אמא של צליל ואופק
New member
לאבא של צליל ואופק יש או-טו-טו
יומולדת (כן האיש שלי מתבגר..) ורציתי לפנק אותו במשהו לא שגרתי, משהו מיוחד... חבריי המלומדים יש למישהו רעיונות? ( לא רק לבישול אלא גם למקום מיוחד או לכל דבר אחר ש``מוסיף צבע``) תודה מראש
יומולדת (כן האיש שלי מתבגר..) ורציתי לפנק אותו במשהו לא שגרתי, משהו מיוחד... חבריי המלומדים יש למישהו רעיונות? ( לא רק לבישול אלא גם למקום מיוחד או לכל דבר אחר ש``מוסיף צבע``) תודה מראש