לאה קוק

aMJel 4 ever

New member
לאה קוק../images/Emo47.gif

הרבנית הדגולה, היפה והמדהימה, גב' לאה קוק. היא פשוט שינתה לי את החיים, בכל שבת אני אוכל חמין במקום בנזין. קורא 30 פעמים ביום "הללו את השם" מהתהילים. מוחא כפיים לקב"ה, הכל שלו... אפילו הוולפייפר הזה, זה פשוט לא אני. בורא עולם הכניס לי ככה בראש... אני הולך להופעת הבכורה בהיכל התרבות מתוך מסע ההופעות העולמי שלה בחודש הבא. פפסי כבר חתמו איתה על חוזה (קראתי על זה במעריב!) אני לא אשכח איך היא צעקה בהיכל בערב נשים: "שמע ישראל ה' אלוהינו ה' אחד" זה היה פשוט מחשמל. קוקי, אני משתחווה לך...
 
אני מקווה בשבילך שאתה ציני

הרבנית הזו עם כל הכבוד לה היא לא קוק היא קוקו..אפילו אבא שלה לא מדבר איתה בגלל הטרוף שלה. ידוע לך שאת אחד הילדים שלה בעודו תינוק היא מסרה למשפחה חשוכת ילדים? אולי חלק יראו בזה מצווה, אבל רוב האנשים יגידו שזה נבזי-להוליד ילד ואז פשוט למסור אותו לזוג אחר..פשוט לוותר עליו! מה זה חפץ??? בכולמקרה, לי בכלל נראה שהיא על כדורים או משו.אולי זה לא יפה מצידי לחשוב כך, אבל איך תסביר את זה שהיא כולזמן ב'היי' שמחה ומאושרת??? הורס אותי למה אנשים מתעקשים לעוות את הדת, להחזיר אנשים בתשובה בדרכים לא קונוונציונליות,והכי גרוע- להרוויח מזה כסףףףףף!!!!!
 

asaf2000

New member
הלוואי

הלוואי שהייתה לי אמונה בקב"ה כמו של הרבנית קוק.
 
אפילו אבא שלה לא מדבר איתה?????

מאין לך האינפורמציה הזדונית הזו? ברשותי תמונות של אירוסי הבן שלהם מהחודשים האחרונים ביותר. האבא נמצא שם, גם בעלה הרב דב קוק שם, ועוד הרבה רבנים מכובדים אחרים.... כדאי לבדוק לפני שמשמיצים. 70 פנים לתורה וגם לדרכים המובילים אליה.
 

aMJel 4 ever

New member
אֶההההההההההההההההההההההההההההההההה

פיספסת אֶה או אֵה או פיספסת אֵה או... מה האמנתם לי? פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחע!
 
הייתי אצלה בבית לא מזמן ו...

קשה לי להגיד שהצלחתי להתחבר אל הדרך שלה לעבוד את הקב"ה... אבל מי אני שאני אשפוט אותה?...
 

אזמרה

New member
מה זה הזילזול הזה ברבנית?

אסור לזלזל בשום יהודי כל שכן ברבנית...
 

שזיפוני

New member
איפה הזלזול בדבריה??

אם אני לא מסכים עם מישהו, ואפילו אם אני מבקר אותו -זה אומר שאני מזלזל??
 
מי זלזל?!?!

חלילה לי מלזלזל באנשים, לא משנה אם הם רבנים או לא. אני לא מאותם סטנדאפיסטיות שצוחקות עליה או ממנה (כדוגמת אורנה בנאי) אלא מביעה את דעתי בתוספת עובדות בשטח. זה נכון שהרבנית קוק סוחפת בשטף הדיבור שלה וכו' אבל זה לא העיקר. גמני ראיתי תוכניות שעשו עליה בTV והיו עליה ביקורות לא מעטות בפרט מאנשי מקצוע. הדגש העיקרי זה שאותם רבנים ורבניות שעושים שטיפת מוח גלובלית חיים מזה. פשוט לוקחים כסף וזאת הפרנסה שלהם.עכשיו תשאלו מה הבעיה בכך שהם לוקחים כסף??-התשובה: יש פסוק שאני לא זוכרת אותו במדוייק כרגע שאומר שזו מצווה להחזיר בתשובה..וממתי לוקחים כסף על מצוות?!?! וגם רשום בפרקי אבות :"אל תהיו כעבדים המשמשים את הרב על מנת לקבל פרס"--> אם הם כ"כ רוצים לעבוד את הקב"ה ולהפיץ תורתו-אז שיעשו זאת בחינם ולא בכסף!
 
אז הנה תזכורת:

"יש פסוק שאני לא זוכרת אותו במדוייק כרגע שאומר שזו מצווה להחזיר בתשובה..וממתי לוקחים כסף על מצוות?!?! "
 

אזמרה

New member
"אלמדה פושעים דרכיך ורשעים אלייך

ישובו" זה הפסוק. ואיפה הווי דן כל אדם לכף זכות? זה לא עיניין שלנו מה שהיא עושה...
 

שזיפוני

New member
מה הקשר??

היא לא שפטה את הרבנית (לעניין כף זכות). רק אמרה שהיא לא מתחברת לדרכיה, ושהיא לא מסכימה עם דיעותיה. זו טעות מרגיזה אצל הרבה דתיים שלהט אדיקותם גורם להם להאדיר רבנים ולתפוס כל ביקורת כמשפט וזלזול.
 
נו באמת...

אני לא זילזלתי ברבנית! אבל אני נפגשתי איתה ודיברתי איתה ומשום מה,אני אישית, לא התחברתי אליה כ"כ, ובשביל לא לעצבן אותך אני לא אפרט למה.
 
נו באמת...

אני לא זילזלתי ברבנית! אבל אני נפגשתי איתה ודיברתי איתה ומשום מה,אני אישית, לא התחברתי אליה כ"כ, ובשביל לא לעצבן אותך אני לא אפרט למה.
 
היה עליה תוכנית בכבלים בערוץ 8

ב"ה לפני שבועים ראיתי ערוץ 8 בכבלים. היה עליה תוכנית די יפה. היא מדברת במהירות של מטוס סילון בלב ליבה של ארץ אוייב... אם אלוהים מבין את המהירות דיבור שלה, אני מצדיע לו.. אבל תוכנית יפה ומשעשעת.. נהנתי וצחקתי ארוכות..
 
למעלה