כ"כ כ"כ כ"כ מבולבלת ..

i love you boy

New member
כ"כ כ"כ כ"כ מבולבלת ..

הוא שיגע אותי שיחק בי ושיחק בה רקד על שתי החתונות ויצא שקרן ואפילו נצלן[?] אמרתי לו שאני רוצה להפרד כי אני מרגישה כלב שלו,סמרטוט,מושפלת היחס המגעיל..שהוא יודע לקרוא לי לבוא לישון אצלו רק ב3 לפנות בוקר שהוא יוצא עד מאוחר וכבר לא יוצא לביה"ס ,אכפת לו רק מהאופנוע שלו וכו'.. אחרי חפירה שכתבתי לו הוא הגיב לי ב 'סבבה[: ' ורץ לחזור להיות בקשר עם מישהי שאהבה אותו לפני 5 חודשים לפני 5 חודשים הוא אמר לה שהוא אוהב אותה,הוא אמר גם לי שהוא אוהב אותי [בזמן שהיינו בפרידה] ערב שישי אחד כשראיתי אותו הוא לקח אותי לשיחה ארוכה וניסה לשכנע אותי להסתכל לו בעיניים והצליח לשכנע אותי שהוא אוהב אותי ורק אותי . והנה לפני שבוע בערך נפרדנו הוא קיבל את זה בסבבה ורץ לחזור להיות איתה בקשר,היא לא מרגישה אליו כלום [נראה לי] היא שלחה לי את כל השיחות שלהם ובכוונה דברה אליו לא יפה כי היא רצתה להחזיר לו על הפעם הקודמת.. הוא אמר לה בשיחות שהוא אוהב אותה,שהוא רוצה לבוא אלייה למושב להפגש לי הוא אמר שאני אשכח ממנו שהוא לא חושב עליי שאני לא מעניינת אותו וכו' . ותמיד רבנו באס אמ אסים ובאייסיקיו ובטלפון .. ולה הוא המשיך להגיד שהוא אוהב אותה .. לפני כמה ימים [אחרי שהבחורה אמרה לו שזה נגמר כי הוא מגעיל אותה] הייתי אצלו לבד עם אמא שלו וכשהוא הגיע הוא לקח אותי לחדר,נישק אותי..ולא נתן לי לשאול יותר מדי שאלות לגביהם ועלינו . הוא אמר לי שהוא אוהב אותי..ומאז יש לו קטעים שהוא מראה את זה ויש קטעים שלא .. אני כ"כ מבולבלת, איך אני יכולה לדעת שהוא באמת אוהב אותי אחרי השיחות שלהם שראיתי?[אסור לו לדעת שראיתי את השיחות האלה] אני לא מאמינה שהוא נותן למילים 'אני אוהב אותך' איזושהי חשיבות . אם אני אנסה לדבר איתו על זה, הוא יהיה אדיש ויתעצבן ולא ירצה לדבר על זה יגיד לי 'רוצה להאמין?תאמיני.לא רוצה להאמין?אל תאמיני' הלילה הוא קרא לי לבוא אליו ב4 לפנות בוקר אחרי שחזר מיום הולדת של חבר כל הלילה היה לי קשה להרדם ולפני שעה בערך הערתי אותו ואמרתי לו 'אני רוצה לעלות הביתה' שטפתי פנים התלבשתי נתתי לו נשיקה בלחי ויצאתי .[פעם ראשונה שאני מסיימת פגישה ככה..בדרך כלל זה מסתיים בנשיקה בפה ו'אני אוהבת אותך' אבל לא הייתי מסוגלת] סליחה על החפירה :(
 

i love you boy

New member
חשוב לי לציין ש..

באמת אני סוג של סמרטוט שלו :( והוא חושב שהוא הסמרטוט שלי . אנחנו סה"כ שנה וחודש ביחד נורא קשה לי איתו וגם קשה לי בלעדיו ..
 
את אמרת

"באמת אני סוג של סמרטוט שלו " תשברי את שרשרת היחס שאת מרשה לגבר להתייחס אלייך ותחתכי את זה. אם לא תחתכי איתו מתישהו הוא יחתוך איתך כי תבוא לו אופציה יותר טובה, ואת תעברי לבחור הבא שיתייחס אלייך כמו סמרטוט. תעשי לעצמך טובה, ומעכשיו אל תתני לגברים להתנהג אלייך בצורה כזו ותעריכי את עצמך יותר.
 

i love you boy

New member
ותאמיני לי..

שלא חסר בנים , אני הכרתי הרבה עם אופי ויופי שמתייחסים אליי כמו אל מלכה , ובכל זאת אני ממהרת לא לתת הזדמנות דוחה אותם ונעולה עליו,קשה לי להסתכל על אחר או להיות נחמדה לבנים אחרים כשאני כ"כ מאוהבת .
 
את לא מאוהבת

את עיוורת. ואם יש בחורים שמתייחסים אלייך כמו מלכה ואת עדיין הולכת אל זה שמתייחס אלייך כמו זבל אז את ילדותית וטיפשה. צאי מזה. ותני הזדמנות לבחורים הטובים ולא ל"ילדים הרעים" ויפה שעה אחת קודם. למענן כמובן, לי יש חבר מתוק שאוהב מעריך ומתנהג אליי כמו מלכה. החוכמה היא לא לרוץ ולהמשך אל אלה שעושים לך רע. זה מה שאני אומרת
 

פלטרון

New member
תסיימי את הקשר.

כתבת ש: 1. "לפני 5 חודשים הוא אמר לה שהוא אוהב אותה,הוא אמר גם לי שהוא אוהב אותי [בזמן שהיינו בפרידה] " 2. "אנחנו סה"כ שנה וחודש ביחד" 3. "והנה לפני שבוע בערך נפרדנו. הוא קיבל את זה בסבבה ורץ לחזור להיות איתה בקשר.. הוא אמר לה בשיחות שהוא אוהב אותה" ממה שאני מבין, הייתם בקשר ובפרידה שלכם הוא כבר רץ ואמר למישהי שהוא אוהב אותה. (כמה זמן הייתם במצב של הפסקה/פרידה?). ועכשיו הוא עושה את אותו הדבר שוב. אני חושב שפעמיים זה מספיק בשביל להבין שהוא משחק בך. תסיימי את הקשר הזה, ואל תיצרי איתו קשר, לא שיחות ולא SMS-ים ולא כלום! בקשר למשפט האחרון שכתבת: "נורא קשה לי איתו וגם קשה לי בלעדיו". אני כמובן מאמין לך שזה מאוד חזק ואמיתי. קושי לסיים קשר קיים גם בקשרים גרועים וגם בקשרים טובים. אם קשה לך כשאת איתו, זה סימן שזה קשר גרוע! במיוחד בשבילך. בהצלחה!
 
לפי התנהגותו

לפי מה שכתבת, נצל אותך והתנהג אליך לא יפה. אם כך, כנראה אינו אוהב אותך ואינו ראוי שתהיי אתו. אם יהיה נחמד אליך, תביני שהוא כנראה אוהב אותך.
 

נונה17

New member
את צודקת

את באמת סמרטוט שלו והוא מנצל אותך יפה יפה ומנגב איתך את הרצפה וגם את הכיור במטבח. אם היית בת 25 הייתי שולחת אותך לקבל עזרה, אבל את בת 15 ואני לא מכירה אף אחת שלא עשתה שטויות בגיל הזה. אני מקווה שזה יעבור לך מהר ושתביני שאת לא באמת אוהבת אותו, את סתם מכורה אליו ולפירורים שהוא זורק לך. מה שבטוח - הוא לא אוהב אותך.
 
למעלה