לאהובתי הלב(ו)נה

שייכת

New member
לאהובתי הלב(ו)נה ../images/Emo23.gif

יפה שלי, מסתכלת עלייך ולא בפעם הראשונה, רק שהפעם לשם שינוי אני רואה אותך: יפה, לבנה ומוחצנת. יפה שלי, ימים רבים מספור שהיית עזר כנגדי, אהובתי הגלויה והמוצהרת. ברגעים של לפני וברגעים שאחרי, בשקט שלפני הסערה ולפעמים גם תוך כדי, היית איתי.... ואני יודעת שלא כולם אוהבים אותך, ואני יודעת שלא כולם אוהבים אותנו יחד כי הרי רק מי שיש לו אהבה כזו יבין, רק מי שיש לו אהובה כזו מסוגל להבין, כמה שאת מדליקה ומשלהבת, כמה שאי אפשר שלא לשים לב לנוכחותך לבנה ויפה שלי, והלא את כל כך חטובה, סקסית ונדלקת בקלות.... וכמה שאת תובענית, אוי אלוהייייים.... כמה שאת תובענית.... גם ממרחקים קורצת אליי והריח שלך מטריף את חושיי כמו ניצוץ באפילה אני רואה אותך והיד שוב מושטת לגעת, לקחת, למשוך אותך אליי, לטעום אותך, לשאוף אותך בכל הכוח חזק אליייייי ואני, עד היום חזרתי אלייך ואת, אפפת אותי בעשן אהבתך... והיום אני מגששת את דרכי בענן אפוף עשן הרחק ממך.... נפרדת ממך, סיגרייה יקרה ותובענית שלי.... נפרדת, הולכת, האם אצליח?? כבר לא שלך, שייכת.
 

לבונה

New member
הרגת אותי! ../images/Emo2.gif צעירה

לכמה שניות.... (מתמוגגת מצחוק הא)? פפפפייייייייייייייייייי (צוחקת הא)? לקח כמה שניות למח הלא פעיל שלי להבין שאת מדברת על סיגרייה (הולכת לקחת סיגרייה לצאת מההלם)
 

שייכת

New member
לא יכולה יותרררר בלעדייייייך

כבר שעותתתת שעותתתת שאני בלעדייך קשה ליייייייי אניייייי מתהההההההה עזרווווווווווו ליייייייייייי חולת אהבה, שייכת.
 

MARMELAD

New member
אגזוזנות??? בפורום שכזה???

אוי לבושה. הרי לא ייתכן דבר שכזה. אז תרשו לי להציג את עצמי. שמי מרמלד. סליחה (דרך אגב) שאני מתפרץ לכם ככה סתם לפורום. כן, גם אותי מעצבנים אנשים שנכנסים לשיחה כאילו שתמיד היו שם בלי שאף אחד יודע מי הם. ובכל זאת אני מרשה לעצמי משתי סיבות: א. זה עניין של פיקוח נפש. ב. ליהי חתמה לי על פתק שהיא מרשה. אז, חברים. אני מנהל פורום חדש בתפוז שנפתח ביום ראשון הקרוב, פורום לבנים בלבד, תחת אשכול הגאווה. אז מי שרואה את עצמו הומו / מתעניין בנושא / סתם חברותי במיוחד לקהילה מוזמן לבקר ואפילו יקבל ממני אות כבוד :
. נכון, מהסיבה שחשבת, שלוי´מלה. אז נשואים יקרים.. שנה טובה (קצת באיחור) ושאלוהים יסלח לכם (ולי) על כל מה שעשינו השנה.
MARMELAD
 
תקשיב טוב בחור גאה

אני מבין שאצלך יש מצב של פיקוח תחת........... וחוצפה לא חסר לך אתה נכנס לפורום נשואים נשואות לחפש הומואים? תגיד חסר הומואים בעיר שאתה כבר מחפש אותם אצל הנשואים? אז שא בגאווה את מה שתקעו לך מאחורה ועוף לנו מהפנים......... אלק פיקוח נפש... וליהי ממתי את מחלקת פתקים ?
 
פטישון תקשיב טוב....

אומנם אני מבינה כי הודעתך נכתבה בבדיחות הדעת (או כך לפחות אני רוצה לחשוב) אך עדיין זאת לא דרך לקבל כאן אורחים או כאלה שרוצים לפרסם את הפורום שלהם או הומואים מוצהרים. לידיעתך גם בקרב הנשואים קיימים הומואים שטרם יצאו מהארון וסיבותיהם שמורות איתם. נושא ההומואים יכול לעניין מגזר רחב של אנשים וגם אנשים נשואים וסטרייטים לחלוטין יכולים להתעניין כי אולי יש חשש שאחד מילדיהם הוא הומו. לכן פטישון יקר אין צורך להתקיף ישר.... מרמלד היה מנומס דיו ורצה לפרסם את הפורום שלו (ברשותי כמובן כמו שציין). למד לקבל גם את השונה ממך. ליהי (ברגע של רצינות יתרה)
 

לבונה

New member
ליהייייייי תגידיייי לווווווו ../images/Emo46.gif

ווהא עאליק יא פנטום אם אני לא שולחת עליך את מואיז....... הארון שלי ישמש אותך בתור מגורי קבע חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
 

phantom

New member
הצחקת אותי... ../images/Emo6.gif

מואיז הוא כאח שלי או באנגלית: Moiz is like a bagel to me ואני לא חותם קבע לא בצבא ולא במגורים שלך, למרות שלא היתה אכפת לי לעשות שם כמה כפיפות מתחת לשמיכה....גגגגררררררר....
 

לבונה

New member
מואיז הוא "כעך" שלי.......(אם כבר)

10 כמוך וכמוהו אני אוכלת לארוחת בוקר.. (יאלללללל´ה מכות יאלל´´ההההה ערימת ילדים ערימת ילדים)
 

phantom

New member
רואים עליך... ../images/Emo78.gif ../images/Emo84.gif ../images/Emo21.gif ../images/Emo83.gif

 

MARMELAD

New member
לא לא לא. תקשיב טוב אתה.

עזוב אותך מעצבים. שנה חדשה מתחילה. תתחיל ברגל ימין, תעשה לעצמך טובה. הרי אתה יודע שעכשיו אתה צריך להספיק להתנצל עד יום כיפור ולא נשאר הרבה זמן. אז בשביל מה? בשביל להראות שאתה לא הומו? הבנו. ואם אתה לא הומו, וכל הנושא בכלל לא מעניין אותך אז אני ממש לא רואה סיבה שתיכנס לפורום שלי, אתה פטור מבחינתי. אבל הבנאדם האחד שנכנס לפורום הזה וכן ראה את ההודעה שלי, ההומו הזה שנשוי "עאלק" באושר וחי חיים של שקרים, אז בשבילו שווה לי להיכנס לפה ולכתוב את ההודעה. ואת העצבים שלך תתעל לחדר כושר, רק תרוויח מזה. אוקיי?
 
אוףףףףףףףףףףףףף

אתה כבר מדליק אותי......... איך אתה עושה זה? איזה בושם אתה משתמש? תגיד נוכל לצמצמם את הפורום? רק אני ואתה? מבטיח להשאיר חתימה טובה..........
 
למעלה