כתיבה לטלוויזיה vs. כתיבה לקולנוע

gabrielr

New member
האמת שלא...

אבל אני כן נמצא עכשיו ממש בתחילתו של כתיבה של משהו שעוסק בחבורה, ואת ההשראה משם אני לוקח מכל חבר בנפרד. בעיקר מהשיחות והמצבים של אחד-על-אחד. אם אני אהיה בתוך חבורה כזאת במציאות, אני עלול או ממש להנות, או להשתגע :) ושוב, "חברים" זה זבל טלוויזיוני מהלך (החל מהעונה הרביעית או החמישית, לא יודע, כשצ'נדלר התחיל להשמין וכו'). סדרות "חבורה" היותר טובות הן "סיינפלד" ו-"זיווגים". הם ציניים יותר, ומוכשרים יותר.
 

Deosette

New member
זהו זה נגמר בינינו../images/Emo7.gif

זבל טלוויזיוני? זוהי הסדרה הכי אהובה עליי EVER.....
 

gabrielr

New member
זה היה מהיר, היה טוב, וטוב שהיה :)

מצטער, אבל מהרגע שב"חברים" משתמשים בכוכבי אורח כל הזמן (נגמרים הרעיונות?) ואף אחד לא באמת מצחיק יותר (כי כבר מחזרנו את כל הבדיחות), ויש גם את המחשבה הזאת ברקע שכל אחד מהם מקבל מעל מיליון דולר לפרק, יש פה משהו קצת מכעיס. מילא מה אפשר היה לעשות עם הכסף, זה דבר אחד, אבל האם זה שווה את זה? לא. הם לא הצחיקו כמו בעונות הראשונות, אפילו העלילה כבר לא מעניינת. זה נהיה סוג של זבל... (ועדיין, יש דברים הרבה יותר גרועים, אז אני אסכם ואומר שזה פשוט נהיה בינוני מבחינת האיכות, לא גרוע, אבל גם לא באמת טוב)
 
רק לאחרונה?

אני ראיתי את כל העונות לפחות 10 פעמים אם לא יותר, העונה הרביעית קצת פחות טובה מהשאר אבל עדיין... השנינות בכתיבה שם לא משתווה לשום דבר אחר. זה קצת יותר גס כי זה בריטי ושם מותר להגיד דברים שלאמריקאים אסור. אבא שלי הכיר לי את זה בהתחלה, זה היה משודר בערוץ 1 אני חושבת והוא הדליק אותי על זה ושנינו מכורים קשות. אפשר לפעמים לתפוס שידורים חוזרים בBBC פריים אבל מיממשתי דיגיטלית את כל העונות לפני כמה שנים ומאז כל כמה זמן אני יושבת לראות.
 

gabrielr

New member
קלמנטינה, לאט לאט אני מעריך אותך עוד יותר

אני שם לב שבהרבה מקרים כבר יש לנו טעם דומה, וזה לא צירופי מקרים. זה גורם לי להיות סקרן אם תאהבי את "רומא", למרות שבשביל להגיד אם אהבת/שנאת את הסידרה הזאת צריך לראות עונה שלמה בשביל להחליט (כל ה12 פרקים). (שוב ממליץ על העונה השנייה)
 
../images/Emo9.gif תודה

מימשתי את הפרק הראשון של רומא אבל עוד לא יצא לי לראות. הספקתי לראות רק כמה דקות וזהו (היתה להם אלרגיה לבגדים שם?)
 

gabrielr

New member
כן, הם לא ממש אהבו שם בגדים

אבל אם הם לא אוהבים, אז גם אנחנו לא נאהב!!!
 
למעלה