כתיבת מתמטיקה בפורום שלום. נכון לעכשיו, קשה ומסורבל לכתוב נוסחאות מתמטיות בפורום. כדי להקל על כתיבת הנוסחאות הייתי מציע להכניס תמיכה בקוד TeX שיאפשר להכניס בקלות נוסחאות מתמטיות. האם הדבר אפשרי?