהריה דרומה בתחנת קרית מוצקין
התמונה משנות ה-70 ואילך
התמונה שצירפת לא יכולה להיות מלפני אמצע שנות ה-70, היות ונראה בה מערך של קרונות נוסעים הצבועים בצביעת שנות ה-70 של הרכבת, צביעה שנשארה בשימוש עד אמצע שנות ה-80 לערך.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה