לאבא של צליל ואופק יש או-טו-טו

לאבא של צליל ואופק יש או-טו-טו

יומולדת (כן האיש שלי מתבגר..) ורציתי לפנק אותו במשהו לא שגרתי, משהו מיוחד... חבריי המלומדים יש למישהו רעיונות? ( לא רק לבישול אלא גם למקום מיוחד או לכל דבר אחר ש``מוסיף צבע``) תודה מראש
 
עוד קצת אינפורמציה

שיהיה טעים לא משנה בשרי או חלבי (אם כי רצוי שיהיה קליל) שיהיה כשר, מיוחד, טעים וטעים -כבר אמרתי? ;-) בתודה מראש..
 

אמירה

New member
קודם כל מזל-טוב, אם אפשר היה הייתי

מזמינה אתכם לבוא לכאן, לשכוח מהכל, למלא מצברים, לאכול טוב ולחזור :) :) :)
 
אמירה, איזו מתוקה... תודה :cool:

*תודה על ההזמנה את קצת רחוקה לי כרגע (אורגון- נכון?)... בזמנים יותר שפויים נשמח 8 -) 8 -) לילה טוב
 

שומשום

New member
עוד אינפורמציה נדרשת:

כמו מאיזה איזור אתם בארץ, אם בכלל, בני כמה אתם... רוצים לבוא לארוחת ערב אצלינו? מה שבטוח זה יהיה מעניין בדרכים - אני גרה בשטחים... אם תבואו - מבטיחה ארוחת ערב על רמה... עוד מישהו רוצה להצטרף אלינו? מישהו רוצה לעזור בהכנה... בכל אופן - בסוף העולם ימינה - אחרי צפת, יש מסעדה מדהימה שקוראים לה ``בת יער`` והיא ממוקמת גבוה גבוה מעל העננים, וממש מקסים שם. אבל - אני לא בטוחה שכשר שם. מיכל
 
בוקר טוב לכוללללם :cool:

איזה כיף של הודעות.. תודה על ההזמנה וההצעות, אנחנו גרים במרכז הארץ (נתניה ליתר דיוק..) כך שיריות ופיצוצים הפכו לצערנו למוכרים.. 8-(
 

meravido

New member
לאמא של...

כשלאבא של עידו ואלון (בעלי שיחיה) היה יומולדת הזמנתי אותו ליום של פינוקים ב-``ספא מול הים`` בת``א שכלל מסג`גוף שבדי (50 דק`) ועוד טיפול פנים מפנק (30 דק`) - זה היה תענוג עילאי וצרוף. זו חבילה של יחיד שעולה 300 ש``ח לאחד. יש חבילה זוגית שכוללת 30 דק` ג`קוזי משותף עם נרות ואח``כ 50 דק` מסג` שבדי וזה עולה 500 ש``ח לזוג. מכיוון שג`קוזי לא עושה לי את זה ואני מעדיפה פינוקים ממשיים לקחתי את החבילה ליחיד ובעלי (שדי חששתי לקחת אותו לזה) - יצא מסטול מהנאה, רגוע ומבסוט עד השמיים. מכיוון שיש לי תינוק שאני מניקה לא יכולתי להתפרפר יותר מדי זמן מהבית, אבל אם יכולתי הייתי ממשיכה בארוחת צהריים על הים. ממש שווה וכיפי ומומלץ!!! אם תרצי אני אשלח לך מהבית את מספר הטלפון של המקום להזמנות. תבלו -ומזל טוב.
 

meravido

New member
אמא של... - כל השבת לא הייתי

במחשב ועכשיו אני בעבודה. אז בערב, שאני אגיע הביתה, אני ארשום לך. באמת שזה מומלץ! ותודה על הד``ש.
 

meravido

New member
ואני חשבתי שאני היחידה שגרה

בשטחים. טוב לדעת שיש עוד :cool:
 

droli

New member
שטחים, ועוד איך שטחים.

ההורים שלי מתים מפחד לבוא לפה, אפילו שאנחנו ממש ממש ממש על הגבול
 

אמיר.

New member
אמרו לי תבוא, טעים כאן ו....

באתי ומה אני רואה ? שיח ירויים ... ומכיון שאני גם כן מיש``ע... אולי תביאו מתכון מרגיע ???? :)
 

rutka

New member
משהו טעים לאבא של צליל ואופק

קודם כל מזל - טוב. יש לי הצעה לקינוח שלדעתי לא נופל במאומה מהקנוי. אני מדברת על גלידה תוצרת בית אבל פשוטה במיוחד להכנה וטעימה משהו.החומרים הדרושים: 1קופ.קטנה של תרכיז קפוא (פריגת או דומהו) 1שמנת מתוקה מוקצפת (ללא תוספת סוכר) 1שפופ.חלב משומר. לערבב את שלושת החומרים ולהקפיא. ניסיתי עם כמה טעמי תרכיז קפוא, והכי טעים יצא עם תרכיז מנגו. בהצלחה.
 
למעלה