כתיבת מכתב - עזרה בבקשה
אני צריך עזרה - חשבתי לכתוב כמה דברים, איתם אני אפנה אל אנשים, אסביר להם כמה נקודות, ובתקווה אוכל לשכנע כמה מהם להצביע ל"שינוי". כתבתי מכתב (דף אחד), החלטתי להדפיס אותו, לשכפל אותו ל-500 עותקים, ולשים בתיבות הדואר של אנשים ביישוב שלי, ובישובים קרובים אחרים. זה יעלה לי כ-100-150 ש"ח, ואני מוכן לזה. אני מבקש מכם, שתעברו על המכתב ותעירו הערות (בכוונה כתבתי אותו כדעה אישית). אבל הכי חשוב - אם תחליטו שהתוצאה הסופית טובה ומועילה, אנא תשקלו גם אתם להפיץ מכתב זה אצלכם באיזור (העלויות הן לא גבוהות), כי כמה מאות אנשים זה חשוב אבל צריך הרבה הרבה יותר. תודה, שי המכתב : --------------- שלום רב, אני פונה אליכם היום, עם בקשה אחת בלבד, שתקראו מכתב זה ותקדישו כמה דקות לחשוב על העניין. בחרתי לעלות על הכתב כמה דברים ולהעביר לכם את המכתב. כל זאת מרצוני החופשי. הבחירות בפתח, והמצב בארץ לא ממש טוב. יש הרבה מחלוקות בעם, המצב הבטחוני לא טוב ואין אנו רואים את הסוף. לכן, בבחירות הקרובות אני הולך להצביע עבור העקרונות שאני מאמין בהם : דמוקרטיה, חופש האדם לחיות על פי אמונתו, כלכלה חופשית, שירות בצה"ל, השקעה בחינוך, נגד שחיתות, שוויון לנשים, איכות הסביבה, מלחמה בתאונות הדרכים... הרבה אנשים חושבים בטעות שמפלגה לא יכולה לטפל בכל הדברים הללו וטעות גדולה יותר נעשית, כאשר אנשים חושבים דברים לא נכונים על מפלגה, הדעות בה ואנשים בראשה. אני אתאר את דרך מחשבתי - אני בעד חופש. אדם צריך לחיות בארץ ישראל לפי אמונתו, אם זו אמונה יהודית, וגם אם אין הוא מאמין ביישות עליונה. אני לא נגד דתיים, אין אני שונא חרדים ואין אני מסית נגד הדת היהודית. אני בעד שמירת אופייה הציוני של מדינת ישראל, בעד חופש הדת ובעד שאדם דתי יוכל לחיות במדינת ישראל. לעומת זאת, אני נגד כפייה דתית ונגד ניצול הדת למטרות רווח. אדם צריך לעשות כרצונו, ללמוד את מה שמעניין אותו, אם זה לימודי תורה, ואם זה לימודי כלכלה, הנדסה, היסטוריה וכל השאר. בכל מקרה, המדינה צריכה לממן לימודים אלו לכולם (אם זה ניתן תקציבית), או שנטל המימון צריך ליפול על האדם המבקש ללמוד. אין סיבה שסטודנט יצטרך לשלם שכר לימוד גבוה באוניברסיטה, בעוד שתלמידי הישיבה יקבלו שכר על רצונם ללמוד. גם בנקודה הבאה אני אדבר על שוויון, אבל הפעם על שוויון בחובות. למרבה הצער, מדינת ישראל זקוקה להגנה צבאית, ולכן, אזרחי מדינת ישראל צריכים להקדיש זמן רב מחייהם לשרת בצה"ל במסגרת סדירה ובמילואים. לפי דעתי כל אזרח במדינה צריך לתרום את חלקו, אם הוא חילוני, דתי, חרדי וגם אם הוא ערבי. אם יש בעיה כלשהי עם שירות בצה"ל, בעיה בטחונית, או שהדבר מתנגש עם אמונתו של האדם, אין בעיה - ניתן לשרת שלוש שנים במשמר אזרחי, בבית חולים, מכבי אש... או כל מקום שהאדם יתרום למדינה. לאחר השירות, כל אדם חופשי ללמוד ולעבוד כרצונו, כל עוד הוא מפרנס את עצמו ומשלם מיסים למדינה. בגלל דברים אלו ודברים רבים אחרים אני מתכוון להצביע עבור מפלגת "שינוי". לצערי, מפלגת "שינוי" נתפסה בעיני חלק מהציבור, בטעות, כמפלגה בעלת מסר אחד - אנטי חרדית. מלבד העובדה שמפלגת "שינוי" בעד חופש הדת ונגד כפייה דתית, היא פועלת בתחומים רבים אחרים, ואני אביא כמה דוגמאות בעזרת הצגת כמה מהמועמדים החדשים והדברים שהם מתכוונים לטפל. כמה מהם לא מוכרים לציבור הרחב, ובגלל שלא בקשתי את רשותם, אמנע מציון שמותיהם. מלבד חברי הכנסת הקיימים, חברי הכנסת החדשים כוללים : עורכי דין, סטודנטים, רואה חשבון, טכנאי, אדריכלית, שמאית, ועוד. כפי שציינתי רבים תחומי ההתעסקות שחברי הכנסת יתעסקו, ותחומים אלו כוללים, בין היתר : הורדת נטל המיסים, יצירת מקומות עבודה, קידום זכויות האזרח, שיפור מערכת הרשויות המקומויות, נושאי פיתוח ובנייה, כבישים, תאונות דרכים (בין פעילי "שינוי", ישנו יועץ לכנסת בנושא ויוזם חוק המאבק הלאומי בתאונות הדרכים), ועוד... שוב אודה לכם אם תקדישו כמה דקות מחשבה על הנושא, ובתקווה שבקלפי תצביעו "יש", עבור מפלגת "שינוי" ! בברכה, שי תודר דואר אלקטרוני – [email protected] -------------------
אני צריך עזרה - חשבתי לכתוב כמה דברים, איתם אני אפנה אל אנשים, אסביר להם כמה נקודות, ובתקווה אוכל לשכנע כמה מהם להצביע ל"שינוי". כתבתי מכתב (דף אחד), החלטתי להדפיס אותו, לשכפל אותו ל-500 עותקים, ולשים בתיבות הדואר של אנשים ביישוב שלי, ובישובים קרובים אחרים. זה יעלה לי כ-100-150 ש"ח, ואני מוכן לזה. אני מבקש מכם, שתעברו על המכתב ותעירו הערות (בכוונה כתבתי אותו כדעה אישית). אבל הכי חשוב - אם תחליטו שהתוצאה הסופית טובה ומועילה, אנא תשקלו גם אתם להפיץ מכתב זה אצלכם באיזור (העלויות הן לא גבוהות), כי כמה מאות אנשים זה חשוב אבל צריך הרבה הרבה יותר. תודה, שי המכתב : --------------- שלום רב, אני פונה אליכם היום, עם בקשה אחת בלבד, שתקראו מכתב זה ותקדישו כמה דקות לחשוב על העניין. בחרתי לעלות על הכתב כמה דברים ולהעביר לכם את המכתב. כל זאת מרצוני החופשי. הבחירות בפתח, והמצב בארץ לא ממש טוב. יש הרבה מחלוקות בעם, המצב הבטחוני לא טוב ואין אנו רואים את הסוף. לכן, בבחירות הקרובות אני הולך להצביע עבור העקרונות שאני מאמין בהם : דמוקרטיה, חופש האדם לחיות על פי אמונתו, כלכלה חופשית, שירות בצה"ל, השקעה בחינוך, נגד שחיתות, שוויון לנשים, איכות הסביבה, מלחמה בתאונות הדרכים... הרבה אנשים חושבים בטעות שמפלגה לא יכולה לטפל בכל הדברים הללו וטעות גדולה יותר נעשית, כאשר אנשים חושבים דברים לא נכונים על מפלגה, הדעות בה ואנשים בראשה. אני אתאר את דרך מחשבתי - אני בעד חופש. אדם צריך לחיות בארץ ישראל לפי אמונתו, אם זו אמונה יהודית, וגם אם אין הוא מאמין ביישות עליונה. אני לא נגד דתיים, אין אני שונא חרדים ואין אני מסית נגד הדת היהודית. אני בעד שמירת אופייה הציוני של מדינת ישראל, בעד חופש הדת ובעד שאדם דתי יוכל לחיות במדינת ישראל. לעומת זאת, אני נגד כפייה דתית ונגד ניצול הדת למטרות רווח. אדם צריך לעשות כרצונו, ללמוד את מה שמעניין אותו, אם זה לימודי תורה, ואם זה לימודי כלכלה, הנדסה, היסטוריה וכל השאר. בכל מקרה, המדינה צריכה לממן לימודים אלו לכולם (אם זה ניתן תקציבית), או שנטל המימון צריך ליפול על האדם המבקש ללמוד. אין סיבה שסטודנט יצטרך לשלם שכר לימוד גבוה באוניברסיטה, בעוד שתלמידי הישיבה יקבלו שכר על רצונם ללמוד. גם בנקודה הבאה אני אדבר על שוויון, אבל הפעם על שוויון בחובות. למרבה הצער, מדינת ישראל זקוקה להגנה צבאית, ולכן, אזרחי מדינת ישראל צריכים להקדיש זמן רב מחייהם לשרת בצה"ל במסגרת סדירה ובמילואים. לפי דעתי כל אזרח במדינה צריך לתרום את חלקו, אם הוא חילוני, דתי, חרדי וגם אם הוא ערבי. אם יש בעיה כלשהי עם שירות בצה"ל, בעיה בטחונית, או שהדבר מתנגש עם אמונתו של האדם, אין בעיה - ניתן לשרת שלוש שנים במשמר אזרחי, בבית חולים, מכבי אש... או כל מקום שהאדם יתרום למדינה. לאחר השירות, כל אדם חופשי ללמוד ולעבוד כרצונו, כל עוד הוא מפרנס את עצמו ומשלם מיסים למדינה. בגלל דברים אלו ודברים רבים אחרים אני מתכוון להצביע עבור מפלגת "שינוי". לצערי, מפלגת "שינוי" נתפסה בעיני חלק מהציבור, בטעות, כמפלגה בעלת מסר אחד - אנטי חרדית. מלבד העובדה שמפלגת "שינוי" בעד חופש הדת ונגד כפייה דתית, היא פועלת בתחומים רבים אחרים, ואני אביא כמה דוגמאות בעזרת הצגת כמה מהמועמדים החדשים והדברים שהם מתכוונים לטפל. כמה מהם לא מוכרים לציבור הרחב, ובגלל שלא בקשתי את רשותם, אמנע מציון שמותיהם. מלבד חברי הכנסת הקיימים, חברי הכנסת החדשים כוללים : עורכי דין, סטודנטים, רואה חשבון, טכנאי, אדריכלית, שמאית, ועוד. כפי שציינתי רבים תחומי ההתעסקות שחברי הכנסת יתעסקו, ותחומים אלו כוללים, בין היתר : הורדת נטל המיסים, יצירת מקומות עבודה, קידום זכויות האזרח, שיפור מערכת הרשויות המקומויות, נושאי פיתוח ובנייה, כבישים, תאונות דרכים (בין פעילי "שינוי", ישנו יועץ לכנסת בנושא ויוזם חוק המאבק הלאומי בתאונות הדרכים), ועוד... שוב אודה לכם אם תקדישו כמה דקות מחשבה על הנושא, ובתקווה שבקלפי תצביעו "יש", עבור מפלגת "שינוי" ! בברכה, שי תודר דואר אלקטרוני – [email protected] -------------------